قایق کودک اکسپلورر 100 اینتکس کد 58329

Explorer 100 INTEX 58329

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
23%
790,000
610,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی اینتکس مدل اکسپلورر 100 کد 58329 یکی از کوچکترین مدل های قایق بادی ساخته شده توسط کمپانی اینتکس می باشد. قایق گفته شده با طول 1.47 متر و عرض 84 سانتیمتر ساخته شده از جنس پی وی سی بوده و برای استفاده یک نفر کودک یا نوجوان کاملا مناسب می باشد. در نظر داشته باشید از قایق اکسپلورر 100 می توانید در مناطق کم عمق و ایمن استفاده کرد. به دلیل نوع طراحی و ساختار بدنه، بیشتر از این مدل در استخر های خانگی یا برکه استفاده می کنند.

قایق بادی کودک اینتکس مدل اکسپلورر 100 کد 58329 بدنه قایق اکسپلورر 100 اینتکس ساخته شده از 2 لایه مجزا بوده و همچنین هر لایه از قسمتی جداگانه قابل باد شدن و تخلیه می باشد. دریچه های ورودی و خروجی هوا به گونه ای ساخته شده اند که به راحتی می توانید توسط پمپ باد مخصوص لوازم بادی آن را باد کرده و استفاده نمایید. روی بدنه قایق گیره هایی برای نگهداری پارو تعبیه شده که به شما کمک می کند راحت تر پارو بزنید.

این محصول به دلیل نداشتن تجهیزات جانبی مانند پمپ و پارو از نظر اقتصادی کاملا مقرون به صرفه بوده و برای استفاده کودک و نوجوان به عنوان یک شناور ایمن روی سطح آب بسیار کاربردی می باشد. اما در صورت نیاز به لوازم جانبی می توانید از فروشگاه ایرکوک خریداری نمایید.

در نظر داشته باشید قایق بادی اکسپلورر 100 در محیط های باز یا دارای عمق زیاد ایمن نبوده و توصیه می شود اگر قصد استفاده از آن در محیط های باز دارید حتما از جلیقه های نجات استفاده کنید. وزن محصول 1.5 کیلوگرم است و بسته بندی کوچک و سبک باعث شده به هنگام تفریح و سفر بتوانید آن را به راحتی با خود حمل کرده و در کمترین زمان ممکن آن را باد کرده و استفاده نمایید.

برند
INTEX - اینتکس
مدل
اکسپلورر 100
ظرفیت استاندارد
1 نفر
گواهینامه
تاییدیه گارد ساحلی امریکا
طول
147 سانتیمتر
عرض
84 سانتیمتر
ارتفاع
36 سانتیمتر
ضخامت
0.28 میلیمتر
تحمل وزن
55 کیلوگرم
رده سنی
بالای 6 سال
وزن بسته بندی
1.5 کیلوگرم
جنس
وینیل(PVC)
رنگ
نارنجی، زرد
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان و نوجوانان
دارای 2 محفظه باد
کف بادی مواج
نگهدارنده پارو
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...