اکسپلورر پرو 200 اینتکس کد 58357 با پمپ باد و پارو

Explorer 200 Pro INTEX 58357

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,248,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی اینتکس مدل اکسپلورر پرو 200 کد 58357 یکی از محبوب ترین قایق های بادی برای استفاده در استخرهای خانگی و دریاچه های کم عمق است. در نظر داشته باشید این مدل قایق برای استفاده یک نفر بزرگسال به همراه یک کودک یا نوجوان تولید شده و برای استفاده 2 نفر بزرگسال ایمن نمی باشد. توصیه می شود نکات استاندارد را حین استفاده رعایت نمایید. پس اگر قصد دارید به همراه فرزند خود یک تفریح جذاب را تجربه نمایید، بدون شک خرید قایق بادی اکسپلورر پرو 200 اینتکس می تواند برای شما مناسب باشد.

جنس بدنه این محصول ساخته شده از پی‌وی‌سی نرم یا اصطلاحا وینیل است و خاصیت انعطاف پذیری بالایی داشته و همچنین خاصیت تعمیر پذیری خوبی نیز دارد. به همین علت برای ساخت قایق بادی اکسپلورر 200 پرو از جنس وینیل ضخیم استفاده می کنند.

قایق بادی اینتکس مدل اکسپلورر پرو 200 کد 58357

یک طناب نجات به طول تقریبی 5/5 متر به دور قایق بسته شده که در مواقع ضروری می توانید از آن استفاده نمایید. یکی از کاربردهای طناب نجات برای بستن و مهار کردن قایق می باشد. یعنی اگر قبل یا بعد از تفریح قصد ندارید قایق را از آب خارج کنید، می توانید با استفاده از طناب نجات آن را به یک جسم ثابت بسته و مهار نمایید.

2 گیره روی بدنه قایق در قسمت چپ و 2 گیره در قسمت راست قایق وجود دارد که جهت نصب و نگهداری پارو در نظر گرفته شده است. علاوه بر گیره های جانبی در روی بدنه 1 گیره در سمت چپ و یک گیره در سمت راست قرار گرفته که می توان پاروها را درون آن قرار دهید و اقدام به پارو زدن نمایید. محل قرارگیری پارو این امکان را به شما می دهد که به صورت انفرادی بتوانید همزمان از 2 پارو استفاده کرده و اقدام به پارو زدن نمایید.

از نظر ابعاد باید به این نکته توجه کنید که قایق بادی اکسپلورر 200 پرو تقریبا 2 متر مربع فضا را اشغال می کند. به همین علت استفاده از این محصول برای دریا و دریاچه های دارای موج توصیه نمی شود. در واقع به دلیل مساحت کمی که دارد در برابر موج، تعادل مناسبی نخواهد داشت و احتمال منحرف شدن قایق وجود دارد.

 جهت راه اندازی و استفاده از قایق بادی نیاز به 3 وسیله ضروری دارید:

  1. پمپ باد مخصوص لوازم بادی
  2. پارو مناسب
  3. جلیقه نجات

در بسته بندی محصول به هنگام خرید قایق بادی اکسپلورر پرو 200، یک پمپ باد دستی با سایز متوسط و یک جفت پارو از جنس پلی اتیلن قرار داده شده است که باید آنها را از فروشنده دریافت نمایید. اما گزینه سوم که همان جلیقه نجات است، در بسته بندی کالا وجود نداشته و می توانید آن را به صورت مجزا از فروشگاه ایرکوک خریداری نمایید.

برند
INTEX - اینتکس
مدل
اکسپلورر پرو 200
ظرفیت استاندارد
2 نفر (یک بزرگسال و یک کودک)
گواهینامه
تاییدیه گارد ساحلی امریکا
طول
196 سانتیمتر
عرض
102 سانتیمتر
ارتفاع
33 سانتیمتر
ضخامت
0.35 میلیمتر
تحمل وزن
120 کیلوگرم
جنس
وینیل (PVC)
وزن بسته بندی
5.2 کیلوگرم
پمپ باد
پمپ باد دستی اینتکس کد 68612
پارو
2 عدد پاروی اینتکس کد 59623
سایر ویژگی ها
تاییدیه TUV
دارای 3 محفظه باد
دارای طناب نجات
دارای دستگیره حمل
دارای نگهدارنده پارو
دارای قفل پارو جهت سهولت در پارو زدن
کف بادی مواج
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...