استخر بادی سرسره دار اینتکس طرح جنگل کد 57161

Jungle adventure play center intex 57161

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
20%
4,100,000
3,300,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی سرسره دار اینتکس طرح جنگل کد 57161 یک پارک آبی بادی است که برای کودکان 2 تا 6 سال طراحی شده است. این استخر بادی قابل جمع آوری و حمل است و به راحتی راه‌اندازی و تخلیه می‌شود. اگر قیمت کد 57161 را در نظر بگیرید، این محصول یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خانواده‌هایی است که می‌خواهند یک تفریح آبی جذاب و سرگرم کننده در فضای باز داشته باشند. طراحی این استخر به گونه‌ای است که هر کودکی جذب آن خواهد شد و می‌تواند از امکانات زیاد این محصول استفاده کند.

استخر بادی سرسره دار اینتکس طرح جنگل کد 57161 از جنس PVC مستحکم و با کیفیت ساخته شده است و در برابر ضربه و فشار مقاوم است. علاوه بر استحکام بالا، سازگاری مناسبی با پوست بدن دارد و آسیبی به بدن کودکان وارد نمی‌کند. علاوه بر همه این ویژگی‌ها، نظافت این استخر هم بسیار راحت است. در صورت کثیف شدن، به راحتی شسته و تمیز می‌شوند و نیازی به استفاده از شوینده‌های اسیدی نیست.

استخر بادی سرسره دار اینتکس طرح جنگل کد 57161این استخر بادی سرسره دار دارای دو حوضچه است. یک حوضچه کوچک که به نوعی ورودی سرسره محسوب می‌شود و یک حوضچه بزرگتر. این دو حوضچه توسط سرسره بادی به یکدیگر متصل می‌شوند. سرسره به صورت مجزا از استخر باد می‌شود و توسط فواره‌هایی که روی حوضچه کوچک قرار دارد خیس می‌شود تا لغزندگی سطح سرسره افزایش پیدا کند.

همراه این استخر، توپ رنگی و حلقه بادی برای پرتاب روی هدف‌های مشخصی نیز وجود دارد. با استفاده از این توپ‌ها و حلقه کودک می‌تواند همراه بازی و تفریح، تمرین هدفگیری انجام دهد. یک هدف به شکل فلامینگو روی دیواره استخر وجود دارد و یک جایگاه مخصوص برای پرتاب توپ‌های رنگی. یک عروسک بادی شکل میمون و دو عروسک بادی با طرح‌های شیر دریایی و تمساح هم همراه این استخر ارائه می‌شود تا به جذابیت‌های ظاهری استخر اضافه کند.

در نهایت می‌توان گفت اینتکس طرح جنگل کد 57161 یکی از بهترین استخر‌های سرسره دار یا پارک آبی بادی است که با توجه به قیمت مناسبش، ارزش خرید بالایی دارد.

برند
INTEX - اینتکس
طرح
جنگل
طول
۲۴۴ سانتیمتر
عرض
198 سانتیمتر
ارتفاع
71 سانتیمتر
عمق استخر
25 سانتیمتر
ضخامت
0.30 میلیمتر
رده سنی
بالای 2 سال
ظرفیت استخر کوچک
۵۷ لیتر
ظرفیت استخر بزرگ
۴۹۳ لیتر
جنس
وینیل
تحمل وزن
۸۱ کیلوگرم
وزن
6.8 کیلوگرم
دریچه تخلیه آب
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
دو استخر بادی سایز کوچک و بزرگ
فواره آبی روی بدنه استخر کوچک
سرسره بادی
فلامینگو و میمون بادی
تمساح بادی متصل به کف استخر بادی
بازی پرتاب حلقه
تشک بادی در انتهای سرسره
شیر کنترل برای تنظیم جریان آب
5 توپ بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...