قایق مارینر 4 اینتکس با قیمت ارزان کد 68376

Intex Mariner 4 -68376

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
32,000,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی مارینر 4 اینتکس کد 68376 با ظرفیت استاندارد چهار نفر بزرگسال مناسب برای استفاده در دریا، دریاچه و آب های آرام است. این محصول دارای گواهینامه گارد ساحلی امریکا و استاندارد ISO6185-1 می باشد. پس با اطمینان از ایمنی آن، می توانید خرید قایق بادی مارینر چهار نفره اینتکس را از فروشگاه ایرکوک انجام دهید.

در طراحی قایق بادی مارینر 4 اینتکس از رنگ های خاکستری و سفید استفاده شده و روی بدنه آن، مدل این کالا MARINER 4 درج شده است. این محصول هنگام باد شدن دارای طول 3.28 و عرض 1.45 متر و ارتفاع 48 سانتیمتر است. وجود سه نشیمن بادی کمک می کند تا احساس راحتی را در زمان نشستن تجربه کنید. این نشیمن های بادی قابلیت جدا شدن را دارد و شما می توانید با برداشتن آنها به راحتی کف قایق بنشینید.قایق بادی مارینر 4 نفره اینتکس کد 68376

جنس بدنه این کالا از پی وی سی سه لایه الیاف دار بسیار محکم ساخته شده و ضخامت آن 0.75 میلیمتر است. بدنه قایق بادی بسیار مستحکم می باشد به طوری که میتوانید به آن تکیه دهید یا روی آن بنشینید. قایق بادی مارینر چهار نفره از ضخیم ترین قایق های بادی شرکت اینتکس می باشد به طوری که تا وزن 500 کیلوگرم را تحمل می کند. کفی از جنس فایبر گلاس تاشو در نظر گرفته شده تا در زمان ایستادن بتوانید تعادل خود را حفظ نمایید. همچنین باعث افزایش مقاومت کف قایق نیز می شود و قابلیت جدا شدن دارد. در صورت لزوم میتوانید آن را بردارید.


از ویژگی های قایق بادی مارینر 4 اینتکس وجود نوار ضربه گیر دور تا دور قایق بادی است که باعث می شود در زمان ضربه آسیب نبیند. همچنین در سطح زیرین قایق، نواری تعبیه شده است که قایق را در برابر سایش مقاوم می سازد. از دیگر ویژگی های این محصول، جای چوب ماهیگیری یا لنسر است که روی بدنه تعبیه شده تا در زمان ماهیگیری از آن استفاده نمایید. همچنین طناب نجات دور تا دور بدنه محصول قرار داده شده که در مواقع نیاز می توانید آن را از قایق جدا کرده و استفاده نمایید. کیف کوچک ضد آب برای نگهداری وسایل شما نیز وجود دارد تا بتوانید وسایل لازم خود را همراه خود داشته باشید و از بابت خیس نشدن آن ها خیالتان آسوده باشد.

ویژگی های قایق بادی مارینر 4 اینتکس

وزن بسته بندی این محصول 41.5 کیلوگرم است و به راحتی قابل جا به جا یی است. دو دستگیره در ابتدا و انتهای قایق بادی نیز وجود دارد که حمل و نقل این محصول را آسان می کند. برای باد کردن این محصول شما به پمپ باد احتیاج دارید که شرکت اینتکس پمپ باد لازم را همراه این محصول در بسته بندی قرار داده است. شما با کمک شاخص تنظیم باد، میتوانید به صورت استاندارد آن را باد بزنید.

در بسته بندی این محصول، دو عدد پارو دسته آلومینیومی وجود دارد که بسیار مقاوم هستند. روی بدنه قایق بادی گیره هایی تعبیه شده که برای نگهداری پارو است. در زمان جا به جایی قایق بادی، پارو را در این گیره ها قرار دهید و به راحتی آن را حمل کنید. همچنین دو عدد اهرم چرخشی برای نگهداشتن پارو در زمان پارو زدن وجود دارد.

این محصول قابلیت نصب موتور برقی یا بنزینی تا 2.5 اسب را دارد. وجود موتور برقی به شما کمک می کند از قایق سواری بدون پارو زدن لذت ببرید. موتور برقی یا بنزینی توسط کیت موتور نصب می شود. میتوانید از این فروشگاه موتور برقی و کیت موتور را خریداری نمایید.

برای خرید قایق بادی مارینر چهار نفره اینتکس کد 68376 از فروشگاه ایرکوک، این محصول را به سبد خرید خود اضافه کنید و پس از طی مراحل مورد نظر، سفارش خود را ثبت نمایید.

برند
INTEX - اینتکس
گواهینامه
تاییدیه گارد ساحلی امریکا
مدل
مارینر ۴
ظرفیت استاندارد
۴ نفر بزرگسال
طول
328 سانتیمتر
عرض
145 سانتیمتر
ارتفاع
48 سانتیمتر
ضخامت
0.75 میلیمتر
وزن
41.4 کیلوگرم
تحمل وزن
500 کیلوگرم
رنگ
خاکستری، سفید
جنس بدنه
PVC سه لایه الیاف دار
جنس کف
فایبرگلاس تاشو
پمپ باد
دستی کد 68605 اینتکس
پارو
2 عدد
جنس پارو
پی وی سی دسته آلومینیوم
طناب نجات
دارد
کیف حمل
دارد
کیف نگهدارنده باطری
دارد
دستگیره حمل
دارد
جای چوب ماهیگیری
دارد
قابلیت نصب موتور
برقی و بنزینی تا 2.5 اسب
برچسب تعمیرات
دارد
سایر ویژگی ها
باد زدن و تخلیه باد سریع
بدنه فوق العاده سخت و محکم
3 نشیمن بادی
دارای نوار ضربه گیر دور تا دور قایق
نوار محافظ در برابر سایش در زیر قایق

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...