قایق اکسکروشن 4 اینتکس کد 68324

68324 Intex

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
14,200,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی اکسکروشن 4 نفره اینتکس کد 68324 یکی از قایق های بادی شرکت اینتکس می باشد. قایق بادی 4 نفره قابل استفاده برای افراد بزرگسال با قابلیت حمل و نگهداری 500 کیلوگرم یکی از قایق های محکم و پر قدرت اینتکس می باشد. قایق اکسکروشن مناسب برای تفریحات گروهی و قابل استفاده در دریاچه و دریا می باشد. اما بخاطر داشته باشید جهت حفظ نکات ایمنی، هنگام استفاده از جلیقه های نجات غافل نشوید. استفاده از جلیقه نجات به شما این اطمینان را می دهد که با خیال آسوده بتوانید به تفریح خود بپردازید.قایق بادی چهار نفره اکسکروشن اینتکس کد 68324بدنه اصلی قایق بادی اکسکروشن چهار نفره اینتکس از سه قسمت مجزا تشکیل شده که جهت رعایت استانداردهای لازم هر کدام از این قسمت ها دارای دریچه ی باد جداگانه بوده که توسط آن می توانید قسمت مربوطه را باد یا تخلیه نمایید. سه قسمت اصلی بدنه قایق شامل یک لایه در کف قایق و دو لایه در قسمت دیواره ها می باشد. دیواره های قایق از دو قسمت درونی و بیرونی تشکیل شده اند که از داخل کاملا جدا از هم بوده و به یکدیگر راه ندارند. دلیل تفکیک لایه ها این است که هر زمان یکی از لایه ها دچار آسیب و یا صدمه شد، بقیه قسمت ها مقاومت خود را حفظ کرده و مانع از غرق شدن قایق شوند.

در قسمت ابتدا و انتهای قایق بادی چهار نفره دو نشیمن بادی در قسمت کف تعبیه شده که دارای تکیه گاه می باشند. وجود نشیمن بادی و تکیه گاه بادی باعث می شود هنگام نشستن ارتفاع بالاتری نسبت به کف قایق داشته باشید و همچنین تسلط بهتری را هنگام تفریح کردن تجربه نمایید. نشیمن ها دارای دریچه های باد جداگانه هستند که به راحتی قابل باد شدن و تخلیه می باشند.

روی بدنه قایق در هر دو طرف چهار گیره برای نگهداری پاروها طراحی شده. دو گیره به هنگام پارو زدن استفاده می شود و دو گیره برای نگهداری پارو در مواقعی که قصد استفاده از پارو را ندارید، برای شما کاربرد دارد. نکته ی مثبت این گیره ها این است که مانع از سقوط پارو در آب می شوند.

در قسمت انتها قایق بادی 4 نفره اکسکروشن اینتکس چهار گیره در نظر گرفته شده که محل نصب موتور قایق می باشد. البته باید به این موضوع دقت فرمایید که موتور مستقیما روی بدنه قایق نصب نمی شود. برای این کار نیاز به یک رابط یا واسطه دارید که به آن کیت نصب موتور می گویند. شما ابتدا کیت موتور را روی بدنه نصب می کنید، سپس موتور برقی یا بنزینی مورد نظر را می توانید روی کیت نصب نمایید.

پاروی مناسب و پمپ باد مناسب دو وسیله مهم جهت استفاده از قایق محسوب می شوند که هنگام خرید در بسته بندی قایق قرار داده شده اند. پس از این موضوع آگاهی داشته باشید با خرید قایق بادی اکسکروشن 4 نفره اینتکس شما بدون نیاز به هزینه های اضافی می توانید آماده سفر شوید و از تفریح گروهی خود نهایت لذت را ببرید.

برند
INTEX - اینتکس
مدل
اکسکروشن 4
گواهینامه
تاییدیه گارد ساحلی امریکا
طول
315 سانتیمتر
عرض
165 سانتیمتر
ارتفاع
43 سانتیمتر
ضخامت
0.75 میلیمتر
ظرفیت استاندارد
4 نفر بزرگسال
وزن
22 کیلوگرم
تحمل وزن
500 کیلوگرم
رنگ
خاکستری، آبی
جنس
وینیل (PVC) سه لایه الیاف دار
پارو
دو عدد
جنس پارو
دسته آلومینیمی
دستگیره نگهداری پارو
دارد
پمپ باد
دارد
نوع پمپ
دستی کد 68614 اینتکس
قابلیت نصب موتور
برقی و بنزینی تا 1.5 اسب بخار
جای چوب ماهیگیری
دارد
طناب نجات
دارد
کیف حمل
دارد
کیف نگهداری لوازم
دارد
دستگیره حمل
دارد
گیج تنظیم باد
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
سایر ویژگی ها
سطح نشیمن مواج
دو نشیمن بادی تکیه گاه دار

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...