تشک دو نفره بادی مسافرتی اینتکس کد 64103

Intex 64103

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
11%
1,950,000
1,745,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره مسافرتی اینتکس کد 64103، بهترین کالایی می‌باشد که می‌توان به جای تشک‌های طبی دیگر به کار برد. تشک بادی مورد نظر با رنگ‌بندی شیک کرم و طوسی استقبال کننده فراوانی داشته است. شرکت اینتکس برای استحکام بالاتر محصولات خود در ساختار داخلی آنها از فناوری نانو تک بهره‌گیری می‌کند. با توجه به مهندسی سازی این تشک خرید آن را برای استفاده در منزل و یا حتی مسافرت به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بررسی این تشک بادی باید بگوییم که ابعاد آن 203 در 152 می‌باشد و با توجه به ارتفاع 25 سانتیمتری آن در واقع همانند یک تخت عمل می‌کند. این محصول تحمل وزن 272 کیلوگرم را دارد که از ویژگی‌های برجسته آن به شمار می‌رود.

شبکه‌های داخلی آن به شکل موازی می‌باشند که سطح بالایی و زیری آن را به هم متصل می‌کند و روی تشک شیارهایی ایجاد شده است. تشک سطح مواجی دارد که نه تنها در هنگام خواب احساس ریلکسی خواهید داشت، بلکه از تعریق نیز جلوگیری می‌شود. از طرفی رویه تشک با جنس جیر تولید می‌شود که خود ضد تعریق است و قابلیت تمیز شونده دارد. به این شکل که ناحیه کثیف شده را به وسیله کف و صابون و یا دستمال مرطوب می‌توان پاک کرد. تشک بادی دو نفره مسافرتی اینتکس کد 64103

بسته بندی محصول کم حجم  و سبک وزن می‌باشد. به راحتی می‌توانید آن را در کمد جا به دهید و یا در سفر آن را با خود حمل کنید. پیشنهاد می‌شود در سفرها یک زیر انداز برای تشک پهن کنید تا به آن آسیب نرسد و یا در چادرهای سفری خود آن را به کار ببرید. قسمت طوسی رنگ آن از جنس وینیل تقویت شده ساخته می‌شود. وینیل نه تنها به استحکام بیشتر آن کمک می‌کند بلکه ضد آب نیز می‌باشد.

در راه اندازی تشک بادی اینتکس از یک پمپ باد مخصوص لوازم بادی استفاده کنید. آن را تا جایی باد بزنید که شکل و فرم کلی خود را به دست بیاورد سپس روی آن دراز بکشید و اگر احساس کردید فرو می‌روید چند ثانیه بیشتر به باد زدن آن ادامه دهید. به طور کلی میزان باد زدن آن تا حدی بستگی به عادت بدنی شما دارد که تا چه حد به یک سطح منعطف و یا سفت احتیاج دارید. این کالا حتی برای کسانی که به دلیل بیماری مدت طولانی‌تری دراز می‌کشند مناسب است و بدن را دچار کرختی نمی‌کند. برنامه ریزی ساخت این محصول به شکلی می‌باشد که سر و بدن در وضعیت مناسبی در هنگام خواب قرار خواهد گرفت.

این مدل نه تنها از لحاظ ظاهری بسیار زیباست بلکه کیفیت خواب بالایی را ایجاد می‌کند. دو نفر بزگسال بدون هیچ نگرانی روی آن جا می‌شوند و خواب خوبی خواهند داشت. محصول با توجه به کاربری آن قیمت پایینی دارد. سفارش تشک بادی دو نفره مسافرتی اینتکس کد 64103، از طریق سایت ایرکوک امکان پذیر می‌باشد. مشاوران ما در این فروشگاه پاسخگو سوالات شما خواهند بود.

برند
INTEX – اینتکس
ظرفیت
دو بزرگسال
طول
203 سانتی‌متر
عرض
152 سانتی‌متر
ارتفاع
25 سانتی‌متر
تحمل وزن
272 کیلوگرم
وزن بسته بندی
3.9 کیلوگرم
رنگ
کرم
جنس
PVC روکش جیر
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
سطح مواج
خاصیت طبی
رویه ضد تعریق و حساسیت
قابل شست و شو
مناسب منزل، مسافرت و کمپینگ
کیفیت خواب بالا
سبک وزن
سهولت در حمل و جابه جایی
جنس وینیل تقویت شده جهت طول عمر بیشتر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...