تشک یک نفره بادی اینتکس کد 64756

تشک بادی تک نفره Intex 64756

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
28%
985,000
710,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی مسافرتی اینتکس کد 64756، یکی از راحت‌ترین مدل‌های تشک شرکت اینتکس است که به دلیل ارتفاع مناسب آن می‌توان روی آن حتی احساس دراز کشیدن روی تخت را داشت. تشک بادی مورد نظر با روکش جیر همانند یک تخت خواب عمل می‌کند و با توجه به شرایط مساعدی که برای خواب ایجاد خواهد کرد از قیمت مناسبی برخوردار است.

این تشک بادی اینتکس با جنس وینیل ساخته می‌شود و روکش آن از جنس جیر تشکیل شده است. روکش جیر ضد تعریق است که باعث می‌شود بدن شما در خواب عرق نکند و احساس کلافگی نخواهید داشت. همچنین متریال‌های به کار رفته در این کالا دارای طول عمر طولانی هستند و با شرایط آب و هوای گوناگون سازگاری دارند. همین امر باعث می‌شود این محصول برای طولانی مدت برای شما کاربرد داشته باشد.

این محصول که برای بزرگسالان طراحی شده است، 191 سانتی‌متر طول در 76 سانتی‌متر عرض دارد و برای یک نفر مناسب می‌باشد. این مدل 136 کیلوگرم تحمل وزن دارد و گزینه مقرون به صرفه‌ای برای همه سنین و حتی کسانی که وزن نسبتا بالایی دارند می‌باشد.تشک بادی مسافرتی اینتکس کد 64756

در مقایسه مدل 64756، تشک بادی تک نفره 64757 اینتکس، موجود است که تنها تفاوت آن با این محصول عرض 99 سانتیمتری آن است که به کسانی که زیاد در خواب غلت می‌خورند این کد را پیشنهاد می‌دهیم. هر دو این تشک‌ها رنگ سرمه‌ای و جنس جیر دارند که ظاهر محصول را بسیار شیک می‌کند و مانند ساختار آن کیفیت بالایی دارد.

شبکه‌های عمودی طراحی شده در این کالا خطوط افقی روی آن را ایجاد می‌کند. این خطوط افقی باعث مواج بودن بدنه و گردش هوا بین بدن شما و سطح تشک می‌شود. از طرفی ساختار داخلی آن محصول را به یک تشک طبی تبدیل کرده است که به راحتی فرم بدن را به خود می‌گیرد و خوابی لذت بخش را تجربه خواهید کرد.

این محصول مناسب برای سفر و استفاده در چادر مسافرتی است. به علاوه برای استفاده دائم در خانه‌های کوچک نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد، زیرا حجم کمی دارد و حالت طبی آن شرایط استفاده طولانی مدت را ایجاد می‌کند. از ویژگی‌های هیجان انگیز تشک بادی مسافرتی اینتکس کد 64756، ارتفاع 25 سانتی‌متری آن می‌باشد. ما این مدل را به کسانی که ترجیح می‌دهند در ارتفاع بالاتری از سطح زمین بخوابند توصیه می‌کنیم.

برند
INTEX – اینتکس
ظرفیت
یک نفر
طول
191 سانتی‌متر
عرض
76 سانتی‌متر
ارتفاع
25 سانتی‌متر
تحمل وزن
136 کیلوگرم
وزن بسته بندی
2 کیلوگرم
رنگ
سرمه‌ای
جنس
PVC
روکش جیر
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
قابل استفاده در منزل، مسافرت و کمپینگ
سطح مواج
سبک و حمل آسان
باد زدن و تخلیه باد سریع
جنس وینیل تقویت شده جهت طول عمر بیشتر
خاصیت طبی
رویه ضد تعریق و حساسیت
قابل شست و شو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...