خرید قایق بادی سیهاوک 2 اینتکس کد 68347

SeaHawk 2 INTEX 68347

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,600,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی سیهاک دو نفره اینتکس کد 68347 یکی از محصولات پرفروش شرکت اینتکس است که از جنس PVC ضخیم و مناسب برای استفاده دو نفر بزرگسال ساخته شده است. این محصول مقاومت بالایی در برخورد با امواج آب دارد و تعادل خود را به خوبی حفظ می کند. از قایق بادی مدل سیهاک دو نفره می توان در رودهای آرام، دریا و دریاچه استفاده کرد. بدنه این محصول به صورت سه محفظه مجزا طراحی شده که توسط سه دریچه باد، به صورت جداگانه باد می شود. وجود محفظه های جداگانه باعث می شود هرگاه بر حسب هر اتفاقی یکی از آن ها دچار آسیب شود، ما بقی محفظه ها دارای باد باشند و قایق روی آب شناور باقی بماند.قایق بادی سیهاک دو نفره اینتکس کد 68347 با پمپ باد و پاروکف قایق سیهاک قابلیت باد شدن دارد و هنگام نشستن احساس خوشایندی را تجربه می کنید. همراه این محصول دو عدد پارو و یک پمپ باد در بسته بندی قرار داده شده است. به کمک پمپ باد، آن را باد بزنید و برای حرکت قایق از پاروها استفاده نمایید. روی بدنه قایق در قسمت عقب و جلو جای چوب ماهیگیری یا لنسر تعبیه شده است و در صورتی که قصد ماهیگیری دارید می توانید از آنها استفاده نمایید.

در قسمت انتهای قایق بادی سیهاک چهار گیره روی بدنه قرار دارد که محل نصب موتور است و در صورتی که می خواهید از موتور برقی یا بنزینی برای قایق خود استفاده کنید، می توانید آن را به راحتی روی محل تعبیه شده نصب کنید. در قسمت کناره های قایق نیز 4 گیره در نظر گرفته شده است که محل قرار گرفتن پاروست. در صورتی که برای مدتی نمی خواهید از پارو استفاده کنید، می توانید آنها را در محل خود قرار دهید تا از خطر افتادن پارو در آب جلوگیری نمایید.

یک طناب 7 متری به عنوان طناب نجات نیز از اقلام همراه این محصول است. طناب را می توانید به دور قایق سیهاک بسته و در مواقع لزوم از آن استفاده کنید. کیف کوچکی به منظور نگهداری وسایل کوچک و ضروری نیز وجود دارد. با قرار دادن موبایل خود در این کیف، خیالتان از خیس نشدن آن راحت خواهد بود. این کیف توسط یک بند محکم به بدنه قایق وصل می شود و به هیج عنوان خطر افتادن در آب را ندارد.

برای داشتن لحظاتی آرام و لذت بخش و برای تجربه کردن یک حس عالی، در زمان سفر به مناطقی که در آنجا دریا و دریاچه هست، حتما استفاده از قایق بادی سیهاک 2 اینتکس را مد نظر داشته باشید. فروشگاه ایرکوک همواره در تلاش است تا محصولات با کیفیت شرکت اینتکس را به شما عزیزان با نازلترین قیمت ارائه کند.

برند
INTEX - اینتکس
مدل
سیهاوک 2
ظرفیت استاندارد
2 نفر بزرگسال
گواهینامه
تاییدیه گارد ساحلی امریکا
طول
236 سانتیمتر
عرض
114 سانتیمتر
ارتفاع
41 سانتیمتر
ضخامت
0.5 میلیمتر
وزن بسته بندی
9.2 کیلوگرم
تحمل وزن
240 کیلوگرم
رنگ
سبز
جنس بدنه
پی وی سی سه لایه
قابلیت نصب موتور
موتور برقی و بنزینی تا 1.5 اسب بخار
اقلام همراه
پمپ باد دستی کد 68612 اینتکس
دو عدد پارو دسته پلاستیکی کد 59623 اینتکس
طناب نجات
کیف نگهداری لوازم
سایر ویژگی ها
دارای گیره چرخشی برای سهولت در پارو زدن
جای چوب ماهیگیری
نگهدارنده پارو
دستگیره حمل
گیج تنظیم باد
3 عدد محفظه باد
کف بادشو
باد زدن و تخلیه باد سریع
جنس پی وی سی تقویت شده با استحکام بالا
مقاومت بالا در برابر ضربه و سایش

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...