استخر بادی سرسره دار طرح آبنبات اينتكس کد 57149

پارک آبی بادی فواره دار Intex 57149

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,900,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی سرسره دار اینتکس کد 57149 علاوه بر استخر، یک منطقه بازی مهیج و رنگارنگ است که برای کودکان طراحی شده است. این استخر بادی سرسره دار از مواد بادوام و باکیفیت ساخته شده است که طول عمر و ایمنی آن را تضمین می کند. این محصول یک گزینه عالی برای والدینی است که به دنبال یک سرگرمی مقرون به صرفه و جذاب در روزهای گرم تابستان برای فرزندان خود هستند. قیمت استخر بادی سرسره دار اینتکس کد 57149 نسبت به سایر گزینه ها مناسب تر و البته ویژگی‌های جذاب محصول، باعث شده تبدیل به یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تفریح و سرگرمی شود.

استخر بادی سرسره دار اینتکس کد 57149 با طرح آبنبات، دارای طراحی چشم نواز و رنگ‌های روشن از جمله صورتی، آبی و سبز است. این استخر به شکل یک قلعه آبنباتی طراحی شده است. محصول دارای دو حوضچه، سرسره، آبپاش، توپ رنگی و حلقه بادی است. سرسره مانند پل ارتباطی بین دو حوضچه عمل می‌کند، که به صورت کاملا مجزا باد می‌شود. آبپاش بر روی سرسره بادی نصب شده تا با پاشیدن آب روی سرسره، شرایط برای لیز خوردن بیشتر بچه ها را فراهم کند. این فواره به صورت مستقل به منبع آب متصل می‌شود. علاوه بر این موارد، دو عروسک بادی با طرح آبنبات هم روی این محصول وجود دارد که می‌تواند روی بدنه استخر نصب شود یا به صورت جداگانه برای کودک مورد استفاده قرار بگیرد.استخر بادی سرسره دار اینتکس کد 57149 طرح آبنبات

این استخر در مجموع دو حوضچه دارای ظرفیتی حدود 375 لیتر است که برای کودکان خردسالان ایده آل است. این استخر به دلیل عمق کم دارای ایمنی بسیار بالایی برای استفاده کودکان 2 تا 6 سال است. استخر بادی سرسره دار طرح آبنباتی اینتکس علاوه بر ویژگی های سرگرم کننده، از مواد بادوام و مرغوب ساخته شده است. این محصول از وینیل مقاوم در برابر سوراخ شدن و مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش ساخته شده است که می‌تواند در برابر آفتاب تابستان و سایش و پارگی مقاومت کند.

کف این استخر طرح آبنبات سنگی دارد و با رنگ‌های جذاب خود می‌تواند نظر هر کودکی را به خود جلب کند. دریچه تخلیه موجود در کف این استخر به تخلیه هر چه سریعتر آب کمک می‌کند تا هنگام جمع‌آوری استخر زمان کمتری تلف شود. در لبه‌های دیواره‌های این استخر، ریل‌هایی طراحی شده است که با استفاده از این ریل‌ها کودکان می‌توانند توپ را به سمت داخل استخر هدایت کنند.

برند
INTEX - اینتکس
طرح
آبنبات چوبی
طول
295 سانتیمتر
عرض
191 سانتیمتر
ارتفاع
130 سانتیمتر
ضخامت
0.30 میلیمتر
رده سنی
بالای 2 سال
ظرفیت استخر کوچک
168 لیتر
ظرفیت استخر بزرگ
206 لیتر
جنس
وینیل
تحمل وزن
۸۱ کیلوگرم
وزن
7.4 کیلوگرم
دریچه تخلیه آب
دارد
چسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دو استخر بادی
دارای سرسره بادی
دارای بالشتک بادی انتهای سرسره
دارای فواره آبی بالای سرسره
دارای ریل روی بدنه برای غلط دادن توپ
دارای 2 عدد عروسک بادی آبنبات چوبی
دارای 6 عدد توپ بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...