شناور بادی روی آب شورتی کودک اینتکس طرح هندوانه کد 56592

Intex 56592

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6%
560,000
530,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب شورتی کودک اینتکس طرح هندوانه کد 56592، یکی از پرفروش‌ترین محصولات بادی است که برای رده سنی کودک ساخته می‌شود. از مزایای شناور بادی شورتی برقراری کامل ایمنی برای کودک می‌باشد و ستون فقرات کودک در وضعیت مناسبی به شکل ثابت قرار خواهد گرفت. این مدل به دلیل ظاهر فانتزی و شادی که دارد با استقبال فراوانی در میان خریداران رو به رو شده است. در ادامه به بررسی این کالا خواهیم پرداخت.

شناور بادی شورتی طرح هندوانه از جنس پی‌وی‌سی با دوام بالا ساخته می‌شود. کیفیت این محصول به قدری بالا می‌باشد که برای زمان طولانی می‌توانید از آن بهره ببرید و حتی برای کودکان دیگر نیز از آن استفاده کنید. پی‌وی‌سی ضد حساسیت است و برای پوست کودک مشکلی ایجاد نمی‌کند. از طرفی رنگ بندی قرمز و سبز زیبا کالا در مقابل آب و آفتاب تغییر نمی‌کند و با همین کیفیت باقی خواهد ماند. از طرفی در عین استحکام بالا، انعطاف لذت بخشی برای کودک دارد که روی آن احساس راحتی ‌می‌کند.شناور بادی روی آب شورتی کودک اینتکس طرح هندوانه کد 56592

شناور بادی شورتی کودک با طول و عرض 74 در 69 سانتیمتر ساخته می‌شود که تحمل وزن 15 کیلوگرم را دارد. بنابراین برای یک کودک 1 الی 2 سال فوق‌العاده خواهد بود. ساده‌ترین و ایمن‌ترین وسیله‌ای کودک به وسیله آن می‌تواند روی آب شناور بماند. این محصول در آب‌های آرام کاربرد دارد که می‌تواند به عنوان یک هدیه برای کودکان خریداری شود و ساعات لذت بخشی را برای آنان ایجاد کند.

این شناور بادی شورتی گزینه خوبیست تا کودکان با آب ارتباط برقرار کنند و حتی پا زدن در آب را یاد بگیرند. شما به وسیله این محصول نه تنها با کودک خود تفریح خواهید کرد بلکه آموزش‌های لازم را به او می‌دهید و کودک نیز هیجانات خود را تخلیه خواهد کرد.

این مدل شناور بادی شورتی دارای یک جغجغه در قسمت جلویی می‌باشد که برای سرگرمی بیشتر کودک تعبیه شده است. توجه داشته باشید که بر روی شناور بادی وسیله‌های بازی نوک تیز را دور از دسترس کودک قرار دهید تا ناخواسته به آن آسیب نرساند. ولی اگر اتفاقی محصول دچار مشکلی شد قابل تعمیر خواهد بود.

خرید غیر حضوری شناور بادی روی آب شورتی کودک اینتکس طرح هندوانه کد 56592، از طریق مراجعه به سایت فروشگاه ایرکوک امکان‌پذیر است.

برند
INTEX - اینتکس
مدل
شورتی
طرح
هندوانه
طول
74 سانتیمتر
عرض
69 سانتیمتر
وزن
300 گرم
رده سنی
1 الی 2 سال
تحمل وزن
15 کیلوگرم
رنگ
قرمز، سبز
جنس
وینیل
سایر ویژگی ها
دارای توپ های جغجغه ای داخل محفظه متصل به شناور
دارای برچسب تعمیرات
دارای تکیه گاه بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...