تشک بادی تک نفره اینتکس کد 64757

تشک بادی سفری Intex 64757

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
24%
1,380,000
1,050,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی تک نفره اینتکس کد 64757، محصولی که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و به سبب همین کیفیت عالی توانسته طرفداران زیادی را به خود جذب کند. تشک بادی مورد نظر به صورت تک نفره و با رنگ سورمه‌ای تیره توسط کمپانی اینتکس تولید می‌شود. این کالا کاربردی مناسب برای استفاده در منزل، ویلا و سفرها دارد.

سطح تشک بادی تک نفره مورد نظر ساخته شده از پی‌وی‌سی با روکش جیر است که این متریال احساس آرامش خوبی را در خواب ایجاد می‌کند. رویه تشک به شکل مواج تولید شده و این شیارهای موجود روی بدنه باعث می‌شوند بدن در هنگام استراحت عرق نکند. علاوه بر اینکه جیر ضد تعریق است، به راحتی قابلیت تمیز شدن را دارد. به این شکل که اگر به صورت اتفاقی کثیف شود می‌توان آن را به وسیله یک دستمال مرطوب تمیز کرد.

از طرفی ساختار داخلی آن از شبکه‌هایی تشکیل می‌شود که محصول را طبی می‌کند و فرم بدن را به خود می‌گیرد. به همین جهت حتی برای کسانی که به دلیل بیماری، طولانی مدت دراز می‌کشند نیز مناسب خواهد بود و از خستگی و کلافگی آن ها جلوگیری می‌کند.تشک بادی تک نفره اینتکس کد 64757این کالا یک تشک بادی اینتکس با سایز تک نفره است که دارای 191 سانتی‌متر طول و 99 سانتی‌متر عرض می‌باشد که وزن کمی دارد و در هنگام جابه‌جایی فضای کمی را اشغال می‌کند. از مزایای مهم این کالا ارتفاع 25 سانتی‌متری آن می‌باشد که می‌توان گفت ارتفاع نسبتا بلندی دارد و تشک همانند یک تخت کارایی خواهد داشت. از این رو این مدل نسبت به یک تخت بادی از وزن کمتری برخوردار است.

کد 64757 تحمل وزن 136 کیلوگرم را دارد که در مقایسه با تشک بادی کد 64101 تنها در رنگ متفاوت هستند. بنابراین اگر به دنبال مدلی با همین ویژگی ولی با رنگ متفاوت هستید می‌توانید کد 64101 اینتکس را خریداری کنید. هر دو این تشک‌ها ارتفاع 25 سانتی‌متری و ساختار یکسانی دارند.

تشک بادی تک نفره اینتکس کد 64757، از جنس وینیل یا همان پی‌وی‌سی ساخته شده که از حرکت آن روی سرامیک خودداری می‌کند. اما در نظر داشته باشید اگر در سفر و کمپینگ‌های خود از این کالا استفاده می‌کنید، بهتر است آن را داخل چادر راه‌اندازی کنید یا یک زیرانداز زیر آن پهن کنید تا آسیبی به بدنه وارد نشود. این محصول را هم اکنون می‌توانید از سایت ایرکوک خریداری فرمایید.

برند
INTEX – اینتکس
ظرفیت
یک نفر
طول
191 سانتی‌متر
عرض
99 سانتی‌متر
ارتفاع
25 سانتی‌متر
وزن بسته بندی
2 کیلوگرم
تحمل وزن
136 کیلوگرم
رنگ
سرمه‌ای
جنس
PVC
روکش جیر
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
قابل استفاده در منزل، مسافرت و کمپینگ
سطح مواج
سبک وزن
سهولت در حمل و جابه جایی
باد زدن و تخلیه باد سریع
جنس وینیل تقویت شده جهت طول عمر بیشتر
خاصیت طبی
رویه ضد تعریق
قابل شست و شو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...