استخر بادی سرسره دار اینتکس طرح دایناسور کد 57444

Dinosaur Play Center Intex 57444

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5%
3,700,000
3,540,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی سرسره دار اینتکس طرح دایناسور کد 57444 برای کودکان طراحی شده است تا بتوانند در آن بازی و تفریح کنند. این استخر بادی سرسره دار دارای ویژگی هایی است که کودکان را ساعت ها سرگرم نگه می‌دارد. با توجه به قیمت استخر بادی سرسره دار اینتکس طرح دایناسور کد 57444 این مرکز بازی یک انتخاب عالی برای والدینی است که می خواهند کودکان خود را فعال و شاد نگه دارند.

یکی از بهترین ویژگی های این محصول ابعاد آن است. با ابعاد 249 سانتیمتر در 191 سانتیمتر به قدری بزرگ است تا چندین کودک به طور همزمان در آن بازی کنند که برای بازی‌های دوستانه عالی است. علاوه بر این، این پارک آبی با تحمل وزن 81 کیلوگرم، حتی به کودکان بزرگتر هم اجازه می‌دهد تا به صورت ایمن در آن بازی کنند.

استخر بادی سرسره دار اینتکس طرح دایناسور کد 57444 همراه با لوازم جانبییکی دیگر از ویژگی های عالی این استخر طراحی آن است. این محصول به شکل یک پارک ژوراسیک با یک آبشار، یک فواره آب، سرسره بادی مجزا، توپ رنگی و بازی پرتاب توپ طراحی شده است. سرسره بادی ساختار جذابی دارد و فواره آب برای کودکان در روز های گرم بسیار جذاب است. بازی پرتاب توپ که به شکل یک دایناسور با دهانی باز طراحی شده، سطح جذابیت محصول را افزایش می‌دهد و به کودکان فرصت رقابت با یکدیگر و آزمایش مهارت‌های خود را می‌دهد. نقطه عطف دیگر این محصول سرسره آن است. این سرسره به صورت مجزا باد شده و جذابیت محصول را برای کودک چند برابر می‌کند.

مواد تشکیل دهنده بدنه استخر نیز قابل تحسین است. این مرکز بازی از مواد مستحکم و مقاوم در برابر سایش، پارگی و سایر خرابی‌های ممکن ساخته شده است. همچنین، نصب و استفاده از این مرکز بازی بسیار آسان است و با داشتن کیفیتی بالا، از دوام و پایداری بالایی برخوردار است.

در کل، استخر بادی سرسره دار اینتکس طرح دایناسور کد 57444 یک انتخاب عالی برای والدینی است که می خواهند کودکان خود را سرگرم و فعال نگه دارند. با ویژگی های برجسته اش از جمله ابعاد بزرگ، طراحی منحصر به فرد، ساخت مقاوم و قیمت مناسب، این استخر بادی به شدت توصیه می شود.

برند
INTEX - اینتکس
طرح
دایناسور
طول
249 سانتیمتر
عرض
191 سانتیمتر
ارتفاع
109 سانتیمتر
عمق استخر
25 سانتیمتر
ضخامت
0.28 میلیمتر
رده سنی
بالای 2 سال
ظرفیت
310 لیتر
جنس
وینیل
تحمل وزن
۸۱ کیلوگرم
وزن
5.5 کیلوگرم
دریچه تخلیه آب
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای سرسره بادی
دارای بالشتک بادی انتهای سرسره بادی
دارای فواره آب پاش درخت نخل
دارای آبشار
دارای 6 عدد توپ بادی
دارای دایناسور بادی
درای شیر کنترل فشار آب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...