اکسکروشن 4 نفره اینتکس کد 68324 مدل 2022

Intex 68324 excursion 4

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
14,000,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی اکسکوروشن 4 نفره اینتکس کد 68324 ساخته شده از بهترین مواد PVC با ضخامت بالا می باشد. این محصول توانایی حمل و جا به جایی چهار نفر بزرگسال با ظرفیت 500 کیلوگرم را دارد. خرید قایق بادی اکسکوروشن 4 اینتکس گزینه ای مناسب برای استفاده در دریا و دریاچه است. این محصول در برخورد با موج های دریا تعادل خود را حفظ می کند و نگرانی بابت چپ شدن آن نخواهید داشت.

روی بدنه قایق دو گیره در طرف چپ و دو گیره در طرف راست مشاهده می شود که محل قرار گرفتن پاروهای قایق است. شما می توانید به صورت هم زمان از چهار پارو برای حرکت قایق استفاده نمایید. همین امر باعث افزایش سرعت قایق شده و همچنین سایر سرنشینان می توانند از نهایت انرژی خود به صورت هم زمان بهره ببرند. قسمت انتهای قایق، محل قرارگیری موتور می باشد و در صورت نیاز می توانید از موتوهای برقی یا بنزینی با توان 2.5 اسب بخار استفاده نمایید.

قایق بادی اکسکوروشن 4 نفره اینتکس کد 68324

یکی از مشخصه های اصلی قایق بادی اکسکوروشن 4، حالت صندلی و نشیمن های بادی آن است. صندلی ها به گونه ای کاملا استاندارد و با کیفیت طراحی شده و جهت سهولت سرنشینان، دارای تکیه گاه می باشد. پاروهای آلومینیومی درجه یک و پمپ باد دستی از تجهیزات اصلی این محصول محسوب می شود و هنگام خریداری در بسته بندی آن موجود است.

بدنه قایق از سه قسمت مجزا باد می شود و هر قسمت دارای دریچه باد و محفظه جداگانه است. وجود سه لایه بادشونده مجزا این امکان را به شما می دهد که با ایمنی بیشتر، بتوانید به تفریح خود بپردازید. فراموش نکنید ضخامت قایق بادی اکسکوروشن 4 نفره بسیار بالا بوده، اما در صورتی که به هر دلیلی یکی از لایه ها آسیب ببیند دو لایه به کمک شما آمده و باعث می شود کاملا روی آب شناور باقی بمانید. در قسمت ابتدا و انتهای قایق دو دستگیره روی بدنه تعبیه شده که به هنگام حمل و نقل و جا به جایی می توانید از آنها استفاده نمایید. این دستگیره ها به شما کمک می کند تا خیلی راحت تر قایق را جا به جا کنید.

کیف حمل و نقل برای جا به جا کردن قایق بادی یک امر ضروری است و توصیه می شود برای جلوگیری از آسیب های ناشی از حمل و نقل، حتما قایق را در کیف مخصوص خود حمل نمایید. شرکت اینتکس به همین منظور در بسته بندی کالا یک کیف حمل ضخیم و با کیفیت طراحی کرده و در اختیار شما قرار داده است.

برند
INTEX - اینتکس
مدل
اکسکروشن 4
ظرفیت استاندارد
4 نفر بزرگسال
گواهینامه
تاییدیه گارد ساحلی امریکا
طول
315 سانتیمتر
عرض
165 سانتیمتر
ارتفاع
43 سانتیمتر
ضخامت
0.75 میلیمتر
وزن
22 کیلوگرم
تحمل وزن
500 کیلوگرم
رنگ
خاکستری
جنس
وینیل (PVC) سه لایه الیاف دار
پارو
دو عدد
جنس پارو
دسته آلومینیمی
دستگیره نگهداری پارو
دارد
پمپ باد
دارد
نوع پمپ
دستی کد 68614 اینتکس
قابلیت نصب موتور
برقی و بنزینی تا 1.5 اسب بخار
جای چوب ماهیگیری
دارد
طناب نجات
دارد
کیف حمل
دارد
کیف نگهداری لوازم
دارد
دستگیره حمل
دارد
گیج تنظیم باد
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
سایر ویژگی ها
سطح نشیمن مواج
دو نشیمن بادی تکیه گاه دار
نگهدارنده پارو چرخشی
جنس پی وی سی تقویت شده با مقاومت بالا
مقاومت بالا در برابر سایش و ضربه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...