شناور بادی شورتی نوزاد اینتکس کد 56585

Intex 56585

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
29%
650,000
463,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی شورتی نوزاد اینتکس کد 56585، یکی دیگر از محصولات بادی مناسب کودکان خردسال است که ساختار آن ایمنی کامل را در محیط‌های آبی برای فرزندان شما فراهم می‌کند. شناور بادی شورتی توسط کمپانی اینتکس برای گروه سنی تولید می‌شود که توان حفظ تعادل خود را در آب ندارند. با به کاربردن محصول در استخر و تفریحات آبی می‌توانید همراه کودک خود تفریح کنید و لحظات خوشی را سپری کنید. مدل مورد نظر با توجه به مزایای آن با استقبال فراوان از سوی والدین خریداری می‌شود.

این محصول از نوع شناور بادی شورتی می‌باشد که پاهای کودک در آن قرار می‌گیرد وکودک در آن ثابت خواهد ماند. کالا داری تکیه گاه بادی است که ستون فقرات کودک را محکم نگه می‌دارد و به اینگونه شکل کودک احساس راحتی می‌کند. از طرفی می‌توانید به نوزاد خود پا زدن را آموزش دهید تا لذت بیشتری را تجربه کند. رنگ زرد آن روی سطح آب بسیار جذاب خواهد بود و کودک را به خود جذب می‌کند.

بدنه شناور بادی اینتکس از جنس PVC ساخته می‌شود. مهم‌ترین نکته ای که در استفاده از این متریال مدنظر شرکت اینتکس بوده است سازگاری آن با پوست کودک می‌باشد. به گونه‌ای که برای کودک ایجاد حساسیت پوستی نمی‌کند و کاملا بهداشتی است. همچنین کالا انعطاف کافی برای نشیمن و راحتی کودکان را دارد.

علاوه بر این شناور بادی شورتی با قطر خارجی 70 سانتیمتر و ارتفاع بدنه 35 سانتیمتری تحمل 11 کیلوگرم وزن را دارد. کالا به شکلی طراحی شده که ایمنی کامل و استاندارد را برای گروه سنی 6 تا 12 ماه فراهم می‌کند. با قرار گرفتن دقیق پای کودک در داخل آن شما نگران کودک نخواهید بود و در کنار هم در استخر بازی می‌کنید.شناور بادی شورتی نوزاد اینتکس کد 56585

راه اندازی شناور شورتی بادی به وسیله یک پمپ باد به سادگی امکان پذیر است. شما با یک پمپ باد مخصوص لوازم بادی، آن را به حد استاندارد باد می‌زنید. توجه داشته باشید که باد زدن بیش از اندازه باعث برقراری تعادل بیشتر نمی‌شود و به ساختار محصول آسیب می‌رساند. در بسته بندی کالا یک برچسب تعمیرات موجود است که اگر به صورت اتفاقی آسیب دید بتوانید آن را تعمیر کنید.

کالا از وزن کمی برخوردار می‌باشد و حجم کمی دارد همین امر سبب می‌شود جابه‌جایی آن آسان باشد. شما هم اکنون می‌توانید شناور بادی شورتی نوزاد اینتکس کد 56585، به همراه پمپ باد آن از فروشگاه ایرکوک خریداری فرمایید و برای راهنمایی از مشاوران ما کمک بگیرید.

برند
INTEX – اینتکس
قطر
70 سانتیمتر
ارتفاع
35 سانتیمتر
رده سنی
6-12 ماه
تحمل وزن
11 کیلوگرم
وزن
600 گرم
رنگ
زرد، آبی
جنس
PVC
برچسب تعمیرات
دارد
سایر ویژگی ها
دارای تکیه گاه
ضد حساسیت
سازگار با پوست کودک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...