قایق بادی اکسپلورر 200 اینتکس کد 58330

Explorer 200 INTEX 58330

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
17%
1,300,000
1,090,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید قایق بادی اینتکس مدل اکسپلورر 200 

قایق بادی اینتکس مدل اکسپلورر 200 (کد 58330) یکی از محصولات با کیفیت و پرطرفدار اینتکس است. این قایق بادی دارای ظرفیت یک نفر بوده و از جنس پی وی سی نرم ساخته شده است که مقاومت خوبی در برابر ضربه و سایش دارد؛ همچنین موجب می‌شود قایق بادی اکسپلورر 200 از طول عمر مفید و مناسبی برخوردار شود. 

این قایق بادی با طراحی کوچک و قابل حمل، برای تفریح  نوجوان  بزرگسالان به همراه یک کودک مناسب است. همچنین، با توجه به ابعاد آن، می‌توان این قایق را در آب‌های آرام و ساحلی استفاده کرد. برخی از مدل‌های قایق بادی اینتکس شامل مجموعه‌هایی از ابزارهای پمپ باد دستی، تخته‌های پارو، دستگاه‌های ترمز و کیسه‌های حمل است. 

بطور کلی، قایق بادی اینتکس مدل اکسپلورر 200 گزینه‌ای خوب و مقرون به صرفه برای تفریحات آبی در ساحل، رودخانه، دریاچه و استخر محسوب می‌شود. با این حال، برای استفاده از این قایق باید به مواردی مانند مکان‌های مجاز، استفاده از وسایل ایمنی مانند پوشیدن لباس شنا توجه کرد. همچنین، برای حفظ کیفیت و عمر مفید قایق بادی اینتکس، بهتر است از آن به درستی نگهداری کرده و پس از استفاده، آن را در جای مناسبی نگهداری نمایید.

ویژگی های قایق بادی اینتکس مدل اکسپلوور 200

قایق بادی اینتکس مدل اکسپلورر 200 با کیفیت ساخت بالا و استفاده از متریال PVC و وینیل ساخته شده است. این متریال‌ها باعث شده که قایق بادی اینتکس دارای مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه، سایش و خراش شود و با نور آفتاب و دمای بالا به راحتی آسیب نبیند. همچنین، این مواد باعث کاهش وزن قایق بادی می‌شود تا در جابجایی و حمل و نقل آن بخصوص در مسافرت مشکلی بوجود نیاید.

قایق بادی اکسپلورر200 اینتکس

طراحی قایق بادی اینتکس نیز به گونه‌ایست که تمامی افراد می‌توانند براحتی از آن استفاده کنند. دو بخش بدنه و کف آن به صورت جداگانه باد می‌شوند و جالب است بدانید در صورتی که یکی از این بخش‌ها دچار
آسیب‌دیدگی شود، بخش دیگر از غرق شدن قایق جلوگیری می‌کند. 

همچنین، در کناره‌های قایق قسمت‌هایی برای نگهداری پاروها در نظر گرفته شده است که از طریق آن می‌توانید قایق را بخوبی کنترل و استفاده کنید. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه قایق بادی اینتکس مدل اکسپلورر 200 می‌توان به مقاومت بالای آن در برابر امواج، توانایی تحمل وزن بالا و قابلیت نصب پمپ هوا دستی اشاره کرد. 

قیمت قایق بادی اینتکس مدل اکسپلوور 200

قیمت قایق‌های بادی اینتکس به اندازه، ظرفیت، جنس و لوازم جانبی آن بستگی دارد. برای محاسبه قیمت این قایق‌ها، بهتر است قبل از خرید به چند نکته توجه کنید؛ ابتدا باید اندازه و ظرفیت مورد نیاز خود را تعیین نمایید. سپس، باید لوازم جانبی قایق بادی اینتکس را مورد بررسی قرار دهید. هر چه لوازم جانبی قایق بادی بیشتر باشد قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.  

در نهایت، با مقایسه قیمت‌ها و امکانات موجود، بهترین انتخاب را برای خود انجام دهید. از این رو می‌توانید برای خرید قایق بادی اینتکس مدل اکسپلورر 200 فروشگاه ایرکوک را انتخاب کنید. ایرکوک نماینده محصولات اینتکس، این محصول را با کیفیت بالا، قیمت مناسب و ضمانت اصالت کالا به شما ارائه می‌دهد. 

خرید قایق بادی اینتکس مدل اکسپلوور 200 از فروشگاه ایرکوک

قایق بادی اینتکس مدل اکسپلورر 200 به دلیل سبکی، قابل حمل بودن و سهولت در استفاده برای تفریحات آبی و ساحل‌های آرام مناسب است. با این حال با توجه به قیمت مقرون به صرفه آن نسبت به قایق‌های سنگین و فلزی، مورد استفاده بسیاری از افراد قرار گرفته است. شما می‌توانید در سریع‌ترین روش ممکن و کوتاه‌ترین زمان قایق بادی مدل اکسپلوور 200 را از فروشگاه ایرکوک دریافت کنید. همچنین خدمات پس از فروش شامل روش‌های صحیح استفاده و تعمیرات و نگهداری لوازم بادی از جمله این محصول به صورت کاملاً تخصصی به شما ارائه خواهد شد. 

برند
INTEX - اینتکس
مدل
اکسپلورر 200
ظرفیت استاندارد
2 نفر
گواهینامه
تاییدیه گارد ساحلی امریکا
طول
185 سانتیمتر
عرض
94 سانتیمتر
ارتفاع
41 سانتیمتر
ضخامت
0.33 میلیمتر
تحمل وزن
95 کیلوگرم
رده سنی
بالای 6 سال
وزن بسته بندی
2.3 کیلوگرم
جنس
وینیل(PVC)
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان و نوجوانان
دارای 2 محفظه باد
کف بادی مواج
نگهدارنده پارو
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...