قایق کایاک اکسکروشن پرو K1 اینتکس کد 68303

Excursion Pro K1 Intex 68303

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
17%
26,000,000
21,800,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی کایاک اکسکروشن پرو تک نفره اینتکس کد 68303 ساخته شده از جنس برزنت شمعی یکی از بهترین و مقاوم ترین سری تولیدات شرکت اینتکس می باشد. قایق بادی کایاک تک نفره اکسکروشن پرو K1 دارای بدنه سه لایه حتی مناسب برای استفاده در آب های خروشان می باشد. در ساخت و ساز بدنه قایق از یک ساختار مولکولی استفاده می شود که تحت تاثیر مواد نفتی مانند بنزین و روغن و یا آب شور است و جنس بسیار مقاوم بدنه این امکان را به شما می دهد که بتوانید حجم بیشتری از هوا را درون بدنه قایق کایاک وارد نمایید، بدون اینکه باعث ایجاد فشار یا مزاحمت برای آن شود.

قایق بادی کایاک اکسکروشن پرو تک نفره اینتکس کد 68303در قسمت میانی قایق بادی کایاک یک نفره یک نشیمن بادی به همراه تکیه گاه با قابلیت تنظیم طراحی شده که محل نشستن شما می باشد. یک پد نشیمن اضافی نیز وجود دارد که در زیر نشیمن بادی متصل می شود و می توانید به کمک آن ارتفاع صندلی خود را افزایش دهید. همچنین برای قرار دادن پا یا انتقال فشار هنگام پارو زدن، یک زیر پایی قابل تنظیم وجود دارد که از اهمیت بالایی برخوردار است. در روبروی صندلی شما یک براکت نصب برای لوازم جانبی تعبیه شده که می توانید از آن بهره لازم را ببرید. حتی می توانید توسط گیره های مخصوص، چوب ماهیگیری خود را روی آن مستقر نمایید. روی بدنه قایق در سمت چپ و سمت راست برای شما 2 پایه جهت نگهداری چوب ماهیگیری به خوبی قرار داده شده که هنگام ماهیگیری می توانید از آن استفاده نمایید.

گاهی اوقات هنگام تفریح به منظره هایی برخورد می کنیم که ممکن است برای ما بسیار هیجان انگیز و یا تکرار نشدنی باشد. شرکت اینتکس در قسمت جلو قایق کایاک یک پایه طراحی کرده که می توانید گوشی تلفن همراه خود را روی آن مستقر کرده و هنگام قایق سواری اقدام به ثبت لحظه های خاص نمایید. همچنین می توانید کنترل دستگاه GPS را نیز روی آن مستقر کرده و اقدام به موقعیت یابی و یا مسیریابی نمایید.

در ابتدا و انتهای قایق بادی تک نفره کایاک اکسکروشن پرو دستگیره هایی برای سهولت در حمل و جا به جایی قرار داده شده است. همچنین در جلوی قایق و انتهای آن محفظه ای برای قرار دادن وسایل و لوازم در نظر گرفته شده است. از لوازم همراه این قایق می توان به یک عدد پارو کایاک و پمپ باد دستی کد 68605 اشاره کرد.
ایمنی قایق کایاک اکسکروشن پرو بسیار فوق العاده می باشد. به گونه ای که علاوه بر سه لایه بودن جنس بدنه، تعداد محفظه های نگهداری هوا نیز سه عدد بوده و از یکدیگر مجزا می باشد. در واقع شما برای آماده کردن قایق ابتدا توسط دو دریچه باد جداگانه، لایه های سمت چپ و راست را باد می نمایید. وجود دریچه های باد مجزا باعث می شود، در صورتی که یکی از قسمت ها دچار آسیب شد، قسمت های دیگر دارای باد بوده و قایق روی آب شناور بماند.
در نهایت اگر قصد دارید یکی از خاطره انگیز ترین و بهترین قایق سواری های عمرتان را به صورت انفرادی و یا گروهی تجربه نمایید، قطعا خرید قایق بادی کایاک یک نفره اکسکروشن پرو اینتکس کد 68303 یکی از بهترین گزینه های شما خواهد بود.

برند
INTEX - اینتکس
مدل
کایاک اکسکروشن پرو K1
ظرفیت استاندارد
1 نفر
گواهینامه
تاییدیه گارد ساحلی امریکا
طول
305 سانتیمتر
عرض
91 سانتیمتر
ارتفاع
46 سانتیمتر
ضخامت
0.75 میلیمتر
تحمل وزن
100 کیلوگرم
جنس
وینیل (PVC)
وزن بسته بندی
18.7 کیلوگرم
پمپ باد
اینتکس کد 68605
پارو
1 عدد دسته آلومینیوم
سایر ویژگی ها
تاییدیه TUV
تیغه موج شکن
جای چوب ماهیگیری یا لنسر با قابلیت جدا شدن
دستگیره حمل
نگهدارنده موبایل
کیف حمل
کف بادشونده
براکت نصب لوازم جانبی
پدال ثابت
چسب تعمیرات
طناب نجات
محفظه نگهدارنده وسایل با قابلیت تنظیم و جدا شدن
یک عدد نشیمن بادی تکیه گاه دار قابل تنظیم
مقاوم در برابر سایش، ضربه و نور خورشید

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...