قایق کایاک اکسپلورر دو نفره K2 اینتکس کد 68307

Explorer K2 Intex 68307

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5%
9,800,000
9,400,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی کایاک اکسپلورر دو نفره K2 اینتکس کد 68307 از محصولات پر طرفدار شرکت اینتکس می باشد و برای 2 نفر بزرگسال یا نوجوان می تواند مورد استفاده قرار گیرد. بدنه قایق بادی کایاک مدل اکسپلور ساخته شده از جنس پی وی سی با مقاومت بالا می باشد و ترکیب رنگ زرد و طوسی در کنار هم باعث زیبای هر چه بیشتر این محصول شده است.

بدنه اصلی قایق کایاک از دو لایه مجزا تشکیل شده و توسط دو دریچه ورودی هوا به صورت جداگانه قابل باد شدن و تخلیه هوا می باشد. همچنین قسمت کف قایق نیز به صورت باد شونده می باشد و می توانید آن را توسط دریچه مخصوص خود باد کرده و استفاده نمایید. باد شدن کف قایق باعث می شود هنگام استفاده تعادل بهتری در قایق داشته باشید و زمانی که روی آب در حال حرکت هستید اصطکاک کمتری با آب داشته و حرکت را راحت تر می کند. همچنین وجود تیغه موج شکن در قسمت کف قایق باعث می شود جریان آب به خوبی شکسته شده و در نتیجه حرکت قایق راحت تر خواهد شد.

قایق بادی کایاک 2 نفره اکسپلور در قسمت جلو و عقب دارای روکش اضافه می باشد و همین امر باعث می شود مقاومت قایق در برابر ضربه، بیشتر شده و از این قایق در آب های نیمه خروشان بتوانید استفاده نمایید. همچنین روکش به گونه ای طراحی شده که مانع از ورود آب از ناحیه جلو یا انتهای قایق به درون آن می شود.قایق بادی کایاک اکسپلورر دو نفره K2 اینتکس کد 68307وزن قایق بادی کایاک 2 نفره اکسپلور 16.7 کیلوگرم می باشد و حمل و نقل آن دشوار نیست. اما شرکت سازنده جهت سهولت در حمل و نقل روی بدنه دستگیره های مناسبی تعبیه کرده که می توانید از آن استفاده نمایید. پاروهای آلومینیومی سبک با مقاومت بالا مخصوص قایق های کایاک در بسته بندی کالا وجود دارد. فراموش نکنید هنگام تحویل کالا 2 عدد پارو کایاک، پمپ باد سایز متوسط و کیف مخصوص حمل و نقبل را از فروشنده دریافت نمایید.

نشیمن های بادی مناسب و دارای تکیه گاه یکی از جذاب ترین بخش های قایق کایاک بادی می باشد. شما می توانید فاصله صندلی ها را از یکدیگر به راحتی تنظیم نمایید. در قسمت کف قایق یک نوار چسب 2 طرفه وجود دارد که می توانید توسط آن صندلی را در فاصله مورد نظر تنظیم کرده و ثابت نمایید. همچنین زاویه تکیه گاه را می توانید با استفاده از کمربند مخصوص که در پشت تکیه گاه قرار می گیرد تنظیم نموده و گیره های آن را متصل نمایید.

برند
INTEX - اینتکس
مدل
اکسپلورر کایاک K2
ظرفیت استاندارد
2 نفر
گواهینامه
تاییدیه گارد ساحلی امریکا
طول
312 سانتیمتر
عرض
91 سانتیمتر
ارتفاع
51 سانتیمتر
ضخامت
0.75 میلیمتر
تحمل وزن
180 کیلوگرم
جنس
وینیل (PVC)
وزن بسته بندی
16.7 کیلوگرم
دستگیره حمل
دارد
پمپ باد
دارد
پارو
2 عدد
سایر ویژگی ها
تاییدیه TUV
دارای کف بادشونده
دارای کیف حمل
دارای چسب تعمیرات
دارای طناب نجات
دارای 2 عدد صندلی بادی قابل تنظیم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...