قایق کایاک اکسکروشن پرو K2 اینتکس کد 68309

Excursion Pro K2 Intex 68309

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4%
24,500,000
23,700,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی کایاک اکسکروشن پرو اینتکس کد 68309 یکی از مدل های حرفه ای قایق های کایاک شرکت اینتکس می باشد. قایق بادی اکسکروشن پرو یکی از مجهزترین و مقاوم ترین سری از محصولات بادی می باشد که دارای تجهیزات کاربردی و منحصر به فردی است.قایق بادی کایاک اکسکروشن پرو اینتکس حرفه ای کد 68309

قایق دو نفره اکسکروشن دارای 3 متر و 80 سانتی متر طول بوده و فضای کافی برای استفاده 2 نفر بزرگسال را به خوبی دارد. وجود پایه های نگهدارنده چوب ماهیگیری روی بدنه قایق باعث شده یکی از بهترین مدل های قایق کایاک را بتوانید به عنوان قایق ماهیگیری استفاده نمایید. همچنین در قسمت جلوی قایق یک پایه ی متحرک وجود دارد که می توانید برای ماجراجویی در طول سفر از آن استفاده نمایید. پایه متحرک با گیره مناسب جهت حمل و نگهداری گوشی موبایل و یا گیرنده GPS می تواند کاربرد داشته باشد. پس کافیست با خیال راحت آن را در جای خود قرار داده و گیره اتصال را تنظیم نمایید و به مسیر خود ادامه دهید.

همچنین جهت حفظ تعادل در قسمت جلوی صندلی ها برای سرنشین جلو و هم برای سرنشین عقب، 2 پدال به صورت ثابت نصب می شود که جهت حفظ تعادل به هنگام پارو زدن یا هنگامی که مشغول ماهیگیری هستید به شما کمک خواهد کرد. همچنین باید بدانید که فاصله پدال قابل تنظیم بوده و می توانید آن را به صندلی نزدیک یا دور نمایید تا محل قرارگیری پای خود را به حالت دلخواه مشخص کنید.

همچنین برای سرنشین جلو یک میله آلومینیومی به صورت عرضی در جلو صندلی و بالای پدال تعادل قرار گرفته که می توانید از آن جهت نصب تجهیزات و حتی چوب ماهیگیری استفاده نمایید. سایر تجهیزات قابل نصب روی قایق بادی کایاک مدل اکسکروشن پرو به صورت متحرک بوده و در صورتی که به آنها نیاز نداشته باشید می توانید آنها را از بدنه جدا کرده و قایق خود را بدون تجهیزات جانبی استفاده نمایید.

فراموش نکنید که جنس بدنه بسیار مستحکم بوده و با توجه به تجهیزات قابل نصب برای استفاده در آب های نیمه خروشان نیز می تواند بسیار مفید و کاربردی باشد. سایر تجهیزات قایق شامل پارو، پمپ باد، کیف حمل و تیغه موج شکن همراه کالا در بسته بندی آن وجود دارد و هنگام خرید می توانید آنها را دریافت نمایید.

برند
INTEX - اینتکس
مدل
کایاک اکسکروشن پرو K2
ظرفیت استاندارد
2 نفر
گواهینامه
تاییدیه گارد ساحلی امریکا
طول
384 سانتیمتر
عرض
94 سانتیمتر
ارتفاع
46 سانتیمتر
ضخامت
0.75 میلیمتر
تحمل وزن
180 کیلوگرم
جنس
وینیل (PVC)
وزن بسته بندی
21.3 کیلوگرم
دستگیره حمل
دارد
پمپ باد
دارد
پارو
1 عدد
سایر ویژگی ها
تاییدیه TUV
کف بادشونده
تکیه گاه قابل تنظیم
نشیمن بادی قابل جابه جایی و قابل تنظیم
تشک اضافی جهت تنظیم ارتفاع نشیمن
محل قرارگیری چوب ماهیگیری
براکت نصب لوازم جانبی
پدال ثابت
محفظه نگهدارنده وسایل
کیف حمل
چسب تعمیرات
طناب نجات
پایه نگهدارنده موبایل با قابلیت تنظیم و جدا شدن
دو تیغه موج شکن

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...