چلنجر 2 نفره اینتکس با قیمت عالی کد 68367

Intex 68367 challenger 2

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,200,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی چلنجر 2 اینتکس کد 68367 یکی از محصولات زیبا و پرطرف دار شرکت اینتکس مدل 2022 مناسب برای استفاده دو نفره بزرگسال می باشد. قایق بادی اینتکس دو نفره مدل چلنجر ساخته شده از جنس پی وی سی ضخیم مناسب برای استفاده در دریا و دریاچه می باشد. همچنین ضخامت بدنه قایق به گونه ای در نظر گرفته شده که توانایی تحمل وزن 200 کیلوگرم را به خوبی دارا می باشد. به همین دلیل دو نفر بزرگسال به راحتی می توانند از آن استفاده کرده و لذت قایق سواری را تجربه نمایید.

خرید انواع قایق بادی

قایق بادی چلنجر 2 اینتکس کد 68367 با پمپ باد و پاروشرکت اینتکس در طراحی محصولات خود از خلاقیت بسیار بالایی برخوردار است و نهایت دقت را در رنگ و طرح محصولات در نظر گرفته است. به همین علت ترکیب رنگ زرد و آبی را در طراحی قایق های بادی چلنجر به کار گرفته است و باعث جذب مخاطبان به خود شده است. سه لایه ای بودن بدنه باعث گردیده که هنگام استفاده نهایت ایمنی را در قایق احساس کنید. بدین صورت که لایه ی بیرونی آن از یک بخش مجزا و لایه داخلی از 2 بخش مجزا تشکیل شده است. در صورتی که یکی از این لایه ها دچار آسیب یا صدمه شود، دو لایه ی دیگر کاملا سالم و بدون نقص می باشد و قایق به صورت کامل روی آب شناور می ماند.

فضای نشیمن درون قایق بادی چلنجر به خوبی گنجایش دو نفر را دارد و در صورتی که بخواهید قایق دارای تعادل بیشتری باشد، فرد دارای وزن بیشتر، در قسمت جلو قایق نشسته و فرد دیگر که وزن کمتری دارد در قسمت عقب قرار گیرد. این کار باعث ایجاد تعادل بهتر به هنگام استفاده از قایق می شود.
برای نصب و استفاده از قایق چلنجر نیاز به یکسری وسایل جانبی نظیر پمپ باد و پاروی مناسب می باشد. شرکت اینتکس جهت سهولت مصرف کننده در بسته بندی مناسب، پارو و پمپ باد را به شما عزیزان ارائه داده است تا یک مجموعه ی کامل را به هنگام خرید در اختیار داشته باشید. پمپ باد دستی باعث می شود در صورتی که در محل مورد نظر شما دسترسی به برق نباشد، به راحتی بتوانید قایق خود را باد کرده و استفاده نمایید.
طناب نجات یکی از عوامل مهم در استفاده از قایق به هنگام تفریح می باشد. گاهی اوقات ممکن است شخص درون آب بیفتد یا نیاز داشته باشید قایق را به یک شناور دیگر متصل نمایید، یا آن را در کنار ساحل به جایی متصل و ثابت نمایید. به این منظور یک طناب 5 متری در بسته بندی قرار داده شده است که در صورت لزوم می توانید از آن استفاده نمایید.
در نهایت به این مسئله دقت فرمایید که قایق بادی چلنجر دو نفره کد کد 68367 برای یک تفریح آبی کاملا مناسب و ایده آل می باشد و با خیال راحت می توانید از آن استفاده کرده و لذت ببرید.

برند
INTEX - اینتکس
مدل
چلنجر 2
ظرفیت استاندارد
2 نفر بزرگسال
گواهینامه
تاییدیه گارد ساحلی امریکا
طول
236 سانتیمتر
عرض
114 سانتیمتر
ارتفاع
41 سانتیمتر
ضخامت
0.45 میلیمتر
تحمل وزن
200 کیلوگرم
وزن بسته بندی
7 کیلوگرم
رنگ
آبی، زرد
جنس
PVC سه لایه
اقلام همراه
دو عدد پارو کد 59623 اینتکس
پمپ باد دستی کد 68612 اینتکس
طناب نجات
برچسب تعمیرات
سایر ویژگی ها
کف باد شونده
باد زدن و تخلیه باد سریع
3 محفظه باد شامل یک محفظه کمکی جهت ایمنی
جنس پی وی سی تقویت شده با استحکام بالا
مقاوم در برابر ضربه و سایش
دارای دستگیره حمل و نقل
نگهدارنده پارو
فرد

این قایق با قیمتی عالی و مناسب..برای تفریحی لذت بخش...

84 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...