تشک الیاف دار بادی دو نفره اینتکس کد 64102

تشک بادی مسافرتی Intex 64102

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
20%
2,000,000
1,600,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره الیاف دار اینتکس کد 64102، با رنگ کرم و متفاوت از سایر تشک‌ها ظاهری شیک و مدرن به خود گرفته است. این تشک بادی توسط شرکت اینتکس برای دو نفر طراحی می‌شود که دارای ویژگی‌های منحصر به فرد می‌باشد. همچنین این محصول با توجه به مشخصات آن از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

بررسی مشخصات تشک بادی دو نفره کد 64102

طول این تشک بادی 191 سانتیمتر و عرض آن 137 سانتیمتر است و در واقع از ابعاد نسبتا بزرگی در میان تشک‌های بادی برخوردار می‌باشد که آن را برای خوابیدن دو نفر بزرگسال به طور همزمان مناسب می‌کند. از طرفی ارتفاع 25 سانتیمتری این مدل احساس خوابیدن روی تخت خواب را تداعی می‌کند از این رو خرید این کالا به افرادی که خوابیدن بالاتر از سطح زمین را ترجیح می‌دهند، توصیه می‌شود.

تشک بادی اینتکس تحمل وزن 272 کیلوگرم را دارد، که تکمیل کننده ویژگی‌های ابعادی آن می‌باشد. همانطور که از ظاهر آن مشخص است یک سری خطوط موازی روی سطح تشک وجود دارد که توسط شبکه‌های الیافی داخل تشک تشکیل می‌شوند. این شبکه‌ها در واقع سطح بالای تشک را به سطح زیرین آن متصل می‌کند و ساختار کلی تشک را تشکیل می‌دهد.

ازدیگر مزایای این محصول رویه مواج آن می‌باشد که باعث می‌شود بدن در وضعیت مناسبی قرار بگیرد و همانند یک تشک طبی عمل کند به علاوه با عبور هوا از بین این شیارها بدن عرق نخواهد کرد. در نظر داشته باشید که روکش کالا جنس مخمل و رنگ کرم دارد. روکش مخمل نیز خود ضد تعریق است که شرایط آسایش را به هنگام خواب ایجاد می‌کند.قیمت و خرید تشک بادی دو نفره کد 64102 

این روکش به گونه ای می‌باشد که اگر اتفاقی کثیف شد به راحتی قابل تمیز کردن است. شما می‌توانید با استفاده از کف و صابون به وسیله‌ی ابر قسمت کثیف شده را تمیز کنید و یا حتی با دستمال مرطوب نیز تمیز می‌شود. قسمت زیری تشک از جنس پی‌وی‌سی با طول عمر بالاست. اصطحکاکی که بین قسمت زیری و زمین ایجاد می‌شود جلوی سر خوردن تشک را روی سرامیک و سایر سطوح می‌گیرد.

با توجه به تمام ویژگی‌هایی که در این قسمت گفته شد از این تشک بادی هم در سفر و هم به عنوان تشک مهمان بسیار لوکس می‌توان استفاده کرد. وزن بسته بندی آن کم است و جای کمی را نیز اشغال می‌کند به همین دلیل حمل و نقل آسانی خواهد داشت.

این کالا توسط یک پمپ باد اینتکس به راحتی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن باد خواهد شد. در هنگام باد زدن می‌توانید مطابق با نیاز بدن خود آن را تا حدی باد بزنید که سفت باشد یا از انعطاف برخوردار باشد. این مساله کاملا به عادت و شرایط بدنی شما بستگی دارد. از این محصول می‌توانید برای بیمارانی که به مدت طولانی دراز می‌کشند نیز بهره ببرید زیرا تمام خاصیت‌های طبی لازم را داراست.

قیمت و خرید تشک بادی دو نفره کد 64102

با توجه به تمام ویژگی‌هایی که در بالا بیان شد این تشک بادی از مزایای بسیاری برخوردار است و با توجه به این مزایا  قیمت بسیار پایینی دارد. از این رو شما نه تنها می‌توانید این مدل را برای خود خریداری کنید بلکه به عنوان یک هدیه شیک و کاربردی برای عزیزانتان  قابل خریداری می‌باشد.

برند
INTEX – اینتکس
طول
191 سانتیمتر
عرض
137 سانتیمتر
ارتفاع
25 سانتیمتر
ظرفیت
دو بزرگسال
وزن
3 کیلوگرم
تحمل وزن
272 کیلوگرم
رنگ
کرم
جنس
PVC
روکش مخمل
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
سطح مواج
خاصیت طبی
رویه ضد تعریق و حساسیت
قابل شست و شو
مناسب برای سفر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...