استخر سرسره دار بادی اینتکس طرح دایناسور کد 57163

پارک آبی بادی فواره دار Intex 57163

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
21%
3,250,000
2,590,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی سرسره دار اینتکس کد 57163 یک استخر بادی سرسره دار است که برای کودکان طراحی شده است. دارای طرح دایناسورهای رنگارنگ با سرسره، استخر و چندین توپ و اسباب بازی بادی است. این استخر از وینیل بادوام ساخته شده است و دارای یک دریچه تخلیه برای تخلیه آسان آب است. این استخر بادی یا به عبارتی پارک آبی برای کودکان 2 سال به بالا طراحی شده و می‌تواند حداکثر سه کودک را همزمان در خود جای دهد. به طور کلی، با توجه به قیمت استخر بادی سرسره دار اینتکس طرح دایناسور، یک وسیله سرگرم کننده مخصوص بچه‌ها برای خنک شدن و بازی در تابستان است. با این حال، هنگامی که کودکان از این وسیله استفاده می‌کنند، توصیه می‌شود بزرگان نظارت کافی را بر آنها داشته باشند.

خرید انواع استخر سرسره دار بادی

طراحی استخر بادی سرسره دار اینتکس کد 57163این استخر به چندین ویژگی برای اطمینان از ایمنی کودک شما مجهز شده است. این استخر دارای عمق کم است که بازی کودکان خردسال را آسان می کند و سرسره با ریل های ایمنی و سکوهای فرود نرم برای جلوگیری از آسیب طراحی شده است. کف این استخر بادی نیست، اما در انتهای سرسره یک نشیمن بادی طراحی شده، تا در صورت سر خوردن سریع کودک از روی سرسره، آسیبی به او وارد نشود.

برای افزایش طول عمر استخر بادی سرسره دار، توصیه می‌شود آن را روی یک سطح صاف، دور از اجسام تیز یا سطوح ناهموار که ممکن است باعث آسیب شوند، نصب کنید. همچنین مهم است که در همه زمان هایی که کودک در حال بازی در آب است، نظارت داشته باشید.

استخر بادی سرسره دار اینتکس کد 57163 از مواد وینیل بادوام ساخته شده است که آن را به اندازه کافی قوی و محکم می‌کند تا در برابر سایش و پارگی مقاومت کند. این محصول دارای یک حوضچه با سرسره است که می‌تواند تا ساعتها بچه‌ها را سرگرم کند. این سرسره به صورت مجزا از استخر باد می‌شود. همچنین چندین اسباب‌بازی بادی، از جمله درخت نخل و دایناسور. از طریق دیواره نارنجی کناره استخر روی سرسره آب ریخته می‌شود تا سطح سرسره برای لیز خوردن کودک فراهم شود. روی این استخر چند حلقه بادی وجود دارد که کودکان می‌توانند با پرت کردن این حلقه‌ها روی عروسک دایناسور بازی هدفگیری را انجام دهند.

برند
INTEX - اینتکس
طرح
دایناسور
طول
196 سانتیمتر
عرض
170 سانتیمتر
ارتفاع
107 سانتیمتر
ارتفاع استخر
25 سانتیمتر
رده سنی
بالای 2 سال
رنگ
قرمز
ظرفیت
150 لیتر
جنس
PVC
تحمل وزن
54 کیلوگرم
وزن
4.9 کیلوگرم
دریچه تخلیه آب
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای سرسره بادی
دارای بازی پرتاب حلقه
دارای فواره آبپاش
دارای تشک بادی انتهای سرسره برای فرود راحت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...