استخر بادی سرسره دار اینتکس طرح فانوس دریایی کد ۵۷۱۶۲

Fishing fun play center intex 57162

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
13%
3,200,000
2,795,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی سرسره دار اینتکس طرح فانوس دریایی کد ۵۷۱۶۲ یک پارک بادی آبی است که شامل یک استخر کوچک، توپ رنگی، دو عروسک بادی ماهی، یک قلاب ماهیگیری بادی، یک فانوس دریایی، یک فواره آب و یک جایگاه برای هدفگیری توپ است. وجود این وسایل جانبی، باعث شده این محصول یکی از کاملترین استخرهای بادی سرسره دار بازار باشد. این محصول برای کودکان از سنین ۲ تا ۶ سال مناسب است و برای تفریح در فضای باز طراحی شده است.

یکی از ویژگی‌های مثبت این محصول، طراحی خلاقانه و منحصر به فرد آن است. با استفاده از این مجموعه بازی، کودکان می‌توانند با طبیعت و آب آشنا شوند و به طور همزمان بازی و تفریح کنند.

استخر بادی سرسره دار اینتکس کد 57162 همراه با لوازم جانبیهمچنین، استخر بادی سرسره دار اینتکس طرح فانوس دریایی کد ۵۷۱۶۲ بسیار سبک و قابل حمل است، به طوری که برای استفاده در فضای باز و یا حتی در سفر مناسب است. این محصول از جنس پلی‌وینیل (PVC) با کیفیت تولید شده و مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار دارد.

سرسره این استخر به صورت جداگانه باد می‌شوند و ورودی آن از خارج حوضچه شنا است. درخت نخلی که در کنار سرسره این استخر قرار دارد، دارای فواره آب است و مانند آبپاش آب را روی سرسره می‌ریزد تا سطح آن برای لیز خوردن مهیا شود. در انتهای سرسره، برای محافظت از بچه‌ها، یک تشک بادی وجود دارد تا از آسیب دیدن احتمالی کودک جلوگیری کند.

کف استخر بادی سرسره دار اینتکس دارای شیر تخلیه آب برای سهولت در جمع‌آوری و تخلیه استخر است. همچنین ارتفاع کم استخر، باعث افزایش ایمنی کودک می‌شود تا خانواده‌ها هیچ نگرانی‌ای هنگام تفریح بچه‌ها نداشته باشند. روی دیواره این استخر یک کشتی بادی وجود دارد که کودکان می‌توانند با استفاده از توپ‌های رنگی به آن شلیک کنند و هدفگیری را تمرین کنند.

به طور کلی، استخر بادی سرسره دار اینتکس طرح فانوس دریایی کد ۵۷۱۶۲ (Intex Fishing Fun Play Center) یک مجموعه بازی‌های آبی خلاقانه و جذاب است که برای تفریح کودکان از سنین ۲ تا ۶ سال مناسب است. این استخر ظرفیت حدودا 182 لیتر آب را دارد و برای استفاده همزمان 2 یا 3 کودک مناسب است.

برند
INTEX - اینتکس
طرح
فانوس دریایی
طول
۲۱۸ سانتیمتر
عرض
۱۸۸ سانتیمتر
ارتفاع
۹۹ سانتیمتر
عمق استخر
25 سانتیمتر
رده سنی
بالای 2 سال
ظرفیت
۱۸۲ لیتر
جنس
وینیل
تحمل وزن
۸۱ کیلوگرم
وزن
۴.4 کیلوگرم
دریچه تخلیه آب
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
کف بادشو
دارد
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
سرسره بادی
قلاب ماهیگیری بادی
۲ عدد عروسک ماهی بادی
۶ عدد توپ بادی کوچک
دارای درخت فواره دار
بالشتک بادی انتهای سرسره

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...