قایق بادی سیهاوک 3 اینتکس کد 68380

Intex 68380 seahawk 3

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6%
7,900,000
7,480,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی سیهاک 3 نفره کد 68380 ساخت شرکت معتبر اینتکس، دارای تائیدیه گارد ساحلی امریکا می باشد. این محصول برای استفاده 3 نفر بزرگسال با تحمل ظرفیت وزنی 360 کیلوگرم ساخته شده است. قایق بادی سه نفره سیهاک اینتکس از بدنه پی وی سی مستحکم با مقاومت بالا ساخته شده و در صورت آسیب دیدگی قابلیت تعمیر شدن را نیز دارد. بدنه محصول از سه قسمت مجزا تشکیل شده و به سه بخش اصلی تقسیم می شود. لایه بیرونی، لایه داخلی و قسمت کف قایق. هر کدام از این 3 قسمت توسط یک دریچه جداگانه باد می شوند و هر کدام به تنهایی قابلیت شناور ماندن روی سطح آب را به خوبی دارند.

خرید قایق بادی


این محصول سه نفره دارای یک جفت پاروی آلومینیومی سبک با مقاومت بسیار بالا است که جهت حرکت دادن قایق در نظر گرفته شده است. علاوه بر پارو می توانید از موتور برقی یا بنزینی برای قایق خود استفاده نمایید. توجه داشته باشید در انتهای قایق، محل قرارگیری موتور به گونه ای طراحی شده است که نصب موتورهای بنزینی یا برقی با توان حداکثر 2 اسب بخار امکان پذیر است.قایق بادی سیهاک 3 نفره کد 68380استفاده از این محصول در دریا و دریاچه بسیار مرسوم بوده و حتی برای ماهیگیری نیز از آن استفاده می شود. به همین علت روی بدنه قایق در قسمت ابتدا و انتهای آن محل قرارگیری لنسر یا چوب ماهیگیری را میتوانید مشاهده کنید. قیمت مناسب و سهولت در حمل و نقل باعث شده امروزه در خیلی از کشورهای دنیا قایق های بادی مورد استفاده و پسند عموم افراد قرار گیرند.

علاوه بر قسمت کف قایق که قابلیت باد شدن دارد، شرکت اینتکس دو عدد بالشتک به عنوان نشیمن در قسمت عقب و جلوی قایق در نظر گرفته است تا سرنشین هنگام استفاده دارای ارتفاع بیشتری نسبت به کف قایق داشته باشد و تعادل بهتر و تسلط بیشتری را تجربه کند.

از اقلام همراه قایق بادی سیهاک 3 اینتکس می توان به طناب نجات و کیف لوازم اشاره کرد. شرکت سازنده برای این مدل قایق از یک طناب نجات  9 متری استفاده کرده که می توانید آن را به دور قایق بسته یا در کیف لوازم قرار دهید. کیف لوازم توسط یک طناب به بدنه قایق متصل است و در صورت لزوم می توانید آن را جدا کنید. با قرار دادن وسایل خود در این کیف از افتادن آنها در آب جلوگیری کنید.

قایق بادی سیهاک 3 اینتکس کد 68380 برای تجربه کردن ساعاتی خوش در آب کاملا مناسب و ایمن بوده و فروشگاه ایرکوک به عنوان مرکز فروش قایق های بادی در تهران و کرج، خدمات پس از فروش را نیز به شما عزیزان ارائه می دهد. در صورت کسب اطلاعات بیشتر با ایرکوک تماس بگیرید.

برند
INTEX - اینتکس
مدل
سی هاوک 3
ظرفیت استاندارد
3 نفر بزرگسال
گواهینامه
تاییدیه گارد ساحلی امریکا
طول
295 سانتیمتر
عرض
137 سانتیمتر
ارتفاع
43 سانتیمتر
ضخامت
0.58 میلیمتر
تحمل وزن
360 کیلوگرم
وزن بسته بندی
15 کیلوگرم
رنگ
سبز
جنس
PVC سه لایه
قابلیت نصب موتور
موتور برقی و بنزینی تا 1.5 اسب بخار
اقلام همره
پمپ باد دستی کد 68614 اینتکس
دو عدد پارو دسته آلومینیومی کد 69625 اینتکس
طناب نجات
کیف نگهداری لوازم
سایر ویژگی ها
دارای گیره چرخشی برای سهولت در پارو زدن
جای چوب ماهیگیری
نگهدارنده پارو
دستگیره حمل
گیج تنظیم باد
3 عدد محفظه باد
کف بادشو
دارای دو نشیمن بادی
باد زدن و تخلیه باد سریع
جنس پی وی سی تقویت شده با استحکام بالا
مقاومت بالا در برابر ضربه و سایش
محمد

سلام.تولید چه سالی؟

196 روز پیش ارسال پاسخ
پویا افشار

قایق در حال حاضر تولید سال ۲۰۲۲ می باشد.

163 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...