تشک یک نفره بادی اینتکس کد 64101

Intex 64101

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
17%
1,300,000
1,090,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره اینتکس کد 64101، از جنس pvc  با روکش جیر توسط شرکت اینتکس تولید می‌شود. بدنه این تشک بادی به گونه‌ای طراحی شده است که آسایش لازم را به هنگام استراحت و خوابیدن ایجاد می‌کند. این محصول نسبت به قیمت آن مزایای بسیاری دارد. اگر به دنبال تشکی چند کاربره هستید این مدل می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

ابعاد تشک بادی 191 در 99 سانتیمتر است. همانطور که مشخصات آن نشان می‌دهد، ابعاد نسبتا بزرگی برای یک نفر دارد و اگر شما عادت دارید در خواب غلت بخورید می‌توانید از این مدل استفاده کنید. از طرفی این مدل با ارتفاع 25 سانتیمتر تولید می‌شود، که احساس بسیار خوبی روی آن خواهید داشت. بخصوص اگر در کمپ و چادر از آن استفاده می‌کنید این ارتفاع پاسخگو نیاز شما خواهد بود.

از دیگر مزایای این مدل تشک بادی اینتکس تحمل وزن 136 کیلوگرم است، که نشان دهنده این موضوع می‌باشد که کمپانی تولید کننده آن به فکر افراد سنگین وزن نیز می‌باشد. تمامی مزایا گفته شده ، این کالا را برای بکار بردن در منزل به عنوان تشک مهمان و یا حتی برای استفاده مداوم مناسب خواهد کرد.ساختار داخلی تشک بادی یک نفره اینتکس کد 64101

همچنین وزن کم بسته بندی آن باعث می‌شود حمل آن، آسان باشد و شما در سفرها یا کمپ بدون احساس سنگینی می‌توانید آن را با خود ببرید. از طرفی متریال‌های به کار رفته در محصول طول عمر بالایی دارند. برای مثال بدنه اصلی محصول از جنس پی‌وی‌سی می‌باشد که از کیفیت بالایی برخوردار است. پی‌وی‌سی  حساسیت ایجاد نمی‌کند و آب به داخل آن نفوذ نخواهد کرد. در قسمت زیرین تشک نیز این جنس به کار رفته که از سر خوردن آن جلوگیری می‌کند.

روکش کالا از جنس جیر با پرزهای کوتاه و به رنگ کرم است. روکش جیر خاصیت ضد تعریق دارد و خواب لذت بخشی روی آن خواهید داشت. این روکش کاملا قابلیت تمیز شدن دارد. به این شکل که اگر کثیف شد به وسیله یک دستمال مرطوب و یا کف و صابون به راحتی قابل تمیز شدن است.

ساختار داخلی تشک بادی یک نفره اینتکس کد 64101،  از شبکه هایی تشکیل می‌شود که از جنس نانو فایبر هستند و سطح زیرین تشک را به بالای آن وصل می‌کنند. سطح تشک یک سری شیار موازی دارد که در واقع باعث مواج شدن تشک می‌شود. سطح مواج آن نه تنها باعث عبور هوا و عرق نکردن بدن می‌شود بلکه کالا را به یک تشک طبی تبدیل کرده که ستون فقرات و گردن روی آن در وضعیت درستی قرار خواهد گرفت.

برند
INTEX – اینتکس
ظرفیت
یک نفر
طول
191 سانتی‌متر
عرض
99 سانتی‌متر
ارتفاع
25 سانتی‌متر
تحمل وزن
136 کیلوگرم
وزن بسته بندی
2 کیلوگرم
رنگ
کرم
جنس
PVC
روکش جیر
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
مناسب منزل، مسافرت و کمپینگ
کیفیت خواب بالا
سطح مواج
سبک وزن
سهولت در حمل و جابه جایی
جنس وینیل تقویت شده جهت طول عمر بیشتر
خاصیت طبی
رویه ضد تعریق
قابل شست و شو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...