اکسپلورر پرو 300 اینتکس کد 58358 با پمپ باد و پارو

Explorer Pro 300 INTEX 58358

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,500,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی اکسپلورر پرو 300 اینتکس کد 58358 یکی از مقاوم ترین قایق های بادی شرکت اینتکس می باشد و ساخته شده از جنس وینیل ضخیم و با کیفیت است. اگر قصد دارید برای تفریح به دریاچه یا آب‌های عمیق سفر کنید، خرید قایق بادی اکسپلورر پرو 300 اینتکس برای شما یک گزینه مناسب می باشد.

شرکت اینتکس جهت حفظ ایمنی قایق اکسپلورر پرو 300 بدنه آن را به صورت سه لایه طراحی کرده که هر لایه توسط یک دریچه مخصوص قابل باد شدن و خالی شدن می باشد. میزان حجم هوای ورودی درون هر کدام از این لایه ها به تنهایی می تواند قایق را روی آب به حالت شناور نگه دارد. اما در نظر داشته باشید هنگام استفاده می بایست سه لایه را با استفاده از پمپ باد مخصوص باد نمایید. هنگامی که هر سه لایه به اندازه‌ی استاندارد باد شده باشند، قایق تعادل بهتری خواهد داشت و نهایت ایمنی را می توانید در آن تجربه نمایید.

  • لایه‌ی اول مربوط به پیرامون قایق می باشد. در واقع قسمت دیواره‌های خارجی شامل لایه اول می شود.
  • لایه‌ی دوم به قسمت داخل قایق گفته می شود که در واقع دیواره‌های داخلی را پوشش می دهد.
  • لایه‌ی سوم قسمت کف قایق بادی اینتکس را پوشش می دهد و باعث می شود کف قایق به صورت کامل باد شود.قایق بادی اکسپلورر پرو 300 اینتکس کد 58358

قایق بادی اکسپلورر پرو 300 اینتکس برای تمامی افراد قابل استفاده می باشد. شرکت اینتکس به صورت استاندارد آن را برای استفاده 2 نفر بزرگسال و 1 نفر کودک طراحی کرده است. پس اگر شما یک خانواده سه نفره هستید، می توانید با خیال راحت از آن استفاده نمایید. در نظر داشته باشید که این قایق توانایی حمل و نگهداری 200 کیلوگرم وزن را به خوبی دارد.

در قسمت چپ و راست سرنشینان روی بدنه 4 گیره طراحی شده است که 2 عدد در سمت چپ و 2 عدد در سمت راست می باشد. این گیره ها برای این منظور ساخته شده که اگر قصد استفاده از پارو را ندارید، بتوانید آنها را به گیره ها متصل کرده و مانع از افتادن آنها در آب شوید. همچنین روی دیواره های قایق قسمتی تعبیه شده که می توانید پارو را به آن متصل کرده و شروع به پارو زدن نمایید. استفاده از محل قرارگیری پارو باعث می شود شما به بهترین حالت بتوانید اقدام به پارو زدن نمایید.

در بسته بندی قایق بادی اکسپلورر پرو 300 یک جفت پارو از جنس پی‌وی‌سی و همچنین یک پمپ باد با سایز مناسب قرار داده شده است. پاروهای فایبرگلاس سه تیکه می باشند و قابلیت اتصال و جدا شدن دارند و همین امر باعث می شود هنگام سفر یا تفریح فضای کمی را اشغال کنند. همچنین در قسمت جلو قایق یک دستگیره با کیفیت طراحی شده که در مواقع ضروری و حمل و نقل می توانید از آن استفاده نمایید.  

برند
INTEX - اینتکس
مدل
اکسپلورر 300 پرو
ظرفیت استاندارد
3 نفر (دو بزرگسال و یک کودک)
گواهینامه
تاییدیه گارد ساحلی امریکا
طول
244 سانتیمتر
عرض
117 سانتیمتر
ارتفاع
36 سانتیمتر
ضخامت
0.40 میلیمتر
تحمل وزن
200 کیلوگرم
جنس
وینیل (PVC)
وزن بسته بندی
7.8 کیلوگرم
پمپ باد
پمپ باد دستی اینتکس کد 68612
پارو
2 عدد پاروی اینتکس کد 59623
سایر ویژگی ها
تاییدیه TUV
دارای 3 محفظه باد
دارای طناب نجات
دارای دستگیره حمل
دارای نگهدارنده پارو
دارای قفل پارو جهت سهولت در پارو زدن
کف بادی مواج
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...