تشک بادی با پمپ باد باتری خور اینتکس یک نفره کد 64777

تشک بادی مسافرتی Intex 64777

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
23%
2,700,000
2,080,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی اینتکس یک نفره با پمپ باد باتری خور کد 64777، از سری محصولات با کیفیت شرکت اینتکس می‌باشد. تشک بادی کاربردهای فراوانی دارد و در هر صورت می‌تواند در موقعیت‌های گوناگون شرایط آسایش را برای استفاده کنندگان خود فراهم کند. با توجه به اینکه، کالا یک تشک طبی نیز محسوب می‌شود از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است.

تشک بادی مورد نظر از ترکیب دو رنگ طوسی و سبز ساخته می‌شود. رنگ سبز در واقع روکش جیر آن و رنگ طوسی از جنس پی‌وی‌سی می‌باشد. هر کدام از این متریال‌ها ویژگی‌های بخصوص خود را دارند که به راحتی شما در هنگام استراحت کمک بسزایی می‌کند. روکش جیر ضد تعریق است و به دلیل نرمی که دارد کیفیت خواب را بالا می‌برد.

از طرفی پی‌وی‌سی که ساختار اصلی این تشک بادی اینتکس را تشکیل می‌دهد از استحکام و دوام بالایی برخوردار می‌باشد. تغییر رنگ نمی‌دهد و ضد آب است که باعث می‌شود در کمپینگ و در چادرهای خواب به راحتی قابل استفاده باشد. از طرفی پی‌وی‌سی با سطوح لغزنده ایجاد اصطحکاک می‌کند. مثلا در منزل به سادگی به سرامیک می‌چسبد و حرکت نخواهد کرد. به همین دلیل این محصول می‌تواند گزینه مناسبی برای استفاده در منزل و یا حتی در مسافرت باشد.بادی اینتکس یک نفره با پمپ باد باتری خور کد 64777

این مدل به همراه خود یک پمپ باد باتری خور دارد که راه‌اندازی آن را زمانی که دسترسی به برق ندارید، امکان پذیر می‌کند. شما به وسیله این پمپ در کمترین زمان ممکن، 2 دقیقه و 30 ثانیه، تشک را باد خواهید زد و به همین سرعت باد آن تخلیه نیز می‌شود. از طرفی چون وزن بسته بندی محصول بسیار کم است حمل و جابه‌جایی آن آسان خواهد بود. به این ترتیب همراه داشتن این مدل در سفرها شرایط مساعدی را برای شما ایجاد خواهد کرد.

محصول 191 طول در 99 سانتیمتر عرض دارد. این ابعاد نه تنها برای افراد قد بلند مناسب است بلکه برای کسانی که در خواب غلت نیز می‌خورند جوابگو خواهد بود. ارتفاع 25 سانتیمتری تشک نیز از جذابیت‌های آن است. همچنین تحمل 136 کیلوگرم وزن را دارد. ویژگی‌های ابعادی کالا آن را به گزینه ایده‌آلی برای استفاده مداوم در منزل تبدیل می‌کند.

کالا دارای سطح مواج می‌باشد که در هنگام خواب ستون فقرات و سر در موقعیت استاندار و ایمنی قرار خواهد گرفت و از بروز درد کمر جلوگیری می‌کند. این محصول به دلیل نوع ساختار داخلی آن، نقش یک تشک طبی را برای شما ایفا خواهد کرد. از این رو این کالا برای خوابیدن افرادی که به مدت طولانی دراز می‌کشند نیز گزینه بسیار کاربردی به شمار می‌رود. شما هم اکنون می‌توانید تشک بادی اینتکس یک نفره با پمپ باد باتری خور کد 64777، از سایت ایرکوک سفارش دهید.

برند
INTEX – اینتکس
ظرفیت
یک نفر
طول
191 سانتی‌متر
عرض
99 سانتی‌متر
ارتفاع
25 سانتی‌متر
تحمل وزن
136 کیلوگرم
وزن بسته بندی
3 کیلوگرم
رنگ
سبز
جنس
PVC
روکش جیر
پمپ باد
باتری خور کد 66638 اینتکس
تعداد باتری مورد نیاز
6 عدد
زمان مورد نیاز برای باد شدن
2 دقیقه و 30 ثانیه
سایر ویژگی ها
قابل استفاده در محیط داخل و خارج منزل
سطح مواج
وزن سبک
حمل و جا به جایی آسان
تخلیه باد سریع
جنس پی وی سی تقویت شده جهت مقاومت در برابر سوراخ شدن
ساختار فایبرتک جهت افزایش استحکام
خاصیت طبی
رویه جیر ضد تعریق
قابل شست و شو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...