قایق سیهاوک 4 اینتکس کد 68351

68351 Intex

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
11%
11,100,000
9,900,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی چهار نفره اینتکس مدل سیهاک کد 68351 یکی از سری قایق های تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد. در نظر داشته باشید این قایق قابلیت حمل و نگهداری 480 کیلوگرم وزن یا چهار سرنشین بزرگسال را به خوبی دارا می باشد. قایق بادی سیهاک 4 نفره اینتکس برای استفاده در دریا و دریاچه کاملا مناسب بوده و شما بدون هیچگونه نگرانی می توانید از آن استفاده نمایید.

خرید انواع قایق بادی

این محصول ساخته شده از جنس پی وی سی با ضخامت بالا می باشد. همچنین قابلیت انعطاف پذیری بالا در شرایط محیطی مختلف را داراست. به همین علت شما در گرم ترین فصل سال و زیر تابش مستقیم آفتاب میتوانید از آن استفاده کرده و لذت ببرید.قایق بادی چهار نفره اینتکس مدل سیهاک کد 68351

بدنه قایق بادی سیهاک 4 نفره شامل سه قسمت اصلی می باشد. دیواره های اطراف به صورت دو لایه بوده که توسط دو دریچه باد مجزا از یکدیگر باد و تخلیه می شود. این امر باعث  افزایش ضریب ایمنی قایق می شود و در صورتی که یکی از لایه ها دچار آسیب شد، لایه ی دیگر باعث شناور ماندن قایق روی سطح آب می شود و مانع از غرق شدن آن می گردد. همچنین کف قایق به صورت باد شونده است. وجود باد در قسمت کف باعث می شود هنگام حرکت و پارو زدن اصطکاک کمتری با آب داشته و مانع از کند شدن حرکت هنگام پارو زدن شود.

نشیمن های بادی مناسبی در قسمت جلو و عقب قایق در نظر گرفته شده است که هنگام نشستن روی آنها، ارتفاع بیشتری از کف قایق خواهید داشت و باعث بیشتر شدن تسلط شما مخصوصا هنگام پارو زدن خواهد شد. قایق بادی 4 نفره سیهاک به علت رنگ سبز بدنه بیشتر در مرداب استفاده می شود و برای ماهیگیری و شکار اغلب مورد استفاده قرار می گیرد. به همین منظور روی بدنه قایق محل قرار گیری چوب ماهیگیری تعبیه شده تا در مواقع ماهیگیری بتوانید از آن بهره برده و شکار را برای شما راحت تر نماید.

در کنار دریچه های باد روی بدنه قایق یک خط به طول 10سانتی متر کشیده شده است که در واقع شاخص اندازه گیری حجم باد قایق محسوب می شود. درون لوازم قایق یک نوار پلاستیکی قرار داده شده که روی آن هم دقیقا یک خط به طول 10 سانتی متر کشیده شده است.

روش اندازه گیری حجم باد قایق بادی سیهاک 4 نفره کد 68351 اینتکس:

  1. ابتدا بدنه قایق را به مقدار مناسب باد می نمایید و دریچه ی باد آن را به صورت کاملا محکم می بندید.
  2. نوار اندازه گیری را روی خط کنار دریچه ی باد قرار می دهید تا ابتدا و انتهای آن ها بر هم منطبق شود.
  3. کوتاه یا بلند بودن هر یک از این خطوط به شما اعلام می کند که حجم باد موجود در بدنه ی قایق به میزان استاندارد قرار دارد یا خیر

لوازم جانبی و تجهیزات اصلی قایق چهار نفره اینتکس شامل پارو، طناب نجات، پمپ باد دستی، کیف ابزار می باشد که هنگام خریداری قایق در بسته بندی مناسب قرار داده شده و در هنگام خرید باید آنها را از فروشنده دریافت نمایید. همچنین در نظر داشته باشید مانند سایر تفریحات آبی، وجود جلیقه نجات در قایق ضروری است. پس هنگام خرید قایق بادی سیهاک اینتکس مدل چهار نفره حتما جلیقه نجات مناسب با سایز یا وزن خود را تهیه نمایید تا بتوانید لحظاتی خاطره انگیز را با رعایت اصول ایمنی تجربه نمایید.

برند
INTEX - اینتکس
مدل
سی‌ هاوک 4
گواهینامه
تاییدیه گارد ساحلی امریکا
طول
351 سانتیمتر
عرض
145 سانتیمتر
ارتفاع
48 سانتیمتر
ضخامت
0.75 میلیمتر
ظرفیت استاندارد
4 نفر بزرگسال
وزن
21.8 کیلوگرم
تحمل وزن
480 کیلوگرم
رنگ
سبز
جنس
PVC سه لایه
پمپ باد
دارد
نوع پمپ
دستی کد 68614 اینتکس
پارو
دارد
نوع پارو
دسته آلومینیومی
دستگیره نگهداری پارو
دارای گیره چرخشی برای سهولت در پارو زدن
قابلیت نصب موتور
موتور برقی و بنزینی تا 1.5 اسب بخار
جای چوب ماهیگیری
دارد
طناب نجات
دارد
کیف نگهداری لوازم
دارد
دستگیره حمل
دارد
گیج تنظیم باد
دارد
محفظه باد
3 عدد
برچسب تعمیرات
دارد
سایر ویژگی ها
کف بادشو
دارای دو نشیمن بادی
باد زدن و تخلیه باد سریع
جنس پی وی سی تقویت شده با استحکام بالا
مقاومت بالا در برابر ضربه و سایش
سیاوش چشم پیام

درود بر شما،چرا همین کالا رو در دیجیکالا با قیمتی بالاتر عرضه کردید؟حدودا یک و نیم میلیون گرونتر،و مورد بعد اینکه چرا امکان پرداخت در محل ندارید؟

36 روز پیش ارسال پاسخ
مدیر سایت

ضمن عرض سلام
وب سایت دیجیکالا حدودا ۱۰ تا ۱۵ درصد بعنوان کارمزد و یا پورسانت از فروشنده کسر میکند، ما این مبلغ رو در وب سایت خودمون کاهش داده و از مشتری مبلغ کمتری بابت کالا دریافت مینماییم.در واقع شما با خرید مستقیم از ما مبلغ پایین تری بابت کالا پرداخت می‌نمایید.

34 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...