شناور بادی شورتی سایبان دار اینتکس طرح ستاره کد 56573

Intex 56573

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7%
690,000
645,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی شورتی سایبان دار اینتکس طرح ستاره کد 56573، یکی از جدید‌ترین محصولات شرکت اینتکس برای تفریحات آبی کودکان با رده سنی 1 تا 2 سال می‌باشد. شرکت اینتکس در تولید لوازم شنا و تفریحات آبی نامدار است که همه محصولات آن دارای بالاترین میزان کیفیت و زیبایی خاص هستند. شناور بادی شورتی در رده محصولاتی قرار دارد که از ایمنی و استاندارد لازم برای بچه‌ها برخوردار می‌باشد. این مدل زیبا و سایبان‌دار با مناسب‌ترین قیمت از طریق فروشگاه ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

این محصول با ظاهر زیبا و رنگ خیره کننده زرد روی سطح آب همانند یک ستاره می‌درخشد و تصاویر میوه‌های رنگی روی آن کودک را به خود جذب می‌کند. از مزایای این مدل داشتن سایبان است. که این شناور بادی شورتی اینتکس را برای برای استفاده در استخرهای رو باز نیز مناسب می‌کند و به این ترتیب از آفتاب سوختگی کودک جلوگیری می‌شود. این سایبان از جنس وینیل و متصل به بدنه ساخته می‌شود.

جنس بدنه شناور بادی شورتی وینیل است که برای پوست کودک حساسیت ایجاد نمی‌کند و کاملا بهداشتی می‌باشد. از طرفی این جنس در مقابل آب و آفتاب بوی بد نمی‌گیرد، نمی‌پوسد و رنگ پریده نخواهد شد. به همین دلیل وینیل به دوام و طولا عمر زیاد معروف می‌باشد. از جهتی دیگر این باعث منعطف بودن کالا می‌شود که شرایط آسایش را برای تفریح کودک فراهم می‌کند.شناور بادی شورتی سایبان دار اینتکس طرح ستاره کد 56573

این محصول به گونه‌ای است که پاهای کودک در آن قرار می‌گیرد، درست مانند اینکه شورت بپوشد و پشت کودک در وضعیت مناسبی قرار خواهد گرفت. کودک برای دست‌های خود تکیه‌گاه خواهد داشت و از قسمت‌های باز زیر سایبان می‌تواند اطراف و والدین خود را تماشا کند. به این شکل هم خیال والدین آسوده خواهد بود و هم کودک شاد می‌شود. می‌توانید پا زدن در آب را به این وسیله به او آموزش دهید.

این کالا با ابعاد 79 در 81 سانتیمتر ساخته می‌شود. و برای رده سنی 1 تا 2 سال مناسب است. با توجه به این شرایط تحمل 15 کیلوگرم وزن را دارد. از طرفی خود محصول وزن نیز کمی دارد و به همین دلیل جا به جایی و حمل و نقل آن آسان خواهد بود. از این محصول در آب‌های کم عمق مانند استخر می‌توانید بهره ببرید.

کالا دارای دو دریچه ورودی هوا می‌باشد و شما برای راه اندازی این محصول به یک پمپ مخصوص لوازم بادی نیاز دارید. هم اکنون شناور بادی شورتی سایبان دار اینتکس طرح ستاره کد 56573، با اطمینان از اصل بودن کالا از فروشگاه ایرکوک خریداری فرمایید.

برند
INTEX - اینتکس
طرح
ستاره
طول
81 سانتیمتر
عرض
79 سانتیمتر
ضخامت
0.25 میلیمتر
وزن
500 گرم
تحمل وزن
15 کیلوگرم
رنگ
زرد
جنس
وینیل
رده سنی
1 الی 2 سال
سایر ویژگی ها
دارای سایبان آفتاب گیر
دارای دو دریچه ورودی هوا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...