قایق بادی اکسپلورر 200 دو نفره اینتکس کد 58331

Explorer 200 set INTEX 58331

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
10%
1,600,000
1,445,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی اکسپلورر 200 اینتکس کد 58331 یکی از سری قایق های بادی شرکت اینتکس می باشد که برای استفاده در استخرهای بزرگ و مناطق کم عمق کاربرد دارد. این محصول ساخته شده از جنس پی وی سی بوده و دارای مقاومت مناسبی می باشد. این مدل قایق اغلب برای استفاده کودک و نوجوان بوده و برای تفریح و سرگرمی آنها طراحی شده است.

خریدانواع قایق بادی با قیمت مناسب

بدنه قایق به صورت 2 لایه مجزا ساخته شده است. به این صورت که یک لایه در کف قایق قابلیت باد شدن دارد و لایه دیگر بدنه اصلی قایق است که دارای دریچه باد جداگانه می باشد. در روی بدنه 2 گیره ثابت در نظر گرفته شده که محل قرار گیری پارو می باشد و در صورت لزوم می توانید پاروهای قایق را درون گیره قرار دهید تا از افتادن ناگهانی پاروها در آب جلوگیری کنید و همچنین کمک می کند به راحتی پارو بزنید.قایق بادی اکسپلورر 200 اینتکس کد 58331 با پمپ و پاروتجهیزات جانبی که همراه این قایق درون بسته بندی آن قرار دارند عبارتند از یک جفت پاروی سبک از جنس پی وی سی و یک عدد پمپ باد دستی با سایز کوچک. به کمک پمپ باد می توانید قایق بادی خود را باد کنید. در نظر داشته باشید زیاد باد زدن قایق موجب می شود به مرور زمان آسیب ببیند. همچنین یک برچسب تعمیرات درون بسته بندی قرار داده شده است.

در نظر داشته باشید قایق های سری اکسپلورر اینتکس به رنگ نانجی ساخته و طراحی شده اند تا هنگام استفاده به راحتی در معرض دید عموم قرار گیرند. از نظر ایمنی رنگ نارنجی راحت قابل تشخیص است و در صورت بروز مشکل حتی از فاصله دور به راحتی می توانید محیط اطراف خود را نسبت به مشکل پیش آمده آگاه سازید.

برای خرید قایق بادی اکسپلورر 200 اینتکس کد 58331 آن را به سبد خرید خود اضافه کنید و در صورت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول با فروشگاه ایرکوک تماس بگیرید.

برند
INTEX - اینتکس
ظرفیت استاندارد
1 نفر بزرگسال + 1 نفر کودک
مدل
اکسپلورر 200
گواهینامه
تاییدیه گارد ساحلی امریکا
طول
185 سانتیمتر
ارتفاع
41 سانتیمتر
ضخامت
0.33 میلیمتر
عرض
94 سانتیمتر
تحمل وزن
95 کیلوگرم
رده سنی
بالای 6 سال
وزن بسته بندی
3.5 کیلوگرم
جنس
وینیل(PVC)
اقلام همراه
2 عدد پارو کد 59623 اینتکس
پمپ بادی کوچک کد 69613 اینتکس
سایر ویژگی ها
دارای 2 محفظه باد
کف بادی مواج
نگهدارنده پارو
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...