تشک بادی دو نفره اینتکس کد 64759

تشک بادی مسافرتی دو نفره

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
16%
2,300,000
1,940,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره اینتکس کد 64759، یکی دیگر از تشک‌های تولید شده توسط کمپانی اینتکس برای استفاده در منزل و یا در مسافرت است که ساختاری شبکه‌ای و بدنه‌ای منعطف دارد. تشک بادی مورد نظر از ابعاد بزرگی، در میان سایر محصولات برخوردار می‌باشد و از این جهت می‌توان از آن به عنوان یک تخت خواب دائمی در منزل استفاده کرد. اگر شما قصد خرید این محصول را دارید از طریق سایت ایرکوک هم اکنون می‌توانید اقدام کنید.

خرید انواع تشک بادی

این تشک بادی اینتکس دارای رویه مواج است که سطح آن را فرو رفته و برآمده می‌کند و باعث می‌شود که تشک حالت طبی داشته باشد. بدن به هنگام خواب در وضعیت مناسبی قرار می‌گیرد و دچار خستگی و کرختی نمی‌شود. شبکه‌های داخلی این محصول سطح بالایی آن را به قسمت زیرین وصل می‌کند و تشکیل شیارهای موازی را می‌دهد که باعث مواج بودن تشک می‌شود و راحتی آن را دو چندان می‌کند.

رویه تشک از جنس جیر با پرزهای کوتاه ساخته می‌شود. این مدل به رنگ سرمه‌ای و سطح زیری آن رنگ مشکی دارد. از جمله مزایای روکش جیر که می‌توان به آن اشاره کرد ضد تعریق و ضد حساسیت بودن آن است. از سوی دیگر قابلیت تمیز شدن به وسیله کف صابون و ابر را دارد. این کالا برای افرادی که مدت طولانی به دلیل بیماری دراز می‌کشند نیز مناسب می‌باشد.تشک بادی دو نفره اینتکس کد 64759 

این تشک بادی با طول 203 و عرض 152 سانتیمتر تولید می‌شود کالا سایز بزرگی دارد و به راحتی دو نفر بزرگسال می‌توانند روی آن بخوابند. از طرفی تشک 25 سانتیمتر ارتفاع دارد که خوابیدن روی آن احساسی همانند خوابیدن روی تخت دارد. با توجه به اینکه تحمل وزن آن 272 کیلوگرم است می‌توان نتیجه گرفت که این مدل برای استفاده دائم نیز مناسب می‌باشد. زیرا تمام ویژگی های لازم را برای آسایش را شامل می‌شود.

اطراف تشک و زیر آن از جنس پی‌وی‌سی مقاوم و ضد آب است. پی‌وی‌سی علاوه بر استحکام بالا در سطح زیری این تشک ایجاد اصطحکاک با زمین یا سرامیک می‌کند و از لیز خوردن تشک جلوگیری به عمل می‌آورد. شما در کمپینگ‌های خود از این کالا داخل چادر می‌توانید استفاده کنید و یا یک زیرانداز پهن کنید، تا به صورت ناخودآگاه موجب آسیب رسیدن به تشک نشوید.

با توجه به وزن کم بسته بندی، حمل آن بسیار آسان خواهد بود و فضای کمی را اشغال می‌کند. از جهتی دیگر راه اندازی محصول توسط یک پمپ باد مخصوص لوازم بادی در کمترین زمان ممکن امکان پذیر است. تشک بادی دو نفره اینتکس کد 64759، به دلیل ویژگی‌های منحصربه فرد می‌تواند جایگزین مناسبی برای سایر تشک‌های گران قیمت باشد.

برند
INTEX – اینتکس
طول
203 سانتیمتر
عرض
152 سانتیمتر
ارتفاع
25 سانتیمتر
وزن
3 کیلوگرم
تحمل وزن
272 کیلوگرم
رنگ
سرمه‌ای
جنس
PVC
روکش جیر
پمپ باد
ندارد
کیف حمل
ندارد
سایر ویژگی ها
سطح مواج
حمل آسان
ضد تعریق
قابل شست و شو
سازگار با پوست بدن
قابل استفاده در چادر
مناسب برای مسافرت و کمپینگ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...