استخر بادی سرسره دار

ترتیب نمایش:
کمی صبر کنید...

استخر بادی سرسره دار یکی از پرفروش ترین محصولات بادی ایرکوک در حوزه کودک است که با طراحی جالب و سرگرم کننده خود توانسته تا در بین کودکان محبوبیت خاصی پیدا کند. خرید استخر بادی سرسره دار در ابعاد بزرگ و کوچک میتواند، ساعت ها کودک شما را سرگرم کند. البته به دلیل طراحی منحصر به فرد این نوع استخر ها، خیال شما از بابت ایمنی فرزند خود راحت است.

تا پایان این صفحه با ایرکوک همراه باشید تا علاوه برا قیمت استخر سرسره دار، ویژگی ها و نکات مهم هنگام خرید را به صورت کامل برای شما شفاف کند.

استخر بادی سرسره دار

استخر بادی سرسره دار چیست؟

این دسته از استخر های بادی، با طراحی جالب خود اغلب در ابعاد کوچک و مخصوص کودکان تولید و طراحی می شوند. همانطور که از نامشان پیداست استخر هایی هستند که به سرسره بادی متصل به استخری مجهز هستند و کودک میتواند از این سرسره استفاده کند. جنس این استخر ها از pvc فشرده و سخت چند لایه تشکیل شده تا در حین استفاده و حمل و نقل دچار آسیب نشود.

استخر بادی سرسره دار چیست

استخر های بادی سرسره دار چه امکاناتی دارند؟

بعضی از مدل های این استخر ها علاوه برا مجهز بودن به سرسره، امکانات دیگری برای بازی و سرگمی کودکان نیز دارند که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت:

  • آبپاش دوشی
  • تفنگ آب پاش
  • فواره
  • پرتاب حلقه

در بین مدل های موجود در دسته بندی استخر بادی سرسره دار میتوانید مدل دلخواه خود را بررسی و اقدام به خرید کنید.


خرید استخر بادی سرسره دار

خرید استخر سرسره دار بادی همانطور که پیش تر اشاره کردیم میتواند شادی و سرگرمی زیادی برای کودکان شما به ارمغان بیاورد و از دنیای ثابت و بی تحرک بازی های موبایل و کنسول ها کمی دور کند. اما اگر بخواهی به صورت کاملا تخصصی خرید  این محصولات را بررسی کنیم در اولین نکته ای که به ذهن من (نویسنده ایرکوک) می رسد، انتخاب مناسب استخر بادی سرسره دار برای خرید با توجه به سن کودک شماست .

خرید استخر بادی سرسره دار

عموعا این استخر ها برای کودکان 2 سال به بالا قابلیت استفاده دارد. اگرچه شرکت های سازنده این رده بندی سنی را روی محصولاتشان درج می کنند، اما به شما پیشنهاد میکنیم که کودک با نظارت مستقیم خودتان از محصول استفاده نمایند.

خرید استخر بادی سرسره دار با رعایت همین نکته خلاصه نمی شود و در نیاز سنجی خود موارد دیگری را هم بادی لحاظ بفرمائید که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد:

  1. ابعاد محصول با توجه به فضای شما
  2. برند سازنده محصول
  3. ارتفاع محصول
  4. لوازم جانبی مانند پمپ باد
  5. خرید از فروشنده مطمن

اگر در مورد خرید استخر بادی سرسره دار دچار شک و یا سوالی هستید، کارشناسان مجرب ایرکوک میتوانند به صورت رایگان پیش از خرید به شما مشاوره دهند تا بهترین انتخاب برای خرید را داشته باشید.

قیمت استخر بادی سرسره دار

قیمت این محصولات به عوامل بسیار متعددی مانند برند کالا و غیره وابستگی دارد و نمیتوان همواره قیمت ثابتی را در نظر گرفت. همچنین عواملی مثل ابعاد محصول بسیار روی آن تاثیر گذار خواهد بود. مثلا قیمت استخر بادی سرسره دار بزرگ با نمونه کوچک آن بسیار متفاوت است. همچینین این نکته بسیار مهم که از چه فروشنده ای خرید میکنید، قیمت این کالا را تعیین میکند.

قیمت استخر بادی سرسره دار بزرگ

قیمت استخر بادی سرسره دار به صورت کلی از حدود 1.658.000 تومان شروع می شود این مبلغ با توجه به امکانات و برند سازنده افزایش پیدا میکنند. البته در این بین فروشگاه هایی وجود دارند که استخر های سرسره دار بی کیفتی را برای فروش با قیمت بسیار پایین تری عرضه میکنند.

توجه داشته باشید که خرید استخر سرسره دار با قیمت ارزان همیشه به سود شما نخواهد بود و میتواند گاهی باعث ضرر های مالی و جانی(دور از جونتون) شود.


در پایان اگر تجربه در خصوص خرید استخر بادی سرسره دار دارید با ما به اشتراک بگذارید. چنانچه پیش از خرید خود به راهنمایی نیاز دارید، میتوانید با شماره تلفن های موجود در صفحه تماس با تماس حاصل فرمائید.