استخر بادی سرسره دار اینتکس طرح مزرعه کد 57154

My garden play center intex 57154

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3%
3,900,000
3,790,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی سرسره دار اینتکس طرح مزرعه کد 57154 یک مجموعه بازی پرتابل (قابل حمل) است. این استخر شامل یک فواره آب، سرسره بادی، دو حوضچه، توپ بادی، جایگاه مخصوص هدفگیری توپ، دو عروسک بادی قارچ و دو عروسک پروانه مجزا است که برای کودکان در روزهای گرم سال تفریح جذابی محسوب می‌شود. تمام ای ویژگی‌ها به همراه قیمت استخر بادی سرسره دار اینتکس طرح مزرعه کد 57154 باعث می‌شود، هر خانواده‌ای که فرزند بین 2 تا 6 سال دارد، به خرید این محصول فکر کند.

قیمت استخر بادی سرسره دار

بطور کلی، این استخر یا به عبارت دیگر پارک آبی بادی، یک انتخاب عالی برای هر فضای بیرونی و حیاط است و ساعت‌ها سرگرمی برای کودکان در روزهای گرم تابستان فراهم می‌کند. طراحی رنگارنگ و جذاب آن به چشم کودکان جذاب است و آنها را ترغیب به بازی می‌کند.

ظرفیت استخر بادی سرسره دار اینتکس کد 57154مواد استفاده شده در ساختار این استخر بسیار قوی و ایمن هستند. طراحی قابل حمل این محصول یک ویژگی بسیار کاربردی است، بنابراین این یک گزینه بسیار خوب برای خانواده‌هایی است که می‌خواهند آن را همراه خود به سفر ببرند.

یکی از ویژگی‌های برجسته استخر بادی اینتکس (57154 My Garden Play Center) لغزش آب است که سرگرمی و هیجان را برای کودکان فراهم می‌کند. حوضچه کوچک نیز یک ویژگی بسیار خوب است، به کودکان اجازه می‌دهد تا حتی از این استخر به عنوان استخر توپ استفاده کنند.

نصب و استفاده از اینتکس کد 57154 نیز بسیار آسان است. فقط قبل از نصب باید محل مناسبی را برای استخر انتخاب کنید و کف آن را به خوبی چک کنید تا اجسام نوک تیز و خطرناک زیر استخر قرار نگیرد. پس از پایان بازی، می‌توانید آب را به راحتی به وسیله دریچه تخلیه آب خالی کنید و استخر را به آسانی جمع آوری کنید.

برند
INTEX - اینتکس
طرح
مزرعه
طول
290 سانتیمتر
عرض
180 سانتیمتر
ارتفاع
104 سانتیمتر
عمق استخر
25 سانتیمتر
رده سنی
بالای 2 سال
ظرفیت
450 لیتر
جنس
وینیل
تحمل وزن
۸۱ کیلوگرم
وزن
6.1 کیلوگرم
دریچه تخلیه آب
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دو استخر بادی
دارای سرسره بادی
دارای بالشتک بادی انتهای سرسره
دارای فواره آبی بالای سرسره بادی
دارای 2 عدد عروسک بادی قارچ
دارای 4 عدد عروسک بادی پروانه
دارای 3 عدد توپ بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...