قایق کایاک بادی چلنجر یک نفره اینتکس کد 68305

Challenger K1 Intex 68305

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8%
7,900,000
7,300,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی کایاک چلنجر K1 اینتکس کد 68305 یکی از مدل های قایق های سرعتی شرکت اینتکس می باشد که قابلیت استفاده برای یک نفر بزرگسال را دارد. قایق کایاک به دلیل شکل ظاهری و طراحی بدنه، انرژی کمتری را برای حرکت کردن نیاز دارند و به همیت دلیل اگر قصد دارید سرعت را با قایق بادی تجربه نمایید، مدل کایاک چلنجر یکی از گزینه های مناسب برای شما می باشد.قایق بادی کایاک چلنجر K1 اینتکس کد 68305ابتدا و انتهای قایق کایاک به صورت مثلثی شکل و نوک تیز می باشد که باعث می شود سطح آب را به خوبی شکاف داده و هرچه سریعتر قایق شما به حداکثر شتاب و سرعت نزذیک شود. علاوه بر شکل بدنه در زیر قایق یک تیغه ی پلاستیکی مستحکم در نظر گرفته شده که باعث می شود میزان اصطحکاک ناشی از برخورد قایق با سطح آب تا حدود زیادی از بین رفته و سرعت حرکت را بیشتر نماید.

در قسمت جلو و دماغه قایق کایاک بادی یک شبکه توری تعبیه شده که هنگام قایق سواری می توانید لوازم اضافه خود را به راحتی در آن قرار داده و مانع از افتادن آن در آب شوید. شبکه توری از هر طرف توسط گیره های نگهدارنده به خوبی مهر شده و قابلیت نگهداری لوازم شنا را به خوبی دارد. همچنین در بسته بندی محصول یک پمپ باد دستی با سایز متوسط و یک جفت پاروی آلومینیومی مخصوص کایاک قرار دارد که جهت نصب و راه اندازی قایق می توانید از آن استفاده نمایید.

از دیگر قابلیت های قایق بادی کایاک چلنجر تک نفره اینتکس کد 68305 می توان به نشیمن بادی آن اشاره کرد. جنس نشیمن از نوع پی وی سی بوده و از قسمت کف و تکیه گاه تشکیل شده است که توسط دو دریچه باد مجزا از یکدیگر قابل باد شدن و استفاده می باشد. قسمت تکیه گاه توسط یک کمربند به بدنه قایق قابل اتصال است و زمانی که شما به آن تکیه می دهید، مانع از عقب رفتن شما می شود و تعادل خوبی را می توانید داشته باشید. در نظر داشته باشید کمربند را می توانید از قسمت ابتدا و انتها تنظیم کرده و زاویه مورد نظر خود را برای تکیه گاه تنظیم نمایید.

برند
INTEX - اینتکس
مدل
چلنجر کایاک یک نفره
ظرفیت استاندارد
1 نفر
گواهینامه
تاییدیه گارد ساحلی امریکا
طول
274 سانتیمتر
عرض
76 سانتیمتر
ارتفاع
33 سانتیمتر
ضخامت
0.75 میلیمتر
تحمل وزن
100 کیلوگرم
جنس
وینیل (PVC)
وزن بسته بندی
12.9 کیلوگرم
پمپ باد
دستی کد 68614 اینتکس
پارو آلومینیوم
1 عدد
سایر ویژگی ها
تاییدیه TUV
دارای کیف حمل
دارای چسب تعمیرات
دارای طناب نجات
دارای توری نگهدارنده وسایل
دارای نشیمن بادی قابل تنظیم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...