قایق کایاک چلنجر دو نفره اینتکس کد 68306

Intex 68306

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
14,000,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی کایاک چلنجر دو نفره اینتکس کد 68306 یکی از محبوب ترین سری قایق های بادی شرکت اینتکس می باشد. قایق کایاک دو نفره که به آن قایق چلنجر K2 نیز می گویند، ساخته شده از جنس پی وی سی ضخیم مناسب برای استفاده در آب های آرام می باشد. این محصول مناسب برای قایق رانی با سرعت و شتاب زیاد بوده و اشخاصی که می خواهند لذت قایق سواری با سرعت بالا را تجربه نمایند می توانند از این مدل قایق استفاده نمایند.

خرید انواع قایق بادی اینتکسقایق بادی کایاک چلنجر دو نفره اینتکس کد 68306تعداد دو عدد نشیمن بادی دارای تکیه گاه برای سرنشینان در نظر گرفته شده و قابلیت تنظیم تکیه گاه را برای سرنشینان امکان پذیر کرده است. بدنه قایق نیز به صورت چند لایه ساخته شده تا ایمنی و امنیت قایق را هنگام استفاده افزایش دهد. وجود لایه های متعدد باعث می شود هرگاه یکی از لایه ها دچار صدمه شد، باقی قسمت ها دارای باد باشد و از خطر غرق شدن جلوگیری نماید. با این وجود در نظر داشته باشید هنگام استفاده از قایق، بستن جلیقه نجات امری ضروری بوده و همراه داشتن آن الزامی است.

عرض کم و باریک بودن قسمت جلوی قایق بادی کایاک دو نفره باعث می شود هنگام حرکت انرژی کمتری صرف پارو زدن کنید و شتاب قایق موقع حرکت به حداکثر خود برسد. همچنین در طراحی قایق در قسمت زیر آن یک تیغه فایبرگلاس در نظر گرفته شده که باعث ایجاد شکاف در سطح آب می شود و باعث روان شدن حرکت شما خواهد شد. کف قایق حالت باد شونده دارد و از لحاظ ضخامت، استحکام لازم برای تحمل وزن 2 نفر بزرگسال یا حداکثر 180 کیلوگرم را به خوبی دارا می باشد. روی دماغه ی قایق کایاک اینتکس یک فضا با پوشش توری تعبیه شده که هنگام تفریح می توانید لوازم و وسایل خود را درون آن قرار داده و از خطر افتادن در آب جلوگیری نمایید.

ابعاد بسته بندی و همچنین وزن بسته بندی به اندازه ای مناسب بوده که یک نفر به راحتی می تواند آن را حمل و نقل کند. همچنین یک کیف حمل مناسب درون بسته بندی آن قرار دارد که جهت جلوگیری از صدمه دیدن قایق موقع حمل و نقل و یا گم شدن لوازم جانبی می توانید از آن استفاده نمایید.

یکی از نکاتی که به خوبی در طراحی قایق بادی کایاک دو نفره اینتکس رعایت شده استفاده از پارو های آلومینیومی با وزن کم می باشد. پاروی آلومینیومی سبک باعث می شود حرکت پارو زدن سریع تر انجام شود و از اتلاف انرژی جلوگیری شود. همچنین شرکت اینتکس در بسته بندی کالا برای شما یک پمپ باد دستی با سایز متوسط قرار داده که هنگام راه اندازی قایق کایاک می توانید از آن استفاده کرده و سایر قسمت ها را با استفاده از آن باد نمایید.

در مجموع همه چیز برای یک تفریح مهیج و متنوع برای شما آماده است و کافی است با کمی برنامه ریزی یک محل مناسب را برای استفاده از قایق بادی دو نفره کایاک اینتکس تفریحی انتخاب کرده و به سمت آن حرکت نمایید. فروشگاه ایرکوک بهترین و مناسب ترین لوازم تفریحی بادی را به شما عزیزان ارائه می دهد تا بتوانید نهایت لذت را با ضریب ایمنی بالا تجربه نمایید.

برند
INTEX – اینتکس
مدل
چلنجر K2
طول
351 سانتیمتر
عرض
76 سانتیمتر
ارتفاع
38 سانتیمتر
ظرفیت
2 نفر
وزن
17.5 کیلوگرم
تحمل وزن
180 کیلوگرم
جنس
وینیل(PVC)
پارو
2 عدد
جنس پارو
آلومینیم
پمپ باد
دستی 68614 اینتکس
موج شکن
دارد
طناب نجات
دارد
کیف حمل
دارد
محل نصب موتور
ندارد
جای قلاب ماهیگیری
ندارد
سایر ویژگی ها
کم حجم و حمل آسان
توری نگهداری وسایل
برچسب تعمیرات
قابلیت تنظیم فاصله نشیمن

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...