استخر بادی سرسره دار اینتکس طرح آبنبات کد 57144

Candy Fun play center intex 57144

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
11%
3,800,000
3,385,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی سرسره دار اینتکس طرح آبنبات کد 57144 یک استخر بادی سرسره دار مناسب برای کودکان بالای 2 سال است. این محصول دارای طراحی شاد و رنگارنگی است که کودکان را برای ساعت‌ها سرگرم خواهد کرد. در ادامه ما به بررسی ویژگی‌ها، قیمت استخر بادی سرسره دار اینتکس طرح آبنبات کد 57144 و ارزیابی آن برای کودکان خواهیم پرداخت.

نمای روبرو از استخر بادی سرسره دار اینتکس طرح آبنبات کد 57144استخر بادی سرسره دار اینتکس طرح آبنبات کد 57144 دارای طراحی جذاب و رنگارنگی است که به نمایی از سرزمین شیرینی‌ها و آبنبات‌ها شبیه است. دارای یک تاج شبیه به دونات که به عنوان فواره آب هم عمل می‌کند، حلقه بادی برای پرتاب توپ درون آنها، سرسره بادی و توپ رنگی است. فواره آب که به صورت جداگانه به منبع آب متصل می‌شود تا سرگرمی بیشتری برای کودکان فراهم کند. در واقع این فواره با خیس کردن سطح سرسره، باعث لذت بردن بیشتر بچه‌ها از لیز خوردن روی سرسره می‌شود. این مرکز بازی با یک چسب تعمیرات و لوله تخلیه برای تمیز کردن و نگهداری آسان همراه است.

این استخر بادی سرسره دار یا به عبارت دیگر پارک آبی بادی، نصب بسیار آسان و راحتی دارد. زمانی که استخر به طور کامل پر شده است، بسیار پایدار است و به راحتی تکان نخواهد خورد. همچنین عمق کم استخر، ایمنی کودک شما را تضمین می‌کند.

این محصول جذاب از مواد PVC مقاوم ساخته شده است که مقاومت بالایی در برابر سوراخ شدن و پاره شدن دارد. این ماده غیر حساست زاست و برای استفاده کودکان ایمن است. همچنین، بخش‌های باد شده این استخر، دارای فناوری به روز و پیشرفته هستند که به آن‌ها مقاومت بیشتری می‌بخشد و پایداری آن‌ها را افزایش می‌دهد. از دیواره‌های استخر هم کودکان می‌توانند برای هدایت کردن توپ به پایین استخر استفاده کنند.

با توجه به طراحی جذاب، ویژگی‌های کاربردی، دوام و ایمنی، و قیمت مناسب، استخر بادی سرسره دار اینتکس طرح آبنبات کد 57144 یک گزینه عالی برای سرگرمی کودکان است. این مرکز بازی، یک انتخاب مناسب برای خانواده‌هایی با کودکان کمتر از 7 سال است که به دنبال سرگرمی و تفریح در فضای باز هستند.

برند
INTEX - اینتکس
طرح
آبنبات
طول
170 سانتیمتر
عرض
168 سانتیمتر
ارتفاع
122 سانتیمتر
عمق استخر
30 سانتیمتر
رده سنی
بالای 2 سال
ظرفیت
165 لیتر
جنس
وینیل
وزن
4.8 کیلوگرم
دریچه تخلیه آب
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای یک استخر بادی
دارای سرسره بادی
دارای بالشتک بادی انتهای سرسره
دارای فواره آبی بالای سرسره بادی
دارای 3 عدد حلقه برای پرتاب توپ
دارای توپ بادی جهت بازی پرتاب حلقه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...