استخر بادی سرسره دار اینتکس طرح میوه‌ای کد ۵۷۱۵۸

Fun fruity play center intex 57158

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,000,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی سرسره دار اینتکس طرح میوه‌ای کد ۵۷۱۵۸ یک مرکز بازی آبی (Play Center) است که برای بچه‌ها طراحی شده است تا در روزهای گرم تابستان سرگرم شوند و خنک بمانند. دارای طرح میوه‌های هندوانه، آناناس و موز است که یکی از بهترین استخرهای بادی سرسره دار برای سرگرم کردن کودکان محسوب می‌شود. در این بررسی، ویژگی‌های مختلف محصول و مزایا و قیمت استخر بادی سرسره دار اینتکس طرح میوه‌ای کد ۵۷۱۵۸ را بررسی می کنیم تا به شما در خرید بهترین محصول کمک کنیم.

استخر بادی سرسره دار اینتکس طرح میوه‌ای کد ۵۷۱۵۸ از مواد وینیل بادوام ساخته شده است که در برابر سوراخ شدن و پارگی مقاوم است. دارای یک دریچه تخلیه با کاربری آسان است که تخلیه آب را آسان می‌کند. فواره آب عنصری از هیجان را به استخر اضافه می‌کند و کودکان را در روزهای گرم تابستان خنک نگه می دارد.

استخر بادی سرسره دار اینتکس کد 57158 همراه با لوازم جانبیاستخر بادی سرسره دار اینتکس کد 57158 دارای یک حوضچه بزرگ است که با میوه‌هایی مثل پرتقال و آنانس طراحی شده. فواره آب این استخر در پشت سرسره قرار دارد که باعث روان شدن سطح سرسره خواهد شد. سرسره بادی این استخر به صورت جداگانه باد می‌شود و روی حوضچه نصب شده است. طراحی این سرسره به شکل هندوانه است و به جذابیت این محصول کمک ویژه‌ای می‌کند. همچنین این استخر دارای یک عروسک بادی مدل توت فرنگی است. این استخر همزمان می تواند دو یا سه کودک را در خود جای دهد و ظرفیت آن حدودا 493 لیتر است. به راحتی قابل نصب است و می توان آن را با استفاده از پمپ باد راه‌اندازی کرد.

پارک آبی بادی طرح میوه اینتکس یک خرید عالی برای والدینی است که به دنبال راهی سرگرم کننده و هیجان انگیز برای خنک نگه داشتن فرزندان خود در روزهای گرم تابستان هستند. راه اندازی آسان، نگهداری آسان و ساخت از مواد وینیل مهمترین مزیت‌های این محصول است که مناسب بازی و آب تنی کودکان طراحی شده است.

برند
INTEX - اینتکس
طرح
میوه‌ای
طول
۲۴۴ سانتیمتر
عرض
۱۹۱ سانتیمتر
ارتفاع
۹۱ سانتیمتر
عمق استخر
25 سانتیمتر
رده سنی
بالای 2 سال
ظرفیت استخر کوچک
۵۷ لیتر
ظرفیت استخر بزرگ
۴۹۳ لیتر
جنس
وینیل
تحمل وزن
۸۱ کیلوگرم
وزن
6.6 کیلوگرم
دریچه تخلیه آب
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
دو استخر بادی کوچک و بزرگ
فواره آبی روی بدنه استخر کوچک
سرسره آبی
آناناس و پرتقال بادی روی بدنه
توت فرنگی بادی و 6 توپ بادی
تشک بادی در انتهای سرسره
شیر کنترل برای تنظیم جریان آب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...