خرید قایق بادی مارینر 3 اینتکس کد 68373

68373 Intex

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
29,500,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی مارینر 3 اینتکس کد 68373 ساخته شده از جنس برزنت با کفی فایبر گلاس یکی از محصولات بسیار مقاوم و مستحکم شرکت اینتکس می باشد. جنس بدنه به صورت کاملا حرفه ای دارای ضربه گیر بوده و به همین دلیل می توانید از قایق بادی مارینر در آب های خروشان نیز استفاده نمایید.

خرید انواع قایق بادی

قایق بادی مارینر سه نفره اینتکس قابلیت نصب انواع موتور برقی و بنزینی با قدرت 2.5 اسب بخار را دارا می باشد. در صورتی که قصد استفاده از موتور برای قایق مارینر دارید، می توانید خیلی راحت آن را روی بدنه قایق نصب نمایید. روی بدنه قایق گیره ها به گونه ای تنظیم شده که حرکت پارو حالت چرخشی داشته باشد و درجه ی آزادی و حرکت بیشتری را می توانید با آن تجربه نمایید. همین امر باعث شده تا پارو زدن در این قایق متفاوت از مدل های دیگر باشد و کار کردن با آن بسیار راحت تر باشد.قایق بادی مارینر 3 نفره اینتکس کد 68373

یکی از مزیت های اصلی قایق مارینر علاوه بر مقاومت بدنه، جنسه فایبرگلاس استفاده شده در قسمت کف قایق می باشد. کفی فایبر گلاس این امکان را به شما می دهد تا بتوانید خیلی راحت روی قایق ایستاده و تعادل خود را حفظ نمایید. همچنین در صورتی که وسایل تیز و برنده داشته باشید، کف قایق کاملا مقاوم بوده و هیچگونه آسیبی نخواهد دید.

پارو های آلومینومی سبک و مقاوم و پمپ باد دستی با سایز بزرگ جزء لوازم اصلی قایق می باشد که در بسته بندی محصول قرار دارد. همچنین یک طناب نجات به طول 9 متر درون قایق وجود دارد که می توانید در مواقع لزوم از آن استفاده نمایید. طناب نجات از بافت های ریز تشکیل شده و دارای مقاومت مناسبی می باشد.

فراموش نکنید که قایق شما دارای وزن نسبتا سنگینی است. به همین جهت شرکت سازنده در قسمت جلو و انتهای قایق 2 دستگیره از جنس پلاستیک نرم قرار داده که توسط آن می توانید قایق خود را راحت تر حمل نمایید. در صورتیکه قایق خود را جمع آوری کرده باشید می توانید آن را در کیف مخصوص قایق قرار داده و راحت تر و ایمن تر آن را جا به جا نمایید.

جنس برزنت بدنه به صورت لایه های بافت دار می باشد که مقاومت قایق بادی مارینر 3 را بسیار افزایش داده است. از همین جهت شما می توانید در رودخانه های کم عمق و یا رودخانه های خروشان از آن استفاده نمایید. همچنین می توانید در نیزار ها نیز از قایق مارینر استفاده نمایید. قایق شما در برابر خطرات ناشی از نیزار ها و شاخه های درختان کاملا مقاوم است و جای نگرانی وجود ندارد.

همچنین برای خریدقایق بادی مارینر 4 اینتکس میتوانیداز لینک زیر استفاده کنید.

قایق بادی مارینر 4 اینتکس

برند
INTEX - اینتکس
مدل
مارینر 3
طول
297 سانتیمتر
عرض
127 سانتیمتر
ارتفاع
46 سانتیمتر
وزن
33.6 کیلوگرم
تحمل وزن
400 کیلوگرم
رنگ
خاکستری، آبی، مشکی
جنس بدنه
PVC سه لایه الیاف دار
جنس کف
فایبرگلاس تاشو
ظرفیت استاندارد
3 نفر بزرگسال
پمپ باد
دستی سایز بزرگ
پارو
آلومینیومی
طناب نجات
دارد
کیف حمل
دارد
کیف نگهدارنده باطری
دارد
دستگیره حمل
دارد
قابلیت نصب موتور
برقی و بنزینی تا 2.5 اسب
جای چوب ماهیگیری
دارد
برچسب تعمیرات
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...