تشک مواج بادی تک نفره کمپینگ بست وی کد 67619

تشک بادی سفری Bestway 67619

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,580,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی تک نفره کمپینگ بست وی کد 67619، در گروه پرفروش‌ترین‌ها می‌باشد که از جنس پی‌وی‌سی و رویه ی مخمل ساخته می‌شود. تشک بادی مورد نظر دارای ویژگی‌هایی است که آن را برای استفاده در کمپینگ منحصربه‌فرد می‌کند و شما به بهترین شکل ممکن در سفر می‌توانید از شرایط لذت ببرید.

کالا ساختار مواج و طبی دارد. رویه موج دار محصول سبب به آرامش رسیدن بدن می‌شود و آن را دچار کسلی نمی‌کند. همچنین برای خوابیدن طولانی مدت مناسب است و طول عمر بالایی دارد. کسانی که دائم در حال سفر هستند می‌توانند این مدل را برای راحتی خود مدنظر قرار دهند. به خصوص اینکه علاوه بر سبک بودن، حجم محصول هم کم است و به راحتی می توانید آن را حمل کنید.

تشک بادی بست وی یک ساک حمل دارد که دارای چند کاربری مهم می‌باشد. اول اینکه به عنوان یک بالش بادی با سایز بزرگ عمل خواهد کرد که از بدنه مجزاست برخلاف سایر مدل‌ها که اکثرا متصل به بدنه می‌باشند. بنابراین در کمپینگ‌های خود می‌توانید آن را جابه جا کنید و جایی به غیر از روی تشک نیز استفاده کنید. کاربرد بعدی این بالشت استفاده به عنوان یک پمپ باد دستی می‌باشد به این شکل که به دریچه باد متصل می‌شود و شما با حرکت دادن آن باد را به داخل تشک پمپاژ می‌کنید. در واقع این بالشت چندین نقش در سفرهای شما دارد که بار شما را سبک می‌کند و شرایط را به طور ویژه مساعد می‌کند.تشک بادی تک نفره مواج کمپینگ با نوار سبز رنگ بست وی کد 67619

این تشک بادی تک نفره که ظاهر شیک و جذابی دارد از پی‌وی‌سی با روکش جیر تهیه می‌شود. رنگ بندی آن طوسی با نوار سبز است که اتفاقا در کمپینگ‌ها بسیار زیبا خواهد بود. 67619 اینتکس رنگ طوسی با نوار نارنجی نیز تنوع رنگ این محصول است. از مزایای روکش جیر ضد تعریق بودن آن و قابلیت تمیز شدن راحت آن می‌باشد. به این شکل که با یک دستمال مرطوب یا به وسیله یک ابر و کف و صابون می‌توانید آن را تمیز کنید.

از طرفی ابعاد جالب محصول آن را برای استفاده در منازل و ویلا مناسب می‌کند. طول آن 188 و عرض آن 99 سانتی‌متر است. از ارتفاع 22 سانتی‌متری برخوردار می‌باشد. به علاوه تا 150 کیلو تحمل وزن دارد. به علاوه چون این مدل از بهترین مواد اولیه تشکیل شده از ضخامت بدنه خوبی برخوردار است که باعث دوام کالا می‌شود.

این مدل دارای دو دریچه برای باد زدن و تخلیه سریع باد می‌باشد. تشک بادی تک نفره مواج کمپینگ بست وی کد 67619، راه اندازی و جمع‌آوری سریع و آسان دارد. برای تهیه این محصول با مناسب‌ترین قیمت هم اکنون از طریق سایت ایرکوک اقدام بفرمایید.

برند
BESTWAY - بست وی
ظرفیت
یک بزرگسال
طول
188 سانتیمتر
عرض
99 سانتیمتر
ارتفاع
22 سانتیمتر
تحمل وزن
150 کیلوگرم
وزن بسته بندی
2.5 کیلوگرم
رنگ
خاکستری، سبز
دارای
کیف حمل ضد آب
بالش بادی سایز بزرگ با قابلیت پمپاژ هوا به داخل تشک بادی
جنس
PVC روکش جیر
سایر ویژگی ها
سطح مواج
خواب راحت
بدنه با کیفیت و بسیار مقاوم
قابلیت باد شدن با بالش بادی
مناسب کمپینگ و مسافرت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط