تخت خواب بادی تکنفره اینتکس کد 67716

Intex 67716

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6%
3,600,000
3,400,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

در دنیای پرفراز و نشیب امروزی، به دنبال تجربه‌ای راحت و مطمئن از استراحت و خواب خود هستید؟ تخت خواب‌ بادی به عنوان یکی از نوآوری‌های تکنولوژیک در دنیای مدرن به شما این امکان را می‌دهد تا در هر زمان و مکانی که بخواهید، به خواب راحتی دست یابید. یکی از بهترین گزینه‌های موجود در این زمینه، تخت بادی تکنفره اینتکس کد 67716 است که با ویژگی‌های فراوان خود، به یک همراه ایده‌آل برای سفرها، مسافرت‌ها و کمپینگ‌های شما تبدیل می‌شود.

خرید انواع تخت خواب بادی

تخت بادی تکنفره اینتکس کد 67716

 تخت بادی تک نفره اینتکس با ارتفاع 47 سانتیمتر به شما ارتفاعی بهینه برای خواب بهتر و استراحت دلپذیر ارائه می‌دهد. ساختار طبقه‌بندی شده این تخت بادی، پایه‌های قوی و پایداری را به شما ارائه می‌دهد تا بهره‌وری بیشتری از آن ببرید. دیواره‌های شفاف این تخت بادی جلوه ویژه‌ای در کنار رنگ سبز، به این محصول می‌دهد که می‌تواند نظر هر مخاطبی را به خود جلب کند. این ویژگی به ویژه در محیط‌های طبیعی و مناظر دل‌نشین، تجربه‌ای جدید و زیبا را ارائه می‌کند. طراحی دو طبقه این محصول، دوام و راحتی تخت را افزایش می‌دهد

 این محصول همراه با یک پمپ برقی قدرتمند ارائه خواهد شد که به شما امکان باد کردن تخت بادی را با سرعت و دقت بیشتری می‌دهد. با استفاده از این پمپ، می‌توانید به سرعت تخت بادی خود را آماده استفاده کنید، حتی در مکان‌هایی که امکان دسترسی به پمپ باد برقی محدود است می‌توانید از پمپ باد پدالی یا دستی برای راه‌اندازی تخت استفاده کنید.

تخت بادی تک نفره اینتکس مدل 67716 با توجه به کیفیت بالا و امکانات ویژه‌ای که دارد، با قیمت مناسبی در دسترس است. شما می‌توانید این محصول را از فروشگاه لوازم بادی اینتکس ایرکوک خریداری کنید و با اطمینان کامل از آسایش و راحتی آن بهره‌برداری کنید.در کل، این تخت بادی یک انتخاب هوشمندانه برای کسانی است که به دنبال تجربه‌ای راحت و بی‌نظیر از خواب در هر مکانی هستند. این محصول با ویژگی‌های برتر خود، به شما این امکان را می‌دهد تا به سرعت و با راحتی به استراحت لازم دست یابید و لذت‌بخش‌ترین خواب‌ها را تجربه کنید.

برند
INTEX - اینتکس
طول
191 سانتیمتر
عرض
99 سانتیمتر
ارتفاع
47 سانتیمتر
وزن
6.5 کیلوگرم
تحمل وزن
136 کیلوگرم
رنگ
سبز
جنس
PVC با روکش مخمل
ساک حمل
دارد
اقلام همراه
پمپ باد برقی
بالش بادی متصل به تخت
برچسب تعمیرات
دارد
سایر ویژگی ها
حمل آسان
ضد تعریق
سطح مواج
ارتفاع بلند و خواب راحت
مناسب برای مسافرت
دیواره های شفاف
ساختار طبقه ای

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...