تشک بادی کودک پتودار اینتکس کد 66802

Intex 66802

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,835,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی کودک پتودار اینتکس کد 66802، محصولی پرکاربرد با کلیه لوازم مورد نیاز برای خواب آسوده کودک شما می‌باشد. این تشک بادی توسط شرکت اینتکس برای کودکان طراحی شده که از همه جهت شرایط آرامش را برای کودکان در نظر گرفته است. با توجه به امکاناتی که این کالا دارد از قیمت مناسبی برخوردار می‌باشد.

بدنه این محصول از جنس pvc ساخته می‌شود که از بهترین متریال‌ها در تولیدات محصولات بادی می‌باشد. Pvc طول عمر بالایی دارد به همین دلیل این کالا تا مدت‌ها برای شما کاربرد خواهد داشت. اما از جذابیت‌های این محصول روکش آن است که خواب راحتی را برای کودک فراهم می‌کند.

به علاوه متریال این محصول ضد حساسیت هستند و با پوست بدن کودک کاملا سازگاری دارند. همچنین بدن کودک به هنگام خوابیدن بر روی آن عرق نمی‌کند و باعث کلافگی کودک نمی‌شود به همین دلیل در همه آب و هواها از این کالا می‌توان استفاده کرد.تشک بادی کودک پتودار اینتکس کد 66802

از مزایای چشم‌گیر این تشک بادی داشتن یک بالش سرخود است که به تشک متصل می‌باشد. از جهتی دیگر یک پتو به وسیله زیپ به سطح تشک متصل است. طرح روی آن یک فیل صورتی دلربا و فانتزی برای کودکان است که متناسب با سلیقه آنها طراحی شده است. از این رو این تشک تمام شرایط لازم برای خواب کودک را داراست و به خصوص در سفر می‌تواند کمک شایانی به خیال آسوده شما کند.

ابعاد محصول 1.52 متر طول در 64 سانتی‌متر عرض است و ارتفاع 20 سانتی‌متری آن خوابیدن روی آن را لذت بخش‌تر می‌کند. این محصول به شکلی طراحی شده که برای رده سنی 3 تا 8 سال مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول وزن تا 65 کیلوگرم را تحمل می‌کند از این رو می‌تواند گزینه مناسبی برای نوجوانان نیز باشد.

بدنه تشک بادی کودک پتودار اینتکس کد 66802، تاشو است که به راحتی داخل ساک حمل، جا می‌شود و جابه‌جایی آن را آسان می‌کند. به همین دلیل این تشک بادی کودک، محصولی بسیار کاربردی در سفرهاست. از دیگر ویژگی‌های جذاب این مدل داشتن یک پمپ بادی دستی می‌باشد. این کالا با توجه به تمام لوازم جانبی و کاربردهایی که دارد از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است.

برند
INTEX – اینتکس
ظرفیت
یک کودک
طول
152 سانتی‌متر
عرض
64 سانتی‌متر
ارتفاع
20 سانتی‌متر
تحمل وزن
65 کیلوگرم
رده سنی
3 تا 8 سال
وزن بسته بندی
1.5 کیلوگرم
رنگ
آبی
جنس
PVC
روکش جیر
پمپ باد
دستی کوچک کد 69613 اینتکس
برچسب تعمیرات
دارد
سایر ویژگی ها
دارای پتو زیپدار با طرح شاد
شامل بالش سرخود
دارای ساک حمل
مناسب مسافرت
کم حجم و سبک
ضد تعریق و حساسیت
باد زدن و تخلیه باد سریع

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...