تشک بادی کمپینگ کودک اینتکس کد 48777

Intex 48777

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
510,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی کمپینگ کودک اینتکس کد 48777، محصولی زیبا و جذاب برای کودکان که متناسب با علایق آنان توسط شرکت اینتکس ساخته می‌شود. این تشک بادی با طرح انیمشن مورد توجه کودکان قرار گرفته است. این کالا به گونه ای ساخته شده که متناسب با شرایط بدنی کودکان می‌باشد و شما با خیالی آسوده می‌توانید آن را به عنوان هدیه برای کودکان دلبند خود هدیه بگیرید.

محصول مورد نظر مورد نظر از جنس پی‌وی‌سی تولید می‌شود و ساختار محکم و با دوامی دارد. از سوی دیگر پی‌وی‌سی خاصیت ضد آب دارد. یعنی آب به داخل آن نفوذ نمی‌کند. همچنین سازگار با پوست کودک می‌باشد و ایجاد حساسیت نمی‌کند. بنابراین از بهداشت مناسبی برای کودکان برخوردار است.

خرید تشک بادی

همانطور که مشاهده می‌کنید بر روی سطح محصول یک سری خطوط موازی دیده می‌شود که در واقع شبکه‌های داخلی تشک است که سطح بالای آن را به سطح زیرین متصل می‌کند و به این ترتیب نه تنها ساختار آن شکل می‌گیرد بلکه با سطح آن را مواج و طبی می‌کند. به همین دلیل کودک به هنگام دراز کشیدن روی آن احساس راحتی خواهد داشت. تشک بادی کمپینگ کودک اینتکس کد 48777

رنگ بندی آبی و سبز جذاب این کالا، مورد توجه کودکان بسیاری قرار گرفته، و از طرفی قیمت پایین آن خرید آن را به سادگی امکان پذیر می‌کند. از این مدل می‌توانید در سفرها و چادرهای خواب برای کودکان استفاده کنید. زیرا هم وزن بسته بندی کمی دارد و هم کم حجم نیز می‌باشد بنابراین حمل و نقل آن آسان خواهد بود.

این تشک بادی روکش پی‌وی‌سی دارد که باعث می‌شود بدن در خواب عرق نکند و حس خوبی را به کودک منتقل می‌کند. یکی از مزایای این روکش تمیز شدن ساده آن است. همچنین در مقابل آب و آفتاب تغییر رنگ نمی‌دهد و از دوام بالایی برخوردار است.

این تشک بادی اینتکس با ابعاد 158 در 88 سانتی‌متر روانه بازار شده است و برای خوابیدن یک کودک مناسب می‌باشد. تحمل وزن تا 45 کیلوگرم را دارد. به این شکل کودک تا سنین نوجوانی می‌تواند از آن بهره ببرد. این مدل 18 سانتی‌متر ارتفاع دارد. به طور کلی از ابعادی برخوردار می‌باشد که حتی به عنوان یک تشک کودک مهمان نیز می‌توانید از آن در خانه استفاده کنید. زیرا جای کمی میگیرد، پس از جمع آوری حجم کمی دارد و قرار دادن آن در گوشه کمد به سادگی امکان پذیر است.

تشک بادی کمپینگ کودک اینتکس کد 48777، برای راه اندازی نیاز به یک پمپ باد مخصوص لوازم بادی دارد. شما می‌توانید به همراه همین محصول پمپ باد را از طریق سایت فروشگاه ما خریداری فرمایید و یا از مشاوران ما در فروشگاه راهنمایی بگیرید.

برند
INTEX – اینتکس
ظرفیت
یک کودک
طول
158 سانتی‌متر
عرض
88 سانتی‌متر
ارتفاع
18 سانتی‌متر
تحمل وزن
45 کیلوگرم
رنگ
آبی، سبز
وزن بسته بندی
900 گرم
جنس
PVC
روکش جیر
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
محکم و با دوام
مناسب کمپینگ
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...