استخر بادی سرسره دار اینتکس طرح دایناسور کد 57166

پارک آبی بادی Intex 57166

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
19%
3,200,000
2,600,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی سرسره دار اینتکس طرح دایناسور کد 57166  بچه‌گانه با طراحی جالب و جذاب است. این محصول با ابعاد 191x 152x 85 سانتی‌متر است که ظرفیت بازی دو تا سه کودک را دارد. همچنین طرح داخلی این استخر، باعث می‌شود کودکان به راحتی با آن دوست شوند. قیمت استخر بادی سرسره دار اینتکس طرح دایناسور کد 57166 نسبت به کارایی و لوازم جانبی آن، بسیار مناسب است و یک گزینه ایده‌آل برای بچه‌هاست.

استخر بادی سرسره دار اینتکس کد 57166این محصول شامل یک سرسره بادی است که در بخش پشتی استخر قرار دارد و می‌تواند برای ورود کودک به استخر از آن استفاده شود. علاوه بر این، این محصول شامل یک فواره آب، یک عروسک بادی با طرح دایناسور و توپ رنگی است که باعث می‌شود کودکان به طرز جذابی با آب بازی کنند.

یکی از بزرگترین مزایای استخر بادی سرسره دار، راحتی نصب و جمع آوری آن است. برای نصب محصول فقط کافیست محل مناسبی انتخاب کنید که جسم نوک تیزی روی سطح آن نباشد. سپس با استفاده از پمپ باد می‌توانید به راحتی آن را باد کنید. کف این استخر دارای شیر تخلیه آب است که با باز کردن این شیر در کوتاهترین زمان ممکن استخر تخلیه خواهد شد و می‌توانید آن را جمع و به محل دیگری منتقل کنید.

فواره این استخر که به شکل یک درخت طراحی شده است، آب را روی سرسره هدایت می‌کند تا شرایط برای لیز خوردن کودک مهیا شود. در انتهای سرسره نیز یک بالشتک بادی طراحی شده تا از آسیب دیدن احتمالی کودک جلوگیری شود.

استخر بادی سرسره دار اینتکس طرح دایناسور کد 57166 از مواد با کیفیت ساخته شده است که مقاومت و دوام محصول را بیشتر می‌کند. همچنین این محصول شامل یک کیت تعمیر است. این محصول دارای دوام بالایی است و می‌توانید به مدت طولانی از آن استفاده کنید. همچنین تمیز کردن و نگهداری آن نیز بسیار آسان است.

برند
INTEX - اینتکس
طرح
دایناسور
طول
191 سانتیمتر
عرض
152 سانتیمتر
ارتفاع استخر
25 سانتیمتر
ارتفاع پارک
58 سانتیمتر
ظرفیت
143 لیتر
رنگ
چند رنگ
وزن
3.06 کیلوگرم
تحمل وزن
54 کیلوگرم
ضخامت
0.28 میلیمتر
جنس
PVC
رده سنی
بالای 2 سال
دریچه تخلیه آب
دارد
چسب تعمیرات
دارد
کف بادشو
ندارد
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای درخت نخل فواره دار
دارای سرسره آبی
دارای تشک بادی انتهای سرسره برای فرود راحت
دارای اسباب بازی دایناسور بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...