تشک بادی تک نفره کمپینگ بست وی کد 67619

تشک بادی مسافرتی Bestway 67619

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,580,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی تک نفره کمپینگ بست وی کد 67619، محصولی متفاوت که با طراحی کاربردی و تحمل وزن بالا، توسط شرکت بست وی روانه بازار شد. تشک بادی بست وی از شرایطی برخوردار است که استفاده از آن را در سفر و حتی کمپ‌ها به سادگی امکان پذیر می‌کند. این مدل نسبت به کاربری‌های آن از قیمت مناسبی برخوردار است و شما با خرید آن می‌توانید اوقات خوشی را به هنگام استراحت برای خود ایجاد کنید.

همانطور که در تصویر می‌بینید این کالا به همراه خود یک بالشت بادی دارد که به تشک متصل نمی‌باشد که این مدل را متفاوت از سایر تشک‌های‌بادی  می‌کند. علاوه بر این از این بالشت می‌توان برای پمپاژ کردن هوا به داخل تشک استفاده کرد به اینگونه که با اتصال تشک به دریچه باد و حرکت دادن بالشت باد وارد تشک می‌شود.

از جهتی دیگر از این بالشت به عنوان ساک حمل تشک استفاده می‌شود که ضد آب است و تشک را از آسیب دیدن در حمل و جابه جایی محافظت می‌کند. از این رو این محصول می‌تواند بهترین گزینه برای کمپینگ‌های شما باشد. بدنه محصول از ضخامت مناسبی برخوردار است و شما می‌توانید متناسب با نیاز خود آن را باد بزنید و سفت و محکم کنید و یا به صورت قابل انعطاف از آن استفاده کنید.تشک بادی تک نفره کمپینگ بست وی کد 67619

رویه‌ی این تشک بادی از جنس جیر و بسیار نرم می‌باشد. از جمله مزیت‌های این روکش قابلیت تمیز شدن ساده آن است به این صورت که با یک دستمال مرطوب به سادگی می‌توانید محلی که کثیف شده را تمیز کنید. از جهتی دیگر سطح تشک به شکل مواج است که شرایط آسایش برای بدن را فراهم می‌کند و مانند یک محصول طبی عمل خواهد کرد.

ابعاد این تشک بادی 188 در 99 سانتی‌متر است که یک نفر بزرگسال به راحتی روی آن دراز بکشد. از طرفی ارتفاع 22 سانتی‌متری تشک احساس بسیار لذت بخشی را به هنگام استراحت به شما خواهد داد. نکته بسیار جذاب راجع به این محصول تحمل وزن آن است که تا 150 کیلوگرم را تحمل می‌کند. یعنی شرکت بست وی به فکر افراد سنگین وزن نیز هست.

از طرفی ابعاد جالب این محصول باعث می‌شود بتوان از آن به عنوان تشک مهمان نیز در خانه استفاده کرد. چون علاوه بر اینکه سبک است و حمل ساده‌ای دارد کم حجم نیز می‌باشد.

این محصول به همراه خود پمپ باد برقی ندارد و تنها از ساک آن به عنوان پمپ باد دستی می‌توان استفاده کرد. اما شما می‌توانید از طریق سایت ایرکوک یک پمپ مخصوص لوازم بادی خریداری فرمایید و به این نکته نیز توجه کنید که نباید با کمپرسورهای معمولی، تشک بادی تک نفره کمپینگ بست وی کد 67619 را، باد زد زیرا به ساختار داخلی آن، به دلیل متناسب نبودن فشار باد، آسیب خواهد رساند.

برند
BESTWAY - بست وی
ظرفیت
یک بزرگسال
طول
188 سانتیمتر
عرض
99 سانتیمتر
ارتفاع
22 سانتیمتر
تحمل وزن
150 کیلوگرم
وزن بسته بندی
2.5 کیلوگرم
رنگ
خاکستری، نارنجی
جنس
PVC روکش جیر
اقلام همراه
کیف حمل ضد آب
بالش بادی سایز بزرگ با قابلیت پمپاژ هوا به داخل تشک بادی
سایر ویژگی ها
سطح مواج
خواب راحت
بدنه با کیفیت و بسیار مقاوم
قابلیت باد شدن با بالش بادی
مناسب کمپینگ و مسافرت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...