تشک بادی دو نفره پمپ دار اینتکس کد 64150

Intex Pillow Classic Airbed 64150

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,900,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره پمپ دار اینتکس کد ۶۴۱۵۰، محصولی متفاوت از سایر تشک‌هاست و با طراحی جدید مهندسی، شرایط مساعدی را برای زمان خواب و استراحت فراهم می‌کند. تشک بادی مورد نظر، توسط شرکت اینتکس به صورت دو نفره تولید می‌شود. این کالا با توجه به مشخصات ویژه آن از قیمت فوق العاده‌ای برخوردار است.

شرکت اینتکس همواره در صنعت تشک‌های بادی پیش رو بوده و همیشه به شرایط استفاده کنندگان خود اهمیت بالایی می‌دهد. از این رو این مدل با طول ۲۰۳ و عرض ۱۵۲ ساخته می‌شود. که به راحتی دو نفر بزرگسال روی آن می‌خوابند. از سوی دیگر ارتفاع آن به شکلی برنامه ریزی شده که احساس خوابیدن روی تخت را داشته باشید. این محصول تحمل وزن ۲۷۳ کیلوگرم را دارد، که بزرگسالان با هر وزنی بدون نگرانی از تحمل این تشک می‌توانند روی آن بخوابند.

از ویژگی‌های جذاب این تشک بادی دونفره قسمت برآمده بالای آن است که همانند یک بالشت متصل عمل می‌کند و باعث می‌شود سر در راستای ستون فقرات باشد و موجب کرختی نمی‌شود. روکش این محصول از جنس جیر می‌باشد که ظاهر آن را بسیار شیک جلوه می‌دهد به خصوص زمانی که آن را در منزل به کار میبرید چشم نواز خواهد بود.تشک بادی دو نفره پمپ دار اینتکس کد ۶۴۱۵۰ 

روکش جیر نه تنها ضد تعریق است بلکه ضد قارچ نیز می‌باشد و با خیال راحت برای شما سال‌های سال کار می‌کند. این روکش مشکی به وسیله یک دستمال مرطوب قابل تمیز شدن می‌باشد. تشک بادی اینتکس به دلیل حالت مواج آن همانند یک تشک طبی عمل می‌کند. شرکت اینتکس با استفاده از فناوری نانو فایبر نه تنها ساختار داخلی کالا را به شیوه‌ای جدید و مهندسی طراحی کرده بلکه یک سری برآمدگی و فرورفتگی در سطح کار ایجاد کرده که باعث می‌شود سطح کار مواج باشد و بدن در خواب کرخت نشود.

این مدل یک پمپ باد به همراه دارد و یکی از برتری‌های آن به شمار می‌رود. پمپ باد آن به شکل توکار و برقی است که قابلیت پمپاژ و مکش باد را دارد. به این شکل که، دو شاخه را به برق بزنید و پمپ را روشن کنید. تشک شروع به باد شدن می‌کند و پس از اینکه احساس کردید صدای پمپ تغییر کرده و تشک شکل و فرم خود را گرفته آن را خاموش کنید. روی آن دراز بکشید و اگر دیدید تشک محکم است و در آن فرو نمی روید یعنی به میزان استاندارد آن را باد زده‌اید. در صورتی که احساس کردید در آن فرو می‌روید پمپ را به مدت 5 ثانیه مجدد روشن کنید.

این کالا به دلیل داشتن بالشت سرخود و پمپ باد توکار از بهترین وسایلی است که می‌توانید در سفرها به همرا خود داشته باشید. به دلیل نوع‌آوری که در تولید آن اتفاق افتاده در زمان شما صرفه‌جویی خواهد شد. هم اکنون با مناسب‌ترین قیمت تشک بادی دو نفره پمپ دار اینتکس کد ۶۴۱۵۰، را خریداری فرمایید.

برند
INTEX – اینتکس
ظرفیت
دو نفر
طول
203 سانتیمتر
عرض
152 سانتیمتر
ارتفاع
25 سانتیمتر
تحمل وزن
273 کیلوگرم
وزن بسته بندی
4.6 کیلوگرم
جنس
PVC روکش جیر
پمپ باد
برقی دو کاره دمنده و مکنده
مدت زمان باد شدن
3 الی 4 دقیقه
کیف حمل
ندارد
اقلام همراه
پمپ باد
برچسب تعمیرات
سایر ویژگی ها
رویه مواج
دارای بالش بادی سرخود
سهولت در جابه جایی
تخلیه باد سریع
ضد تعریق و حساسیت
خاصیت طبی
قابل شست و شو
مناسب برای مسافرت و کمپینگ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...