تشک پمپ دار بادی اینتکس دو نفره کد 64763

Intex 64763

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
31%
2,700,000
1,880,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی اینتکس دو نفره پمپ دار کد 64763، کالایی که بی شک نه تنها به دلیل رنگ بسیار جذاب آن بلکه به دلیل راحتی بیش از اندازه شما شیفته آن خواهید شد. این تشک بادی با بهره‌گیری از دو روش برای راه اندازی در سریع‌ترین زمان ممکن باد می‌شود و خواب با کیفیتی را برای شما فراهم می‌کند. این محصول که از بهترین گزینه ها برای علاقه‌مندان به کمپینگ است، با مناسب‌ترین قیمت در فروشگاه ما قابل ارائه می‌باشد.

این تشک بادی اینتکس که همه افراد می‌توانند از آن استفاده کنند از pvc مقاوم با پوشش جیر ساخته می‌شود. pvc در اطراف بدنه و در قسیمت زیرین تشک به صورت تقویت شده به کار رفته است که از سوراخ شدن آن جلوگیری می‌کند. از طرفی آب به این متریال نمی‌تواند نفوذ کند به همین دلیل برای استفاده در کمپ نیز مناسب می‌باشد.

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید پوشش جیر آن به رنگ سبز است که به راحتی با وسایل کمپینگ ست می‌شود و حتی در خانه، رنگی لوکس و چشم گیر خواهد بود. روکش جیر قابل تمیز شدن با یک دستمال مرطوب می‌باشد. به علاوه از عرق کردن در هنگام خواب جلوگیری می‌کند. به همین دلیل در هر آب و هوایی می‌توانید از آن بهره ببرید.ابعاد تشک بادی اینتکس دو نفره پمپ دار کد 64763

در توضیح مزایای این مدل تشک بادی باید بگوییم که به دو روش می‌توان آن را باد زد. در کنار تشک قسمتی بیضی شکل را مشاهده می‌کنید که در واقع پمپ پایی محسوب می‌شود. با پا زدن روی آن هوا به داخل تشک پمپاژ خواهد شد و شکل و فرم اصلی آن شکل می گیرد. از این خاصیت آن در طبیعت و مکان‌هایی که به برق دسترسی ندارید به سادگی بهره بگیرید.

 روش دوم همان پمپ های بادی مخصوص لوازم بادی هستند، که کار را برای شما بسیار سریع می‌کنند، زیرا نه تنها قابلیت پمپاژ باد را دارند آن را مکش نیز می‌کنند و در زمان کوتاهی تشک جمع آوری خواهد شد. برای خرید پمپ مخصوص می‌توانید از مشاوران ما در فروشگاه راهنمایی بگیرید.

این محصول سطحی مواج دارد که توسط شبکه‌های داخلی آن شکل گرفته است. شبکه‌ها از نوع فایبر تک هست که دو سطح بالا و پایین تشک را بهم متصل می‌کنند. سطح مواج کالا باعث می‌شود تا هنگام خوابیدن روی آن احساس دراز کشیدن روی یک سطح طبی را داشته باشید. به همین دلیل این محصول را به همه کسانی که در سفر به دنبال کیفیت بالای خواب هستند توصیه می‌کنیم و همینطور می‌تواند به عنوان تشک مهمان شرایط خوبی را ایجاد کند.

ابعاد تشک بادی اینتکس دو نفره پمپ دار کد 64763 ، ۱۵۲ در ۲۰۳ سانتی متر است که نه تنها به راحتی دو نفر روی آن جا می‌شود بلکه در منزل نیز به راحتی جا میگیرد. تحمل وزن این محصول ۲۷۲ کیلوگرم است که نشان دهنده اهمیت بالایست که  کمپانی اینتکس به مخاطبان خود می دهد. با خرید این کالا از ایرکوک لحظات خوبی را برای خود و خانواده خود ایجاد کنید.

برند
INTEX – اینتکس
ظرفیت
دو نفر
طول
203 سانتی‌متر
عرض
152 سانتی‌متر
ارتفاع
25 سانتی‌متر
تحمل وزن
272 کیلوگرم
وزن بسته بندی
4 کیلوگرم
رنگ
سبز
جنس
PVC روکش جیر
پمپ باد
دارد
زمان باد شدن
4 دقیقه و 30 ثانیه
سایر ویژگی ها
دارای پمپ باد داخلی پایی
قابل استفاده در محیط داخل و خارج منزل
سطح مواج
حمل و جا به جایی آسان
تخلیه باد سریع
جنس پی وی سی تقویت شده جهت مقاومت در برابر سوراخ شدن
فناوری Fiber Tech جهت افزایش استحکام
خاصیت طبی
رویه ضد تعریق
قابل شست و شو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...