استخر بادی سرسره دار اینتکس طرح رنگین کمان کد 57453

پارک آبی بادی فواره دار Intex 57453

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
11%
4,200,000
3,745,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی سرسره دار اینتکس کد 57453 یک استخر بادی سرسره دار محبوب کودکان است که به دلیل طراحی زیبا و ویژگی‌های جذابش بین خانواده‌ها بسیار محبوب شده. این مرکز بازی برای استفاده در فضای باز طراحی شده است و برای کودکان بین دو تا شش سال ایده آل است. در این مقاله نگاهی دقیق تر به ویژگی ها، مزایا و قیمت استخر بادی سرسره دار اینتکس کد 57453 خواهیم داشت.

استخر بادی سرسره دار اینتکس کد 57453 اینتکس دارای طرح رنگین کمان رنگارنگی است که مطمئنا توجه کودکان را به خود جلب می‌کند. ابعاد آن تقریباً 297 سانتیمتر در 193 سانتیمتر است و از مواد PVC بادوام ساخته شده است که در برابر سوراخ شدن مقاوم است. این استخر بادی سرسره دار (یا به عبارت دیگر پارک آبی) دارای چندین بخش سرگرم کننده است، از جمله دو حوضچه، سرسره آبی، توپ بادی، فواره آب و حلقه های بادی.

طراحی استخر بادی سرسره دار اینتکس کد 57453این استخر ظرفیت تقریباً 175 لیتر آب دارد و دارای عمق کمی است تا کودکان خردسال بتوانند با خیال راحت در آن بازی کنند. این استخر دارای دو حوضچه است که توسط یک سرسره بادی به یکدیگر متصل خواهند شد. سرسره بادی به گونه ای طراحی شده است که ساعت‌ها سرگرمی و هیجان را فراهم کند. علاوه بر سرسره و آبتنی، حلقه‌ها و توپ‌های بادی روی این استخر می‌تواند برای تمرین هدفگیری کودکان بسیار مفید باشد.

یکی از مزایای اصلی محصول این است که راهی سرگرم کننده و ایمن برای بازی کودکان در خارج از خانه فراهم می‌کند. این مرکز بازی با طراحی رنگارنگ و ویژگی های متنوع خود مطمئناً کودکان را ساعت ها سرگرم خواهد کرد. علاوه بر این، استخر و سرسره آبی راه بسیار خوبی برای خنک شدن کودکان در روزهای گرم تابستان است.

راه اندازی و جمع آوری استخر نیز آسان است. تنها در چند دقیقه با یک پمپ باد قابل باد کردن است و پس از تخلیه هوا، می‌توان به راحتی استخر را جمع آوری کرد و در یک فضای کوچک نگهداری کرد. این موضوع برای خانواده‌هایی که فضای ذخیره سازی محدودی دارند، راحت است.

استخر بادی سرسره دار ممکن است برای همه محیط های بیرونی مناسب نباشد. توصیه می شود که این استخر روی یک سطح صاف و به دور از اجسام نوک تیز که می‌توانند سطح محصول را سوراخ کنند، قرار گیرد. همچنین نباید از مرکز بازی بر روی سطوح بتنی استفاده شود زیرا باعث آسیب به بدنه می‌شود.

برند
INTEX - اینتکس
طرح
رنگین کمان
طول
297 سانتیمتر
عرض
193 سانتیمتر
ارتفاع
135 سانتیمتر
ضخامت
0.30 میلیمتر
رده سنی
بالای 2 سال
ظرفیت استخر کوچک
175 لیتر
ظرفیت استخر بزرگ
206 لیتر
جنس
وینیل
تحمل وزن
۸۱ کیلوگرم
وزن
7.8 کیلوگرم
دریچه تخلیه آب
دارد
چسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دو استخر بادی
دارای سرسره بادی
دارای بالشتک بادی انتهای سرسره
دارای فواره آبی بالای سرسره
دارای ریل روی بدنه برای غلط دادن توپ
دارای 6 عدد توپ بادی
دارای بازی پرتاپ حلقه با 4 رینگ بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...