قایق اکسپلورر 300 اینتکس کد 58332

Explorer 300 Set INTEX 58332

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
15%
2,400,000
2,040,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید قایق بادی اکسپلورر 300 اینتکس 

قایق بادی اینتکس مدل اکسپلورر 300 انتخاب مناسبی برای تفریحات آبی در ساحل، رودخانه‌های کم عمق و استخر به شمار می‌آید. برای اینکه قایق بادی از مقاومت بالایی در برابر ضربه و خراش برخوردار باشد، از متریال PVC و وینیل باکیفیت بسیار بالا ساخته می‌شود. ظرفیت این نوع قایق بادی سه نفر بوده و با طراحی منحصربفرد خود به شما اجازه می‌دهد که راحتی بیشتری را در هنگام استفاده از آن احساس کنید.

همچنین متریال سازنده قایق بادی اینتکس باعث کاهش وزن آن شده که موجب می‌شود در جابجایی و حمل و نقل آن در مکان‌های مختلف مشکلی بوجود نیاید. این قایق بادی دارای دو قفل مخصوص برای نگهداری پارو است که به شما امکان کنترل بهتر و استفاده از پارو را می‌دهد. علاوه بر آن این محصول از سه پایه بادی مجهز به دو ورودی برای هوا تشکیل شده که این امر باعث می شود که در زمان پر کردن قایق بادی با هوا، این کار به صورت سریع و آسان انجام شود.

اگر به دنبال یک قایق بادی با کیفیت بالا، قابل حمل و با قابلیت کنترل بهتر هستید، قایق بادی اینتکس مدل اکسپلورر 300 یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار است که به شما این امکان را می دهد که از تفریحات آبی خود به بهترین شکل لذت ببرید.

ویژگی های قایق بادی اکسپلورر 300 اینتکس

قایق بادی اکسپلورر 300 اینتکس با 211 سانتی متر طول و 117 سانتی متر عرض از دو بخش کف و بدنه تشکیل شده است که امکان استفاده راحت‌تری را به شما می‌دهد. همچنین، این کف بادی با جذب فشار وزن، به صورت نرم و راحت، از خستگی و بروز درد در طولانی مدت جلوگیری می‌کند. علاوه بر قفل‌های پدال، طناب محکمی در کناره قایق قرار دارد تا در مواقع یدک کشی بتوانید از آن استفاده کنید.

قایق بادی اکسپلورر 300بدنه و رویه قایق بادی اینتکس مدل اکسپلورر 300 از جنس PVC طرح چرم ساخته شده است که باعث می‌شود این قایق بادی دارای مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه، سایش و خراش و طراحی زیبا و جذابی باشد. بخش کفی این قایق بادی نیز از جنس پی وی سی بادشو است تا علاوه بر زیبایی محصول، بر کیفیت و مقاومت آن نیز تاثیر مثبتی بگذارد. با این حال کف بادی این محصول با توجه به طراحی شیارهای آن، به شما اجازه می‌دهد که به راحتی و با کنترل بهتر، در آب حرکت کنید و بتوانید در مدت زمان طولانی بدون اینکه فشاری بر روی اندام‌های خود حس کنید، لحظات فوق‌العاده‌ای را سپری نمایید.   

قیمت قایق بادی اکسپلورر 300 اینتکس

بطور کلی قایق‌های بادی نسبت به سایر قایق‌ها مانند فایبرگلاسی و انواع دیگر از نظر قیمت بسیار ارزان‌تر هستند. با خرید یک قایق بادی، شما می‌توانید با هزینه کمتری، به تفریحات آبی بپردازید و از زمان خود به بهترین شکل استفاده کنید. همچنین، قایق‌های بادی به دلیل وزن کمتری که دارند، بسیار راحت قابل حمل و جابجایی هستند و شما می‌توانید آن‌ها را به مکان دلخواه خود ببرید.

بطور کلی قیمت قایق‌های بادی باتوجه به برند موردنظر، ظرفیت و اندازه، جنس بدنه و شرایط بازار تعیین می‌شود. با این حال، می‌توان گفت که قیمت این قایق بادی در بازار بین 1 الی 2 میلیون تومان متغیر است. از این رو می‌توانید این محصول باکیفیت را با ارزان‌ترین قیمت از فروشگاه ایرکوک تهیه کنید. قایق بادی اینتکس مدل اکسپلورر 300 نسبت به کیفیت ساخت بسیار بالا، قابلیت‌ها و ویژگی‌های آن، از هزینه بسیار مناسبی برخوردار است.

خرید قایق بادی اکسپلورر 300 اینتکس

قایق بادی اینتکس مدل اکسپلورر 300، یکی از محصولات محبوب و مورد توجه شرکت اینتکس در زمینه تولید قایق‌های بادی است. این قایق بادی دارای کف بادی به صورت مواج است که باعث تسهیل در حرکت داخل قایق می‌شود و امکان استفاده راحت‌تر و بدون خستگی را برای شما فراهم می‌کند. به همراه این همه ویژگی، قایق بادی اینتکس مدل اکسپلورر 300، توانسته است محبوبیت و توجه زیادی را در بین علاقمندان به تفریحات آبی به دست آورد.

در صورتی که قصد خرید قایق بادی اکسپلورر 300 اینتکس را دارید می‌توانید از نمایندگی‌های فروش این محصول را تهیه کنید. ایرکوک یکی از بهترین مراکز و نمایندگی‌های شرکت اینتکس است که محصولات بادی را با ضمانت اصالت کالا، قیمت مناسب، کیفیت بالا و خدمات پشتیبانی پس از فروش به شما عرضه می‌کند. در صورت نیاز به راهنمایی‌های بیشتر می‌توانید با کارشناسان ایرکوک در تماس باشید.

برند
INTEX - اینتکس
ظرفیت استاندارد
1 نفر بزرگسال + 2 نفر کودک
مدل
اکسپلورر 300
گواهینامه
تاییدیه گارد ساحلی امریکا
طول
211 سانتیمتر
عرض
117 سانتیمتر
ارتفاع
41 سانتیمتر
ضخامت
0.38 میلیمتر
تحمل وزن
186 کیلوگرم
رده سنی
6 سال به بالا
وزن بسته بندی
4.8 کیلوگرم
رنگ
نارنجی، زرد
جنس
وینیل(PVC)
اقلام همراه
2 عدد پارو کد 59623 اینتکس
پمپ بادی کد 68612 اینتکس
سایر ویژگی ها
دارای 2 محفظه باد
کف بادی مواج
نگهدارنده پارو
دارای برچسب تعمیرات
سروش کرمی مهر

عالی هستش.

71 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...