قایق بادی چلنجر 3 اینتکس کد 68370

Intex 68370 challenger 3

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
14%
6,100,000
5,300,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی چلنجر سه نفره اینتکس کد 68370 از محصولات کمپانی اینتکس مناسب برای تفریحات آبی می باشد. قایق بادی چلنجر 3 اینتکس ساخته شده از جنس پی وی سی ضخیم و با کیفیت می باشد و از مقاومت بسیار مناسبی برخوردار است.

خرید انواع قایق بادی

جهت سهولت در استفاده و تسلط بیشتر به هنگام پارو زدن دو عدد نشیمن بادی در ابتدا و انتهای قایق تعبیه شده و موجب حفظ تعادل قایق می شوند. همچنین روی دیوار ه های قایق گیره هایی در نظر گرفته شده که محل نصب پارو می باشد. در صورتی که پارو را در گیره ها قرار دهید و استفاده کنید، از افتادن پارو در آب می توانید پیشگیری کرده و با خیالی آسوده به تفریح خود بپردازید.قایق بادی سه نفره چلنجر اینتکس کد 68370کمپانی اینتکس روی بدنه قایق سه نفره محل نصب موتور قایق را مشخص کرده و در صورتی که بخواهید از موتور برای هدایت قایق استفاده نمایید می توانید به راحتی آن را نصب و استفاده نمایید. وجود موتور روی قایق باعث می شود بتوانید مسافت های طولانی را بدون خستگی و زحمت پارو زدن سپری کرده و لذت قایق سواری را چندین برابر کنید.

بدنه قایق چلنجر ساخته شده از جنس پی وی سی با کیفیت می باشد و به سه قسمت تقسیم شده است. دلیل تقسیم بندی این است که همه ی حجم باد یکباره مصرف نشود و همین امر باعث افزایش ضریب ایمنی می شود و در صورت بروز حادثه جای نگرانی وجود نخواهد داشت.

هنگام استفاده و حمل و نقل یکی از مزیت هایی که قایق بادی چلنجر دارد وجود دستگیره های حمل و نقل است. در قسمت ابتدا و انتهای قایق دو دستگیره نرم پلاستیکی قرار گرفته تا دو نفر بتوانند به راحتی قایق را حمل و نقل نمایید.

درون بسته بندی محصول، تجهیزات جانبی قرار گرفته که شامل پمپ باد دستی، پارو فایبرگلاس، طناب نجات و همچنین برچسب تعمیرات می باشد. همه ی این موارد هنگام خرید قایق به شما تحویل داده می شود و نیاز به پرداخت هزینه های اضافی نمی باشد. فقط کافیست وسایل سفر را آماده سازید تا یک تفریح فوق العاده را با قایق بادی چلنجر سه نفره اینتکس تجربه نمایید.

برند
INTEX - اینتکس
مدل
چلنجر 3
ظرفیت استاندارد
3 نفر بزرگسال
گواهینامه
تاییدیه گارد ساحلی امریکا
طول
295 سانتیمتر
عرض
137 سانتیمتر
ارتفاع
43 سانتیمتر
ضخامت
0.5 میلیمتر
تحمل وزن
320 کیلوگرم
وزن بسته بندی
12.5 کیلوگرم
رنگ
آبی، زرد
جنس
PVC سه لایه
قابلیت نصب موتور
موتور برقی و بنزینی تا 1.5 اسب بخار
اقلام همراه
دو عدد پارو دسته آلومینیومی به طول 122 سانتیمتر
پمپ باد دستی کد 68614 اینتکس
برچسب تعمیرات
طناب نجات
سایر ویژگی ها
کف بادشو
دارای دو نشیمن بادی
باد زدن و تخلیه باد سریع
دارای 3 محفظه باد شامل یک محفظه کمکی جهت ایمنی
جنس پی وی سی تقویت شده با استحکام بالا
مقاومت بالا در برابر ضربه و سایش
دارای دستگیره حمل و نقل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...