استخر بادی سرسره دار اینتکس طرح دایناسور کد 57135

Dinoland play center intex 57135

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5%
4,400,000
4,200,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی سرسره دار اینتکس طرح دایناسور کد 57135 که با نام پارک آبی کودکان هم شناخته می‌شود، یکی از محبوبترین تولیدات شرکت اینتکس برای کودکان است. در طراحی این استخر از پارک ژوراسیک و دایناسورهای رنگی استفاده شده تا جذابیت بالایی برای کودکان مخصوصا پسربچه‌ها داشته باشد. قیمت استخر بادی سرسره دار اینتکس کد 57135 نسبت به ویژگی‌های زیادی که این محصول دارد، بسیار به صرفه و منطقی است. همین موضوع باعث شده تا این استخر فروش بسیار بالایی در دسته بندی استخر بادی سرسره دار داشته باشد و به یکی از پرفروش‌ترین محصولات اینتکس تبدیل شود.

استخر بادی سرسره دار اینتکس طرح دایناسورکد 57135استخر بادی سرسره دار اینتکس کد 57135 با ابعاد کلی 302*229 و ارتفاع 112 سانتیمتر دارای دو حوضچه است که توسط یک سرسره بادی بهم متصل شده‌اند. البته در نظر داشته باشید ارتفاع 112 سانتیمتر ذکر شده، ارتفاع تا بالاترین نقطه استخر یعنی سر دایناسور آبی است. از آنجایی که استخرهای بادی سرسره دار برای استفاده کودکان طراحی شده‌اند عمق بسیار کمی دارند تا کودکان بتوانند در نهایت امنیت و آرامش خاطر خانواده‌ها مشغول بازی و آب تنی در استخر شوند.

همراه این استخر 6 عدد توپ رنگی با رنگ‌های متفاوت وجود دارد که کودکان می‌توانند با این توپ‌ها تمرین هدفگیری کنند. اگر به تصویر استخر توجه کنید، یک عروسک دایناسور در پایین استخر وجود دارد که کودکان می‌توانند توپ‌های رنگی را درون حلقه‌ای که در دست عروسک وجود دارد پرتاب کنند تا علاوه بر شنا و آبتنی، آموزش پرتاب توپ هم ببینند. برای تمرین هدفگیری سه عروسک بادی دیگر هم روی استخر بادی طراحی شده‌اند که دوتای آنها به شکل درخت و دیگری به شکل دایناسور هستند. کودک می‌تواند حلقه‌هایی که روی استخر وجود دارد را روی این عروسک‌ها پرتاب کند.

همانطور که گفتیم حوضچه‌های این استخر توسط یک سرسره به یکدیگر متصل شده‌اند. سرسره بادی به صورت کاملا جداگانه باد شده و روی محل نصب می‌شود. بالای این سرسره یک فواره آبپاش وجود دارد که آب را روی سرسره ریخته تا کف آن لیز شود و سر خوردن را برای کودک راحت‌تر کند. این فواره به صورت جداگانه به منبع آب متصل خواهد شد. موضوعی که باید به آن توجه کنید این است که کف این استخر، بادی نیست، اما در انتهای مسیر سرسره یک فضای بادی تعبیه شده تا کودک در صورت لیز خوردن با سرعت زیاد آسیبی نبیند. در اطراف استخر یک فضایی شبیه ریل طراحی شده تا کودکان بتوانند توپ‌های بادی را از طریق این ریل‌ها به سمت پایین استخر هدایت کنند.

ظرفیت استخر بادی سرسره دار اینتکس مد 57135 حدودا 290 لیتر است. این ظرفیت و ابعاد استخر برای استفاده سه کودک به صورت همزمان مناسب است. البته از نظر ابعاد این مدل یکی از بزرگترین استخرهای بادی سرسره دار محسوب می‌شود. کف این استخر دارای دریچه تخلیه آب است که با باز کردن آن می‌توانید با سرعتی بالا استخر را تخلیه و خشک کنید.

برای محافظت از استخر بادی سرسره دار و افزایش طول عمر محصول بهتر است که میزان باد درون آن را همیشه کنترل کنید. یعنی استخر نه خیلی پر باد باشد و نه خیلی کم باد! بهتر است قبل از راه اندازی استخر کف آن یک زیر انداز پهن کنید تا خطر وجود اشیا نوک تیز و برنده به کمترین میزان برسد.

برند
INTEX - اینتکس
طرح
دایناسور
طول
302 سانتیمتر
عرض
229 سانتیمتر
ارتفاع
112 سانتیمتر
ضخامت
0.30 میلیمتر
رده سنی
بالای 2 سال
ظرفیت
290 لیتر
جنس
وینیل
تحمل وزن
۸۱ کیلوگرم
وزن
7.6 کیلوگرم
دریچه تخلیه آب
دارد
چسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دو استخر بادی
دارای سرسره بادی
دارای بالشتک بادی انتهای سرسره
دارای فواره آبی بالای سرسره
دارای ریل روی بدنه برای غلط دادن توپ
دارای بازی توپ و حلقه
دارای 6 عدد توپ بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...