قایق بادی اکسکروشن 5 نفره اینتکس کد 68325 مدل 20222

قایق بادی Intex 68325 excursion 5

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
16,000,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی اکسکروشن 5 نفره اینتکس یکی از بزرگترین قایق های تولید شده توسط کمپانی اینتکس بوده و تحمل حمل و نگهداری 600 کیلوگرم وزن را به خوبی دارد. قایق بادی اینتکس سری اکسکروشن پنج نفره دارای قابلیت و ویژگی های منحصر به فردی است که به آن اشاره خواهیم کرد.

خرید انواع قایق بادیقایق بادی پنج نفره اکسکروشن اینتکس

  1. ایمنی قایق: سه لایه بودن بدنه قایق اکسکروشن باعث می شود ایمنی قایق در زمان استفاده افزایش یابد. بدین معنا که اگر هنگام قایق رانی به هر دلیلی یکی از لایه های آن دچار آسیب شود، لایه های دیگر دارای باد کافی جهت شناور ماندن قایق روی آب خواهند بود.
  2. محل قرارگیری لنسر یا چوب ماهیگیری: پایه های نگهدارنده لنسر یا چوب ماهیگیری روی بدنه، کمک بسیار زیادی به هنگام ماهیگیری به شما خواهند کرد. این پایه ها به شما امکان استراحت در زمان ماهیگیری را میدهند و نیاز نیست شما دائما چوب ماهیگیری را در دستان خود نگهداری نمایید.
  3. قابلیت نصب موتور بنزینی یا موتور برقی روی بدنه قایق: در قسمت انتهای قایق بادی اکسکروشن پنج نفره اینتکس گیره مناسب و محکم روی بدنه تعبیه شده که محل نصب کیت نگهدارنده موتور می باشد. شما ابتدا می بایست کیت نصب موتور را به بدنه قایق متصل نمایید، سپس موتور را روی کیت به صورت ثابت محکم نمایید.
  4. دستگیره حمل و جا به جایی قایق: در جلوی قایق و همچنین انتهای قایق دو دستگیره از جنس پلاستیک نرم ساخته شده است. این دستگیره به هنگام حمل و نقل قایق برای شما کاربرد خواهد داشت. البته باید بدانید که قایق به صورت کامل باد شده باشد تا بتوانید از آنها استفاده نمایید. همچنین اگر نیاز داشته باشید جلو و انتهای قایق را به جایی متصل نمایید، می توانید از این دستگیره استفاده کنید.
  5. کیف حمل: درون بسته بندی قایق بادی اکسکروشن 5 نفره یک کیف مناسب با ضخامت بالا در نظر گرفته شده که از آن می توانید برای حمل و نگهداری قایق استفاده نمایید. وسایل اضافی و تجهیزات جانبی قایق را می توانید در آن قرار داده تا از مفقود شدن آنها جلوگیری نمایید. کیف حمل و نقل کمک بسیار زیادی جهت جلوگیری از مفقود شدن یا آسیب دیدن قایق خواهد کرد.
  6. پمپ باد و پارو: برای استفاده از قایق اکسکروشن 5 نفره دو وسیله مهم و کاربردی برای شما ضرورت دارد. پمپ باد مناسب جهت باد شدن قایق و پاروی مناسب جهت حرکت دادن قایق. پس در نظر داشته باشید هر دو وسیله برای شما اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت. به همین دلیل این لوازم جز وسایل اصلی و ضروری محسوب شده و در بسته بندی قرار دارد.
  7. طناب نجات: برای امداد و نجات یا برای بستن قایق بادی به محل های مورد نظر شما نیاز به یک طناب محکم با وزن و حجم کم خواهید داشت. یک طناب 7 متری برای همین منظور در دسترس شما قرار داده شده که می توانید آن را به دور قایق بسته یا در قایق نگهداری نمایید تا در مواقع لزوم از آن استفاده کنید.
  8. نشیمن بادی: نشیمن های بادی باعث می شود تا تعادل بهتری هنگام استفاده از قایق بادی 5 نفره اکسکروشن داشته باشید. به همین منظور دو نشیمن دارای تکیه گاه در قسمت ابتدا و انتها ی قایق در نظر گرفته شده است. همچنین یک نشیمن در وسط قایق طراحی شده است. دو نفر در قسمت ابتدا، دو نفر در قسمت انتها ی قایق و یک نفر در وسط قایق می توانند قرار بگیرند تا قایق تعادل خود را به بهترین شکل ممکن حفظ نماید.

ویژگی های گفته شده در بالا باعث می شود شما بتوانید یک تفریح گروهی را بدون نیاز به لوازم اضافی تجربه نمایید و از داشتن ایمنی لازم اطمینان خاطر داشته باشید. پس در نظر داشته باشید کافیست یک محل مناسب برای آخر هفته خود انتخاب کرده و لذت یک قایق سواری را با خرید قایق بادی اکسکروشن 5 نفره اینتکس در خاطرات خود ثبت نمایید.

برند
INTEX - اینتکس
مدل
اکسکروشن 5 نفره
ظرفیت استاندارد
5 نفر بزرگسال
گواهینامه
تاییدیه گارد ساحلی امریکا
طول
366 سانتیمتر
عرض
168 سانتیمتر
ارتفاع
43 سانتیمتر
ضخامت
0.75 میلیمتر
تحمل وزن
600 کیلوگرم
وزن بسته بندی
26 کیلوگرم
رنگ
خاکستری
جنس
PVC سه لایه
قابلیت نصب موتور
برقی و بنزینی تا 1.5 اسب بخار
اقلام همراه
پمپ دستی کد 68614 اینتکس
پارو دسته آلومینیومی کد 69625 اینتکس
طناب نجات
کیف حمل
کیف نگهدارنده وسایل
گیج تنظیم باد
برچسب تعمیرات
سایر ویژگی ها
دستگیره نگهداری پارو
جای چوب ماهیگیری
سطح نشیمن مواج
دو نشیمن بادی تکیه گاه دار
3 محفظه باد جهت ایمنی بیشتر
جنس پی وی سی تقویت شده با مقاومت بالا
مقاومت بالا در برابر سایش و ضربه
باد شدن و تخلیه باد سریع

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...